Bölüm 54

159 11 73
                                    

"Size gidi şaşkın aşıklar sizi. Belli ki bu kocamış kadın el atmadan aklınız başınıza gelmeyecek. Ama benim de adım Azize ise, sizi bu boşanma işinden vazgeçirmesini bilirim." dedi Azize teyze kendi kendine.

"Ne düşündün ki Aybike. Ne sanıyordun, ne bekliyordun? Bir kolye aldı bir toka diye aşkını ilan edeceğini falan mı sanıyordun? Anladıysa ya ondan bir beklentim olduğunu? Yok yok. Anlamamıştır nereden anlasın? Hem anlasaydı belli ederdi kendini. Her neyse, tamam, sakin ol bir daha da sakın böyle bir hataya düşme. O adam seni sevmiyor. Seninle ilgili bir düşüncesi de yok. Bunu sakın aklından çıkarma sakın! " dedi kız kendini gazlayarak.

"Neden neden her seferinde böyle yanılıyorum ki? Hata bende. Onun bi suçu yok ki? Ben yanlış düşündüm, ben yanlış anladım. Oysa her şey net. Yoruma açık bir durum yok ortada. O kızın sana en ufak bir hissi de en ufak bir ilgisi de yok. Sadece yıllanmış atalarına ait bir suçun çilesini çekiyor. Yakında da özgür kalacak. Artık aklını başına topla. Kendine gel. Bi daha bu yola girmeyeceksin. Artık bu yoldan dönüş yok!" dedi Berk kendi kendine.

Ömer'den mesaj gelmişti Berk'e. "İstanbul 14.nöbetçi Aile Mahkemesi, Berk Özkaya ve Aybike Özkaya'nın boşanma duruşması."

"Gideceksin beni bırakıp gideceksin. Hiç değilse o güne kadar kalan son anlarımızı senle dolu dolu geçireyim. Sana layık olduğun şekilde veda edebileyim. En azından bunu yapabilirim. Zaten bana karşı hiçbir şey hissetmiyorsun? Hiç değilse bu adamı iyi hatırla." dedi Berk kendi kendine.

Telefonu çaldı Berk'in.
"Efendim. Ne! Ne zamandır? Tamam, hemen geliyoruz."diye kızın yanına gitti.

"Ne oldu? Kötü bir şey mi var?"

"Azize teyzem. hastalanmış. Arayan komşusuydu. Bizi çağırıyor." dedi Berk telaşlı.

"Tamam sakin ol, hemen gidelim. " dedi Aybike.

Azize Teyze Ev

"Tansiyonunuz gayet normal Azize teyzeciğim şekeriniz de iyi." Dedi Aybike.

"Ah, kızım bakma, sen onların iyi olduğuna çok oynak çok bir iniyor, bir çıkıyor, bir iniyor, bir çıkıyor. Her yerim ağrıyor. Hiç halim yok hiç. Sırtım eklemlerim, kemiklerim her yerim. Hiç hâlim yok hiç." dedi numaradan hasta gibi Azize teyze.

"Niye daha önce söylemedin teyze gelirdik yanına " dedi Berk çok korkmuştu.

"Aman ne bileyim, oğlum rahatsızlık vermek istemedim ben size. Ay üşüttüm herhalde. Ben dün bahçedeyken sırtıma yel girdi. Benim bakıcı da gidince bakamadım herhalde kendime tam zamanını buldu o da gidecek. Yaşlılık işte bakamadım herhalde iki günde bak ne hale geldim." dedi Azize teyze.

"Siz hiç merak etmeyin. Biz buradayız. Size gözümüz gibi bakarız." dedi Aybike.

"Tabi. Biz yanında kalırız. Teyze ne kadar istersen." dedi Berk.

"Allah sizden razı olsun. Bu gece kalsanız yeter. Yarın gelecek zaten bakıcım." dedi Azize teyze.

"Tamam, sen rahat ol teyze biz yanındayız." dedi güven vererek Berk.

"O zaman ben size şöyle güzel bir hasta çorbası yapayım. Annem de çok yapardı bize küçükken hemen ayaklanırdık size de çok iyi gelir." dedi Aybike.

"Eh iyi, madem çok makbule geçer, yavrum sağol eksik olma." dedi kıza. Ardından "Sen de git yardım et gelinciğe. Yorulmasın." dedi Berk'e bakıp.

Mutfak
"Ne çorbası yapacaksın?" diye sordu Berk.

"Tavuk suyuna şehriye çorbası, bol limonlu." dedi Aybike.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin