Okuyucularım birazcık ara veriyorum. Güzel bir bölüm var umarım oy ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz. İyi okumalar 🧡
Malikane Kapı Girişi
Aybike ve Berk el ele kapı girişine doğru yürüyorlardı gülümseyerek. Gülsüm Hanım, Tolga, Resul Bey, Gül ve Kader onları bekliyorlardı karşılamak için.
"Abim hoş geldiniz." dedi Tolga sarılarak.
"Hoşbulduk." dedi Berk.
"Hoş geldin." dedi Resul Bey Aybike'ye sarılıp.
"Hoş bulduk. " dedi Aybike.
"Yenge hoşgeldiniz." dedi Tolga
"Hoş bulduk. " dediler.
"Hoş geldin kızım. Hoşgeldin oğlum. " dedi Gülsüm Hanım.
"Hoşbulduk." dedi Aybike ve Berk sırayla Gülsüm Hanım'ın elini öpüp alnına koydular.
"Ee kızım gittiniz gezdiniz mi bizim oraları?" dedi Resul Bey.
"Mardin'in her yerini gezdik. Bayıldım Resul baba dünyanın en güzel şehri olabilir. Hatırladığımdan bile daha güzel. " dedi Aybike gözleri parlayarak.
"Valla kendi memleketimiz diye demiyoruz ama gerçekten öyle. Mardinli olmayan anlayamaz. " dedi Tolga.
"Kesinlikle." dedi Berk çarpıkça gülüp.
"Valla iki günde özlettiniz kızım. Yerin belli oldu hemen. " dedi Resul Bey.
"Aynen öyle yenge. " Sonra abisine bakıp "Alınma hemen abi seni de özledik tabi." dedi Tolga.
"Tabi tabi eminim öyledir." dedi Berk trip atıyor gibi yapıp.
"Bir iki şey getirdik size oradan. Sizlere layık değil ama umarım beğenirsiniz." dedi Aybike.
"Ne zahmet ettiniz. " dedi Gülsüm Hanım.
"Ne zahmeti bizim için zevkti. Hem oranın çarşısı o kadar güzeldi ki, orada dolaşmak bile çok iyi geliyor insana. " dedi Aybike.
"Belli belli memleket havası yaramış çok iyi gördüm sizi." dedi Tolga.
"Oo hoş geldiniz amcaoğlu. Sende hoş geldin gelin hanım." dedi Doruk.
"Hoşbulduk." dedi Aybike ve Berk.
"Hadi çocuğum siz şimdi dinlenin. Yol yorgunusunuzdur biz sizi tuttuk." dedi Resul Bey.
Orhan Bey'in Evi
Şu Esra Yılmaz'ı hastanedeki işe yerleştiren kadın Nevin Hanım taşınmış oğlum. Gittim bulamadım Tahsin'in dediği eve." dedi Orhan Bey."Yapma baba ya peki nereye gitmiş?" diye sordu Oğulcan.
"Valla kaç kişiye haber bıraktım işte haber bekliyorum." dedi Orhan Bey.
Malikane Yatak Odası
"Geldik yuvamızdayız. " dedi Aybike gülerek.
"Yuvana hoş geldin." dedi Berk karısının alnından öperek.
"Hoş buldum. Çok yorulduk dimi? Ama çok güzel bir seyahatti. " dedi Aybike tüm cilvesiyle.
Berk bu bakışlara ve gülümsemeye dayanamayıp "Ben üzerimi değiştirip aşağıya iniyorum. Ben yokken neler olmuş onlarla ilgilenicem. Sende gelirsin birazdan." dedi dudaklarına bir buse kondurdu. Aybike ise bu buseye ateşli bir şekilde alt dudağını emerek karşılık verdi. Kocasını ensesinden tutup kendine çekti. Göğüslerini gövdesine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılma /AyBer
Fanfic"Derler ki, sığındığın gönül memleketindir." "Derler ki bakan gözdür, gören kalp. " Dördüncü hikayem de Aybike ve Berk'i aşiret ahalisinde görücez. Umarım beğenirsiniz. Günlük dizi "Kan Çiçekleri'nden" kurgulanmıştır. Ön yargısız okumanız dileğiyle ☺