"Geldik işte. Azize Teyzemin evi burası." dedi Berk. Ağaçların arasında bahçeli tatlı bir müstakil evdi.
"İnanmıyorum, masallarda ki gibi bir ev çok güzelmiş." dedi Aybike gözleri parlayıp gülümsemişti.
"Öyledir. Çok güzel zamanlarımız geçti bu evde."dedi kızıl valizleri alırken.
"Aman aman aman kimler gelmiş." Dedi Azize Hanım.
"Teyzem. "
"Oğlum. Nasıl da özlemişim. Burnumda tüttün valla."dedi sarılarak.
"Sen nasılsın teyzem? Sağlığın sıhhatin iyi mi? "Dedi genç adam elini öperek.
"İyiyim, canımın içi seni gördüm, daha iyi oldum. Maşallah evlilikte yaramış sana. Gelin hanım iyi bakıyor besbelli. Sen de meşhur Aybike'mizsin herhalde."
"Evet benim."dedi elini öpüp.
"Hoş geldin güzel kızım. "Dedi Azize Hanım gülümseyip sarıldı.
"Hoş buldum teyzeciğim."dedi kız da sarılıp.
"Dur şöyle bir bakayım sana. Pek de güzelmiş maşallah. Peri kızı kadar güzelsin. E hadi buyurun içeriye gelin." diyerek salona davet etti onları Azize Hanım.
"Ne diyeyim. Şükür kavuşturana." Dedi Azize Teyze.
"Özlemişim teyzem."dedi Berk az sırnaşıp.
"E madem özlüyorsun, daha sık gelsene köftehor. Kusura bakma kızım ben biraz böyle patavatsız konuşurum. Alışacaksın artık."dedi tatlı tatlı Azize Hanım.
"Estağfurullah ne kusuru." Dedi Aybike onların bu eğlenceli haline gülümserken.
"Hadi geçin, buyurun kendi eviniz gibi rahat edin hadi. Berk'im her sene bir fotoğrafını yollar böyle uzaktan uzağa hasret gideririz işte. "
"Teyze uzakta olmak isteyen sendin yoksa biliyorsun başımızın üstünde yerin var."
"Biliyorum oğlum biliyorum. Tercihimde ağırdır. Bu yaştan sonra yer değiştirecek değilim. Mardin'den geldiğimizden beri artık düzenimiz burası yıllardır. E hadi madem yoldan geldiniz, yorgunsunuzdur. Yukarı çıkalım da odalarınızı göstereyim hadi." Dedi üst kata doğru giderken.
"Sen iyisin dimi? Ağrın sızın yok?" diye sordu Berk kızı düşünüp, zaten sürekli onu düşünüyordu.
"Çok iyiyim. Teyzeni çok sevdim, iyi ki geldik buraya." dedi Aybike gülümsemişti.
"Neredesiniz bakayım? Hadi gelin eşyalarınızı falan yerleştirin!" diye bağırdı Azize Teyze.
"Geldik, teyzem geldik. Hadi kızdırmayalım teyzemi yoksa yine azar yiyeceğiz."dedi Berk tatlı tatlı.
"İşte odanız burası. Küçük mü buldunuz yoksa yastık mı az geldi? Hemen getireyim. Birkaç yastık daha isterseniz battaniye de getiririm. Ev sıcak diye getirmediydim." Tek yastık vardı oda eski usuldü.
"Yok teyzem zahmet etme bence gayet güzel." dedi Berk.
"Tabii daha ne olsun? Hiç gerek yok." dedi Aybike.
"Nihayetinde malikanenin yatağına benzemez, belki rahat edemezsiniz. "Dedi Azize Hanım mahcupca.
"Ederiz ederiz. Biz halimizden gayet memnunuz. Hem buradaki uykunun yerini hiçbir şey tutamaz. Şöyle on dakika bile kestirsen öyle bir dinç uyanıyorsun ki. Yeniden doğmuş gibi." dedi Berk.
"Öyledir. Bizim buraları inşallah benim güzel kızım da sever."
"Sevdim bile." dedi Aybike gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılma /AyBer
Fanfiction"Derler ki, sığındığın gönül memleketindir." "Derler ki bakan gözdür, gören kalp. " Dördüncü hikayem de Aybike ve Berk'i aşiret ahalisinde görücez. Umarım beğenirsiniz. Günlük dizi "Kan Çiçekleri'nden" kurgulanmıştır. Ön yargısız okumanız dileğiyle ☺