Bölüm 5

201 10 27
                                    

'Herşey bitti...'
'Bu kızın söyledikleri neden acıtıyor bu kadar içimi?'

Berk'i kızı böyle feryat figan ağlarken görmek kahretmişti. Halbuki sevinmesi gerekmez miydi neticede kanlısı vurulmuştu öyle ya da böyle?

Aybike ise hayal kırıklığına uğramıştı. Bu zorba adamın derinlerde bir yerde merhamet dolu bir kalbe sahip olduğunu düşünmüştü.

'Yanıldım! Nasıl güvendim ben bu adama nasıl! Ah kafam ah kafam! ' acısı ağır basmıştı kendi durumunu düşünmenin vakti değildi şimdi.

Bileğini tutarak nabzına baktı Berk. "Nabzı düşük ama var." dedi genç adam.

"Hiç atmamasını yeğlerdin tabi değil mi! "

"Eğer abini vuran ben olsaydım işimi yarım bırakmazdım merak etme! Şimdi yardım et bana abini arkaya doğru uzatalım! Hastaneye yetişmeliyiz!"

"Nasıl güveneceğim sana! Ne malum yalan söylemediğin! Verdiği sözünü bile tutmayan adama nasıl güvenilir? "

"İyi. O zaman sen bilirsin. Arabaya binip hastaneye gitmezsek abini gözlerinin önünde kaybedeceksin! Senin yüzünden ölmüş olacak bu vicdan azabıyla ömür boyu yaşayabilir misin? "

'Ona asla inanmıyorum ancak doğru söylüyor! Abimin kurtulması için bi şansı var ve şuan bu zorba adamı dinlemekten başka çarem yok. '

"Yaşayamam! "

"O zaman yardım et bana. " Berk arka koltuğa taşıdı Oğulcan'ı. Aybike de kol ve bacaklarını sığdırdı. Abisinin başını dizine koydu arka koltukta oturdu o da. Hem sanki onun yanında olursa onu daha iyi koruyabileceğini düşündü. Oğulcan'ın arabasıyla 130 km hızla en yakın hastaneye yetişmeye çalıştı. Tanıdığı hastaneye gitse daha iyi olurdu  ancak o kadar zamanları yoktu.

'Bir gün kanlımı yaşatmaya çalışacağım aklımın ucundan bile geçmezdi! ' dedi Berk içinden.

Hastanenin önüne geldiklerinde Aybike "Abim vuruldu! Ağır yaralı lütfen hemen doktor çağırın yalvarırım. " dedi güvenliğe.

Güvenlik koştura koştura acildeki hemşire ve doktorlara haber verdi. Acil doktoru hastanın yanına gelip etrafındaki hemşirelere "Hasta hemen sedyeye alınsın! İlk müdahaleyi yaptıktan sonra hemen ameliyathane ekibini bilgilendirin! Bu arada hasta yakını kim? "

"Benim." dedi Aybike. "Hastanın kız kardeşiyim. "

"Abiniz için kan gerekebilir. Kan grubunu biliyor musunuz? "
O anki kafa karışıklığıyla hatırlayamadı. Ya Süseninki yada abisinin ikisinden birinin AB Rh Negatifti ama hatırlayamıyordu.

"Emin değilim doktor bey hatırlayamıyorum şuanda!"

"Anlıyorum. Ben bilgi vereceğim arkadaşlara. Ona da bakılacaktır muhakkak. Geçmiş olsun. "

Müdahale odasına almadılar Berk ve Aybike'yi.

"Allah'ım lütfen kurtulsun abim! Sen onu bize bağışla... "

İçeriden mavi ameliyat önlüğünü giydirilmiş sedyenin üstünde uyuyor vaziyette çıktı Oğulcan. Hemşirelerden biri sedyeyi ameliyathaneye götürebilmek için asansör çağırdı acele acele.

O hemşireden bilgi alamayınca içeriden çıkan doktoru durdurdu Aybike.
"Doktor bey abim... "

"Hanımefendi abinizi 5 saat sürecek bir ameliyata alıyoruz. Durumu ciddi. Defne Hanım size şahsi eşyalarını getirecek şimdi. "

"Kurtarın onu nolur! "

"Elimizden geleni yapacağız. Merak etmeyin. "

Asansörün kapısı kapanana kadar öylece izledi Aybike. Abisiyle olan anıları geçiyordu gözünün önünden. İyice öfkelenmişti genç adama karşı.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin