Bölüm 72

127 10 49
                                    

Orman

"Eeeh tam da sırası! Kahretsin! " dedi Berk.

"Ne oldu, mesaj mı yeni bir mesaj mı geldi?" diye sordu Aybike merakla.

"Yok telefon çekmiyor. Neredesin be neredesin aslanım! " dedi Berk iç çekerek.

"Konuma yaklaştık zaten biraz daha ilerlersek bulacağız illaki." dedi Aybike onu sakinleştirmek istercesine.

"Tamam, ama sen artık geri dönsen? Geldiğimiz yolu takip ederek arabayı bulabilir misin?" diye sordu Berk. Aybike'yi tehlikeye atmak istemiyordu.

"Neden geri döneyim? Buraya kadar geldik bulacağız Tolga'yı az kaldı. Hadi vakit kaybetmeyelim." dedi Aybike. Kocasını bu ıssız ormanda tek bırakmaya niyeti yoktu.

"Hata ettim. Seni buraya getirmemeliydim senin için tehlikeli olabilir. " dedi Berk pişmanlıkla.

"Sen hata falan yapmadın. Ben kendim istedim gelmeyi. Bize bir şey olmayacak, şimdi gidip Tolga'yı bulacağız ve sonra hep birlikte eve döneceğiz. Herkes de derin bir nefes alacak, tamam mı?" dedi Aybike ısrarla.

"Bu adamları tanımıyoruz. Aybike, neler yapabileceklerini bilmiyoruz. En tehlikeli düşman tanımadığın, düşmandır unutma." dedi Berk uyaran bakışlarıyla.

"Ucunda ölüm bile olsa seninle gelmeye kararlıyım ben. Hadi gidelim artık lütfen Tolga'yı kardeşimizi bekletmeyelim." dedi Aybike inatla.

"Sen tam bir Özkaya olmuşsun! Hadi gidelim." dedi Berk gururla.

"Ne küçük bir asker değil mi?" diye sordu Cevahir Bey elindeki piyonu göstererek.

"Öyle patron." dedi Metin.

"Tam bir kaplanın yem edebileceği cinsten. "dedi Cevahir Bey

"Aynen patron. Biz de öyle yaptık. Şimdi oyunun en eğlenceli kısmına geldik. Zor olan... Özkayaların o zokayı yutması." dedi Metin

"Değil mi? Burası filmin en heyecanlı yeri. Yoksa en acıklı yerimi demeliydim. " dedi Cevahir Bey keyifli keyifli.

"Galiba önce heyecanlı kısmı var patron. " dedi Metin.

"Doğru önce karakterimizin "Kardeşim! "diye can korkusuyla koşuşunu göreceğiz. Tam kardeşini buldum dediği anda da bom! Tabi bu kadar baskı altında hata yapabilir insan. Sevdiğini kaybetme korkusu hata yaptırır insana. Yazık psikolojik savaş nedir? Ondan bile haberi yok." dedi Cevahir Bey küçümseyerek.

"Öğretiriz patron." dedi, Metin.

"Öğrenecek çok acı bir şekilde öğrenecek. Şimdi. Burası da filmin en acıklı tarafı. Hazırlanın. Birazcık da korkularıyla oynayalım şimdi. Bom!" diye bir el havaya ateş etti Cevahir Bey.

"İyi misin? İyi misin?" diye sordu Berk.

"Ben iyiyim, sen iyi misin? " diye sordu Aybike titreyerek.

"Korkma Aybike'm bir şey yok." dedi Berk karısının belinden sıkıca sarıldı.

"Korkutalım ki iyice paniklesin." dedi Cevahir Bey.

"B-bize mi ateş ettiler yoksa?" diye sordu Aybike.

"Hayır. Ses uzaktan geldi. Yoksa Tolga?" dedi Berk tedirginlikle.

"Hayır, hayır! Bir şey olmamıştır avcıdır belki. Sonuçta orman burası. Tolga'yı alıp geleceğiz dedik. Sakın aklına kötü şeyler getirme sakın. Tamam mı?" dedi Aybike.

"Az sonra filmimiz başlıyor Metin. Keşke filmin sonunu bilmeseydim. Öyle daha heyecanlı olurdu. Ama insan kendi yazıp kendi yönetince istemeden de olsa biliyor işte. Sen filmin sonunu biliyor musun Metin? Berk Özkaya geliyor. Kardeşini öldürüyor. Olacak şey değil. Tabii bunu bilerek yapmıyor. Bilerek yapılacak bir şey değil bu! " dedi Cevahir Bey. Dürbünle Aybike ve Berk'i izliyordu.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin