Bölüm 26

146 14 41
                                    

"Çok zarifmiş gerçekten. Tam Esra Hocanın tarzı eminim ki çok beğenecek."

"Ben de öyle düşündüm. Görür görmez tam Esra'nın tarzı dedim."

"İnsan sevdiğini bu kadar iyi tanıyınca... Tabi hocam."

Tam yanlarına gideceği sırada Ömer gelip önüne geçip onu durdurdu.
'Şimdi giderse olay büyüyecek. Engel olmam lazım. ' dedi genç adam.

"Doğru söylüyorsun. Esra neye kızar neye üzülür neye mutlu olur onu adım gibi tanıyorum artık.

"Berk kardeşim. " Önündeki görüntüye engel olmaya çalışıyordu Ömer bir sağa bir sola giderek.

Berk de ona rağmen onları izlemeye çalışmaktan geri durmuyordu.

"Hastaneden geliyorum. Doktor Ali kaç gündür hastaneye gitmiyormuş. İstifasını vermiş. "

"Yani kaçmış desene! "

"Öyle görünüyor."

"Evine gittin mi? Oraya da baksaydın? Yada gidebileceği başka bir yer? "

"Onlara da baktırdım ama hiçbir yerde yok. Haberi almış gibi. "

"Bende senin gibi düşünüyorum." dedi Berk.

"Sizi böyle gördükçe o kadar mutlu oluyorum ki. İkiniz de o kadar iyi ve mutluluğu hak eden insanlarsınız ki.

"Ama bir araya gelmemiz sezgileri ve zekası zehir gibi bir öğrencimiz sayesinde oldu."

Aybike soluna döndüğünde Berk ile Öner'i gördü ancak Berk onların olduğu yöne bakıyordu pür dikkatle.

Beti benzi attı bir anda korkuyla genç kızın. Yüzü şekilden şekile girdi.

"İyimisin sen? "

"İyiyim hocam daldım bi an. Resul amcayla ilgili kat ettiğimiz yolu düşününce."

Endişelenmişti evet çünkü Berk'in vereceği tepkiyi kestiremiyordu.

"Dur bakalım daha yolun başındayız."

"Orası öyle ama. Doktoru değiştirmemiz, sizinle tedaviye başlamamız, Resul amcayı o ilaçlardan kurtarmamız... Bunlar çok önemli şeyler. Bundan sonrası için çok umutluyum. Bir sonraki tetkiklere ne zaman başlayacaksınız?"

"İlk partı ilaçları bitirelim. Sonra ne aşamaya geldiğimizi görmek için tekrar yapacağız. Hadi bakalım o zaman müsaadenle. "

"Müsaade sizin hocam."

Metin hoca geçerken başıyla selam verdi. Ömer de selamına aynı şekilde karşılık verdi ancak Berk'in ona bakışı meydan okur gibiydi.

"Abi benim şimdilik bildiklerim bu kadar benden yapmamı istediğin başka bir şey var mı? "

"Sen o adamın izini sürmeye devam et. Yurtiçi yurtdışı çıkışları da kontrol ettir.  Her şeyden haberim olacak. En ufak gelişmeyi bile atlama. "

"Tamamdır abi görüşürüz. "

Akif bu dörtlüye uzak bir yerde olan biteni izliyordu. Herkes dağılmıştı. Etrafı kontrol edip yere düştüğünü gördüğü notu aldı. Eline alıp okudu. 'Bu doktor Metin'in düşürdüğü not olmalı. '

Notta Esra yazan yeri yırttı. "Bununla size öyle bir oyun oynayacağım ki. O kağıt üstü evliliğiniz yerle bir olacak! " dedi büyük bir keyifle.

Banyoda elini ve yüzünü yıkamadan önce alyansını çıkarıp lavabonun üzerine koydu. Suyla temas ederek kendisinin rahatlatayacağını düşünmüştü.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin