Bölüm 77

130 10 59
                                    

Gönül Hanım'ın Şirketi

"Bir an için gelmeyeceğinizi sandım Aybike Hanım." dedi Cevahir Bey.

"Mutlaka geleceğini söylemiştim." dedi Gönül Hanım.

"Ben de bu projeyi kime versem diye düşünüyordum. Ama eşiniz sizi hızır gibi yetiştirdi." dedi Cevahir Bey.

"Evet sağolsun. " dedi Aybike Berk'e minnetle bakıp.

"Ben seni toplantıdan sonra alırım. Hadi iyi çalışmalar görüşürüz." dedi Berk bakışlarını Cevahir'e kilitleyip çıktı odadan. Bu bakışlar Cevahir'i tedirgin etmişti.

"Evet Aybike Hanım. geldiğine göre toplantı başlasın. " dedi Cevahir Bey.

Bir Saat Sonra
Toplantı bittiğinde "Evet. Verimli bir toplantı oldu. Özellikle Aybike Hanımın bize katılması toplantıya büyük bir değer kattı. Teşekkür ederim." dedi Cevahir Bey.

"Sekreteriniz toplantının bittiğini söyledi." dedi Berk içeri girip.

"Ben de tam Aybike Hanım'ı övüyordum. Ama size de bir teşekkür borçluyuz. Berk bey eşinizi tam zamanında toplantıya yetiştirdiniz. O olmasaydı, toplantı bu kadar verimli geçmezdi. Tekrardan teşekkür ederim." dedi Cevahir Bey Berk'in damarına bastıkça basmıştı.

"Hazırsan çıkalım." dedi Berk sadece bu oyuna düşmeden.

"Tamam, ben toplantı dosyalarını sekretere bırakayım geleyim. " dedi Aybike.

"Ha unutmadan. Bundan sonraki toplantılarımızı Özkayaların Malikanesi'nde yapalım diyorum. Siz ne dersiniz?" diye sordu Gönül Hanım.

"Nedenmiş o? Yani bence burada çok verimli bir şekilde toplanabiliyoruz. Aksi takdirde kurumsal kimliğimizi zedelemiş oluruz." dedi Cevahir Bey. Kendi ayağına kurşun sıktırmak istemiyordu.

"Anlıyorum ama tüm katılımcılar için daha merkezi bir konumda orası isterseniz herkes buradayken oylamaya sunalım." dedi Gönül Hnaım.

"Peki. Olur yapalım." dedi Cevahir Bey isteksizce.

"Uygar bey? Melis Hanım?" dedi Gönül Hanım.

"Bana uyar. Yapabiliriz malikanede. " dedi Uygar Bey.

"Bana da. " dedi Melis Hanım.

"O halde 4 yönetim kurulu üyesi için bundan sonraki toplantıların Özkayaların malikanesinde yapılması için evet diyenler elini kaldırsın. " dedi Gönül Hanım.

"3 e 1. O halde bundan sonraki toplantılarımızı Özkayaların Malikanesinde yapıyoruz. Herkese hayırlı olsun." dedi Gönül Hanım.

Sahil Kenarı

"Ne güzel düşündün. İyi ki geldik." dedi Aybike. Denize bakarken günün yorgunluğunu alıyordu kıyıya vuran her dalga.

"Denizi görmeden yapamadığını biliyorum." dedi Berk karısının neyi sevip sevmediğini iyi biliyordu.

Sonra yüzünü Berk'e dönerek "Doğru ama eksik. Bir denizi bir de seni görmeden yapamam. " dedi Aybike duygulu duygulu.

"Üşümüyorsun değil mi?" diye sordu Berk kollarıyla karısının omuzlarını bir şal gibi sarmıştı.

"Şimdi daha iyiyim. Hem benim sana bir hediyem var." dedi Aybike.

"Ya umarım düşündüğüm şeydir." dedi Berk göz kırpıp hınzırca.

"Düşündüğün şey... Olabilir aslında güzel fikir ancak şuan için umduğunuz gibi bir hediye değil sayın Berk Özkaya. " dedi Aybike saçlarını sağa sola savurarak.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin