Bölüm 24

163 12 41
                                    

Düşüncelerinden sıyrılıp perdeyi hızla çekip merdivenlere yöneldi.

Aybike, Metin hoca ve Resul Bey havuz başındaydılar. Metin hoca ve genç kız karşılıklı olarak konuşuyorlardı.

"İlaçları tam saatinde alması çok önemli. Sırası bile değişmemeli. "

"Anladım hocam merak etmeyin."

"Bir de haftada bir gün tetkikler yapılacak. Kan kolay onu burada da dahil ederiz ama diğer tetkikler için muayenehaneye gelmeniz gerekiyor."

"Tamam hocam."

"Esra hocam hep kızıyordu size doğum gününü unutuyorsunuz diye. "

"Yok yok bu sefer alarmı kurdum. Yoksa senelerce burnumdan getirir." deyip gülüştüler.

Berk bu konuşmalardan habersiz birbirlerine gülmelerine odakladı keskin bakışlarını. Bir elinde Aybike'nin bilekliğini sıkıca yummuş adeta üzerlerine yürüyordu. Yanlarına geldiğinde "Hava soğudu, içeri geçin artık!" dedi tok sesiyle.

"Doğru söylüyorsunuz, lafa daldık. " dedi Metin hoca tüm iyi niyetiyle.

'Sana dalmadığıma dua et doktor! ' dedi Berk içinden.

"Zaten bende gitmek üzereydim."

"Olur mu hocam? Yemeğe kalacaktınız." sonda vurgusu Berk'in Metin hocaya attığı öldüresiye bakıştan sonra kısılmıştı.

'Ne var yani yemeğe kalsa adam? Ne olacak yani? Alt tarafı bir yemek... ' diye düşündü Aybike.

"Geç oldu, başka zamana inşallah iyi günler." diyerek ayrıldı oradan.

Ardından Aybike de sinirlenerek mutfağa geçti. Kader abla ise Hanım ağanın onu odasında beklediğini haber etti.

Odanın kapısı açıktı.
"Beni çağırtmışsınız. " dedi Aybike.

"Anlat bakalım. Şu tedavi sürecini baştan sona tüm detaylarıyla. "

"Metin hoca dün anlatmıştı zaten . "

"Olsun ben bir de senden dinlemek istiyorum. Oğluma şuan neler yapılıyor daha neler yapılacak? Bizim ne yapmamız lazım? Bunları bilmek hakkım. "

"Resul amcanın ilaçları değişti. Ona uygun bir şekilde tedavi planı hazırladı Metin hoca. İlaçları yurt dışından gelecek ancak kendisinde numuneleri olduğu için rahatça temin etti. "

Devam edecekken annesinin odasında Aybike'yi gören Akif "Sen kim oluyorsun da aile işlerimize burnunu sokuyorsun? Anamın odasına destursuz nasıl girersin?"

"Akif yavaş ol! Onu buraya ben çağırdım. Ayrıca şüphelerinde haklı çıktı."

"Seninde gözünü boyadı demek bu çevirdiği tiyatroyla." dedi Akif Bey.

"Dediğimi duydun! Resul'üm iyi olacak önemli olan budur. "

"Peki ana peki. Öyle olsun! " diyerek çıkıp gitti odadan.

'Anam bu kızı çağırdığına göre gözüne girmeye başlamış demektir! Bir şeyler yapmalıyım! '

"Doktor beyi de şanımıza yaraşır bir şekilde ağırlayamadık. Sayesinde iki gündür Resul'um deliksiz bir uyku çekiyor. Bir teşekkür etmek lazım. En iyisi arayıp bu akşam yemeğe çağırayım. Sende yardım et hazırlıklara. " dedi Gülsüm Hanım.

Başıyla onaylarak "Ben müsadenizle Resul amcaya listesine uygun yiyecek bir şeyler hazırlayayım. " diyerek çıktı kız Gülsüm Hanım'ın odasından.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin