Bölüm 55

180 14 57
                                    

"Sen yoksan ben de yokum Aybike. O yangında, vurulduğunda, anladım ki ben seni kaybetmek istemiyorum ela gözlüm. Hep yanımda ol istiyorum. Ben sana aşığım." dedi Berk. Tam önünde gözlerinin içine bakıyordu.

'Ne! ne dedi bana doğru mu duydum sana aşığım mı dedi o? Ela gözlüm mü dedi? Sen yoksan ben de yokum dedi.' şaşkın şaşkın aynı sözleri tekrarladı Aybike içinden. Heyecandan bayılacak gibi oldu.

'Susuyor. Karşılık vermiyor, yanlış mı yaptım? Söylememeliydim belki de.' dedi Berk içinden.

"Bir şey demeyecek misin?" diye sordu sakince Berk.

"T-teşekkür. Teşekkür ederim." dedi Aybike saçmalayarak.

"Ne teşekkürü? Ne teşekkürü! " dedi diye bağırdı Berk gözleri doldu.

'Ben ne dedim? Ne teşekkürü of ne yapacağım şimdi? ' dedi kendi kendine Aybike yaslandığı yerden uzaklaşarak.

Kapıyı açıverdi Azize Teyze. "Deyin bakalım. Ne karar verdiniz?" diye sordu.

"Bir karar vermenin önemi yok artık. Mahkeme geçti, yetişemeyiz." dedi ters ters Berk.

"Öyle mi? Yani boşanamıyorsunuz." dedi gülerek Azize teyze.

"Evet, bir sonraki duruşma önümüzdeki ay olacak." dedi Berk.

"İyi o zaman şimdi gidebilirsiniz. Bir ay az zaman değil. Boşanmak istemediğinizi anlarsınız elbet." dedi Azize teyze.

'Ne dedim ben? Ne teşekkürü salak kafam! ' dedi Aybike odadan çıkarak.

"Neler oluyor?" dedi Azize teyze

"Bir anlasam. Bir anlasam..." dedi Berk sarılarak teyzesine.

Araba
'Allahım delireceğim. Neyim var benim onca zaman bunu beklemedim mi? Şimdi niye konuşamıyorum?' diye sordu kendine Aybike.

'Teşekkür etti. Sadece teşekkür! Ne teşekkürü bu? Neyin teşekkürü? Çok sağol ama ben istemiyorum mu diyor yani?' diye sordu Berk kendine.

'Benden bir yanıt bekliyor. Bir şey, bir şey söylemem lazım.' dedi Aybike kendine. Yüreğinin atışı tüm vücudunu ele geçirmişti.

"Yolda açık bugün şansımıza değil mi? Hiç trafik yok bugün. " dedi Aybike.

"Burada trafik olmaz zaten." dedi Berk.

"Değil mi? Haklısın tabi burada niye trafik olsun ki?" dedi Aybike.

'Teşekkürlerle her şey mahvettin zaten üstüne saçmalamaya devam ediyorsun. Ne trafiği. Sana ne trafikten sen derdini söylesene? Söyle hadi. Benim için de, yani ben de hani şey sen? Hadi Aybike yapabilirsin, o bir adım attı, sen de atabilirsin atmalısın. Hadi yap şunu.' dedi Aybike kendine. Birden kızıla döndü.

"Berk ben. Ben şey... " dedi Aybike

"Evet." dedi Berk gözlerine bakıyordu ara ara.

"Ben y-yok bi şey." dedi Aybike.

"Sen ne. Ne diyecektin?" diye sordu Berk ısrarla.

"Şey diyecektim. Ben çok daraldım da klimayı kapatıp camı açar mısın diyecektim." dedi Aybike.

"Bu havada mı? Ayrıca ne kliması klima açık değil ki? Neyse tamam aç pencereyi. " dedi Berk.

'Tamam. Konuştukça saçmalıyorsun Aybike. Madem beceremeyeceksin o zaman sus eve gidene kadar da ağzını açma. ' dedi kendine.

'Sevmiyor beni öyle davranmasının başka açıklaması olamaz. Yoksa neden konuşamazsın? Her şey ortada. Boşuna ümitlendim.' dedi Berk içinden kahroluyordu ağlamamak için kendini tuttu.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin