Bölüm 28

141 14 39
                                    

"Sen ne diyorsun? Kader abla neden beni kıskansın ki?" 'Seven insan kıskanır ama o beni sevmiyor ki hem çok saçma' diye düşündü kız.

"Neden olacak kızım senin yüreğini sahiplendiği için kıskanıyor karısısın onun kıskanacak elbette."

"Daha neler abla? Bence beni azarlaması bana çıkışmasının sebebi kıskançlık değil. Hem hem öyle bile olsa beni saçma sapan şeyler yüzünden yaftalamasına gerekçe mi bu? Buna ne hakkı var?"

"Erkekler eşleri söz konusu olduğunda biraz korumacı olabiliyorlar. Seven erkek kıskanır kızım."

"Bence kıskanmak sevmek değildir. Seven değil sahip olmak isteyen kıskanır.
Sevmek ve sahip olmak, bunlar apayrı şeyler. O sadece gardiyanı olduğu bir suçluyu elinden kaçırmaktan korkuyor.
Hem ayrıca ben onun hiç kimseyi sevebileceğini zannetmiyorum. Neyse ben Resul amcayı biraz dışarı çıkaracağım abla. Birazcık hava alsın."

"Sen inansan da inanmasan da Berk Bey seni kıskanıyor kızım. "

Çalışma odasında öfkesini kontrol altına almayı başaran ağamız kapı çalınca,
"Gel." dedi.

"Beyim konağın ihtiyaçlarını almak için dışarı çıkacağım izniniz olursa. " dedi kahya.

"Çık sen. Ne lazımsa al. "

"Tamam Berk bey, yazlık ev içinde usta getireyim diyorum. Şu çatıya bir baktıracağım. Müsaadenizle." diyerek çıktı kahya.

Dışarıda Aybike ve Resul amca otururken Berk geldi yanlarına.

"Babam. Kar yağacak gibi. Sen seversin kardan adamı. Hatırlıyor musun? Ben küçükken buraya gelmiştik. Tam şu köşede bana bir kardan adam yapmıştın.
Çok güzeldi. Yine yaparız. Ne dersin?" diye sordu genç adam.

"Üzeriniz açılmış Resul amca üşütmeyin." dedi Aybike.

"Gelin hanım telefonunuz içeride kalmış ısrarla çalınca getirdim." dedi Kader.

"Kimmiş kader abla"

"Doktor Metin bey."

'Ne diye arıyor ki şimdi bu benim karımı' diye sinirlenmeye başladı kızıl.

"Sağol abla zahmet oldu. "

"Estağfurullah."

"Buyurun hocam."

"Bugün Resul beyi kontrole geleceğim, hatırlatmak istedim." dedi Metin hoca.

"Evet bekliyoruz hocam. Fizik tedavi, egzersiz malzemelerinin listesini siz bana gönderin. Ben buradan tedarik ettiririm hemen. Merak etmeyin. Görüşürüz hocam."

"Ne diyor hocan?" diye sordu Berk kendini tutamayarak.

"Duydun işte." dedi Aybike de.

"Senden duymak istiyorum, lütfen."diye kendisi ile muhatap olması için gözleriyle yalvarıyordu adeta.

"Resul amca için gerekli malzemeleri soruyor. Bugün kontrole gelecek ya. Oldu mu? Rahatladın mı?" dedi ters ters.

"Bunlar için beni de arayabilirdi. Seni niye arıyor?" diye sordu kıskançlığına engel olamadan Berk.

'Kader Abla haklı olabilir mi? Allahım sen bana sabır ver' diye düşünürken " Neyse benim dışarı çıkmam lazım." dedi Aybike.

"Nereye?"diye sordu kızıl.

"Egzersiz malzemelerini alacağım,  Resul amca için."

"Beraber gidelim. Ben götürürüm seni."

"Yok sağol Osman efendi bırakır beni."

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin