Capitolul 1- Cazarea

175 4 0
                                    

Perspectiva Melisei

        Muzica rock depresivă din căștile mele, o face pe Ligia să îmi dea un cot în braț. Vrea să le dau jos. Îmi dau căștile jos și inspectez împrejurimile. Vreau doar să fiu singură odată! Cât mai durează chestia asta?  Drum obositor, prietene enervante și recepționist problematic.

Sunt la Bucegi cu Ligia și Selena, prietenele mele cele mai bune. Ligia m-a convins să mergem la munte, cu toate că eu cred că nu a fost o idee bună. Chiar și după ce eu m-am despărțit de Alex acum 3 luni, tot vreau să cunosc pe cineva care să mă facă să uit de nenorocitul acela.

Ligia a rezervat locuri la hotelul fratelui iubitei colegului ei de liceu. Acum a trecut la facultate, dar tot a reușit să-l convingă pe băiat pentru a sta cât mai aproape de zâpada pe care tot și-o dorește ea vara. Ce fantezii ciudate mai are și ea! E un hotel mare, de patru stele, cu patinoar, sală de sport, restaurant, 100 de apartamente, lift, dar și scări. Totul în hotel pare select și pompos. Cel puțin uniforma angajaților așa pare. La recepție un domn de aproximativ 45 de ani, ne spune despre dilema care pe mine mă face să mă gândesc că aș vrea să fiu la apartamentul 100 și să mă arunc pe geam. Tot aș supraviețui, căci zăpada e mare afară și e foarte frig. Clima de pe aici nu ține cont că e vară acum.

—Ascultă! Noi am rezervat locuri pentru toate trei împreună. Spune Ligia nemulțumită și ridicând un pic tonul. Nu pentru a sta separat. Chiar nu poți rezolva asta?

—Toate apartamentele sunt ocupate, în afară de trei, pe jumătate. Apartamentele au două dormitoare fiecare. Stau trei băieți, dar în apartamente separate. Eu pot vorbi să vă primească, dar trebuie ca fiecare dintre voi să stea cu unul din ei. Sunt certați și iese scandal dacă stau împreună în același apartament. În plus, o să aveți camere separate, apartamentele au două dormitoare, o baie, un living și o bucătărie, plus balcon. Ei au vrut neapărat să stea separați. Au plătit și dublu pentru asta. Îmi pare rău, dar nu am ce să fac! Ligia aproape explodează de furie.

—Care sunt apartamentele? Le spunem noi despre schimbare. Selena intervine între Ligia și recepționer ca să aplaneze situația.

Recepționerul se îndreaptă spre tejghea și scoate din sertar 3 chei cu breloc. Toate trei au scris numărul cu alb pe un pătrat mic și negru lipit de cheie.

—Voi alegeți! Apartamentul 55, apartamentul 69 și apartamentul 98. Vă dau un pont. Cel de la apartamentul 69 este cam arogant un pic, după părerea mea. Nu mă miră că ceilalți nu îl suportă. Să nu îi spuneți asta, vă rog!

Ligia ia cheile repede și fuge către lift. Eu și Selena fugim după ea, să nu scape.

—Să vezi ce îți fac dacă te prind, Ligia! Strig eu gâfâind.

Ea se oprește și se uită zâmbind la noi.

—Eu mă duc la 69. E prea erotic numărul pentru tine puștoaico! Spune ea ciufulindu-mi părul roșcat. Selena preferă înălțimile, deci tu rămâi cu 55.

—Bine. Atât de teamă îți e să nu mă arunc de la fereastră?! Spun eu plictisită, încrucișându-mi mâinile la piept. De unde știi la ce etaj să mergem? Din moment ce ai venit la lift cred că ai vreo idee. Îmi e frică de răspuns, dar o să mă prefac că nu îmi e teamă.

—Scrie pe spatele brelocului. Etajul 10 e al tău și 11 e al meu. Iar Selena are etajul 15. E un hotel mare, așa că sper că nu vă veți pierde. Eu trebuie să am grijă de voi. Și legat de aruncatul pe fereastră... nici să nu te gândești. Te duc iar la psiholog dacă mai încerci asta. O să îl sun și pe...

Adevăruri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum