-Perspectiva Melisei-
Au trecut două săptămâni de când Selena și Look sunt certați. Au mai evoluat un pic lucrurile dar se pare că Look a gafat-o rău. Am auzit că ar fi bătut-o la beție pe Vanesa când era în relație cu ea, iar Mike a intervenit și a ajuns în spital, bătut grav de Look. Look era beat atunci. Lorian mi-a povestit totul, și Selena pe de-o parte. I-a spus totul Look. Inclusiv de faptul că de 4 ani nu a mai băut niciodată alcool. Se pare că are gene violente la băutură. Extrem de violente. Nu este mândru de ceea ce a făcut și de aia a preferat să nu îi spună asta. E altfel acum.
Am avut un super concert. Planul meu de a-l propulsa pe Lorian în muzică a mers. Decanul de la Universitatea Națională de Muzică din București a fost la spectacol și a acceptat invitația lui Bridget Smail de a lua sub observație un nou talent în devenire. El i-a vorbit și i-a oferit o bursă pentru facultate doar dacă începe din toamnă facultatea. El a acceptat. A decis să își înghețe anul de la Facultatea de Psihologie și să o reia după ce termină Facultatea de Interpretare Muzicală la specializarea Canto. Și eu vreau acolo.
Va trebui să-mi dezvălui micul meu secret ori să-l las să se autodezvăluie, cu toate că îmi va fi dificil să nu mai am o stabilitate a imaginii de vedetă misterioasă. Sper să nu se aștepte lumea ca după ce o să-mi dezvălui identitatea să nu mai fiu așa de impunătoare și de dominantă cu toată lumea. Asta nu o să se întâmple. Toată lumea consideră că "Bridget Smail e o arogantă, încrezută, cu fițe și ținută în puf". Am încheiat citatul fratelui meu. I-am spus Vanesei secretul meu. De fapt ea a aflat în timp ce m-a surpins cântând prin casă.
Că tot vorbim de secrete. Mike e pe cale să-mi dezvăluie secretul lui. M-a adus pe o pistă plină de motocicliști. Poate acum e șansa mea să mă dau cu motocicleta. Enervantul de Vladimir niciodată nu mă lasă să fac ceva distractiv iar Ligia îi ține partea.
-Fac mici cascadori cu motocicleta. Mă relaxează și câștig și bani. Să nu spui nimănui, ok? Nici măcar Lorian nu știe. Cred că m-ar ucide dacă ar afla. El se crispează când spune asta.
-Încă un lucru pe care îl avem în comun. Fratele mai mare a amândurora ne-ar ucide dacă ar afla asta. Vreau să mă dau cu motocicleta! Spun eu entuziasmată. Profit de ocazie aflându-mă aici. Bănuiesc că nu e așa greu dacă știu deja să fac cascadorii cu bicicleta.
-Cee??!! Nuu...!! Știi măcar să conduci o motocicletă?
-Normal că știu. Sper să nu își dea seama că îl mint. Știu să fac scheme cu bicicleta deci cât de greu poate fi cu o motocicletă?! Haide, Mike! Puțină încredere! Am sărit și peste o balustradă. Văd o motocicletă. În spatele acesteia se află o casă în apropiere iar mai încolo un afiș cu un tip în aer pe motocicletă. Apropo cine e tipul de pe afiș?
-Edi Kienel. A fost cel mai faimos motociclist și a intrat în Cartea Recordurilor ca fiind supraviețuitorul cu cele mai multe oase rupte...
Mă strecor la motocicletă fără să observe, căci el se uită la poster, în timp ce el urmează să îmi vorbească despre acest sportiv și alții, mai ceva ca profu de istorie despre Holocaust.
-...Recunosc că nu vreau să fiu ca el. Dar îmi câștig existența pe moment din mici cascadori. E o legendă a...Heeeii! Dă-te jos! Am zis "nu"!!
-Te rog frumos, lașule! Eu îmi dau ochii peste cap în timp ce vorbesc cu el. La 13 ani eram la fel de bună la skate, ca un băiat. Vladimir nu accepta să...uu ce mișto sunt coarnele!
-Parcă ai spus că te-ai mai dat cu motocicleta?! Și apropo skate-tul nu are treabă cu....Nuuu...!! Treci înapoi!!
M-am săturat să îl aud vorbind, așa că am plecat de la partea cu nu are treabă.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...