-Perspectiva lui Vladimir-
Cred că diseara mi-am găsit o activitate de făcut. Oare ce părere ar avea dacă s-ar trezi verde în cap. Da. Diseara o să mă răzbun pe sora mea cea enervantă.
-Asta pentru ce a mai fost?! O să mă razbun pentru asta să știi. Mai ales că ai turnat apă rece.
-Nu te mai plânge atât, Dragon înfumurat! Te-am trezit din fanteziile tale cu Vanesa?! Oo, ce păcat! Tocmai ce noi îți spuneam că o să plecăm în oraș ca fetele.
Cee?? Ok, gata cu gândirea pesimistă și nu te gândi mereu la pericole. Ligia o să fie bine. Nu o sa fie răpită. Știe arte marțiale. O sa fie ok, o sa fie ok. Doamne! Chiar am nevoie de mai multă terapie.
-Ok dar... A luat-o de mâna și au și fugit. A luat încălțămintea în mâini și au plecat desculțe până la mașină. Ies după ele și eu. Ligiiiaaaa! Unde o duci?? Ligiiiaa!!! A pornit deja mașina. Tocmai mi-a furat viitoarea iubită?!
Intru în casă din nou și mă duc să văd ce face Iepurele roz. Când deschid ușa o văd în sutien și în chiloți stând pe pat iar pe Look cum o pipăie.
-Aici este ficatul, draga mea! Aici este inima și să nu uităm de cutia toracică...Vladimir?
-Ce tot faci cu sora mea, Look?! Are doar 17 ani. Mă întorc cu capul la Selena. Tu îmbracă-te! Acum! Nu ai voie să pui mâna pe ea până nu zic eu.
-Vladimir, doar îi arătam unde sunt organele... pentru o pictură de a ei... și ea voia să le simtă în timp ce eu puneam mâna... Mă duc și îi dau un pumn în față.
-Puneai mâna zici?! Nu ai voie să pui mâna pe sora mea. Ți-am zis să-ți ți mâinile acasă!
Selena vine și se pune între noi și îl ia în brațe pe Look.
-Vladimir, termină! Ieși afară din cameră! Nu ai niciun drept să îl lovești pe Look. Look e iubitul meu, fie că îți place, fie că nu.
-Și tu abia ai făcut 17 ani. Ce e în capul tău? Eu încerc să te protejez. Chiar vrei să fii și tu pe lista de punct ochit, punct lovit a lui Look?
Look se uita înspăimântat la mine iar Selena se blochează.
-Cee?! Cum adică, și eu pe listă? Cine mai e pe listă? Look e ceva ce nu mi-ai spus? Selena se întoarce către el.
-Mincinosule! Îmi vine să îl iau la bătaie dar o mișcare inteligentă ar fi să o las pe Selena să se ocupe de el. Mi-ai spus că i-ai spus.
-Uite! Selena! Îmi pare rău! Nu am vrut să știi... nu voiam să fii după extrem de rezervată în privința mea...
-Cine mai e pe listă? Selena începe să lăcrimeze.
-Vanesa. Dar nu te-am înșelat. Am fost de mult cu ea. Acum 7 ani. Și a durat 2 ani jumătate relația. Bine recunosc că nu a durat mult până ne-am combinat, și că am avut câteva certuri după un an jumătate de relație, dar e diferit la noi. Acum sunt mai matur. Nu mai sunt acea persoană care am fost. Chiar m-am schimbat. Selena iartă-mă că nu ți-am spus! Știu că ai fi vrut ceva perfect sau pe aproape. Îmi era teama să recunosc relația cu ea. Iartă-mă!
-De ce îți era teamă? Dacă relația nu mai este de 4 ani jumătate, de ce nu ai putut să-mi spui de ea?
-O să-ți spun totul, dar prefer să îți spun doar ție. Nu mai vreau alt pumn de la Vladimir. Se uita urât la mine.
-Nu știi tu ce i-am făcut lui Lorian odată când l-am găsit deasupra Melisei. Crede-mă, asta nu e nimic în comparație cu aia.
-Stai! Deci ei de fapt nu plecaseră într-o excursie romantică amândoi în alt județ? Selena îmi aruncă o privire ucigătoare.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...