-Perspectiva Melisei-Ajungem seara la o vilă mare. Are o grădină frumoasă cu o mică fântână arteziană, flamingo din plastic, pitici de grădină....Woow, văd un balansoar tip cocon în față, și o trambulină. Lorian parchează mașina în garaj. Vladimir a aranjat să fie o mașină adusă înaintea noastră după ce am coborât din tren. După ce am fost la doctor Vladimir m-a scos la o prăjitură. Mă simt extenuată dar nu vreau să dorm.
Când intrăm în casă îi văd pe ceilalți cum sunt uimiți dar și încântați să ne vadă.
-Look, Mike, el e fratele meu, Vladimir! Mă întorc spre Vladimir. Vladimir, ei sunt Look și Mike. Te rog nu îi bate! Țip eu la el privindu-l amenințător. Așa cum ai obiceiul să faci când îți prezint băieți.
Accentuez eu isteric uitându-mă cum Lorian s-a dus direct să-și ia niște gheață din frigider pentru vânătaia lăsată de Vladimir. Nu am crezut că l-a lovit chiar în halul acesta dar vânătaia aia nu îmi place deloc. Vladimir ar trebui să se mai tempereze. Deja simt cum mă apucă nostalgiile prin aceste vorbe. Săracii băieți care se luau de mine! Măcar cu fetele era mai pașnic. Tot nemilos, dar nu era violent. Se cupla cu ele, le făcea să se topească după el și le părăsea pentru că voia ca ele să sufere. La unele le afla, nu știu cum, niște secrete rușinoase și le șantaja să îmi ceară scuze și să se îmi dea ceva de-al lor cadou ori să se facă de râs prin alte lucruri mai puțin rușinoase.
Ajungem în livingul uimitor și mare. Are canapele, fotolii roșii, o bibliotecă, o plasmă gigantică. Totul e aranjat. Noi șapte suntem în living, pe canapele și trebuie să stabilim cum vom sta în camere.
-Bun! Începe Vladimir să vorbească. Deci....vila aceasta am luat-o acum 2 zile când am aflat că atletica și elastica noastră, Ligia, și-a rupt piciorul pe scări împinsă fiind de un atotputernic și forțos moșneag de 100 de ani, pe care îl caută moartea pe acasă, credem căci nu știm sigur...
-Dacă mai faci mișto de mine te vopsesc cu vopsea permanentă roșie și te dau la tauri, nesuferitule! Spune Ligia furioasă și cu fața roșie ca vopseaua pe care ea intenționează să o folosească.
-Oricum nu o să faci asta pentru că știu că mă îndrăgești și știi bine că nu îmi stă bine în roșu.
Vladimir e mai arogant decât Mike. Asta e clar. Iar relația lui cu Ligia .... doar ei știu. Nu vreau să mă bag. Sper să se înțeleagă bine cu băieții.
-Vila are 10 dormitoare dintre care unul va fi al meu...
-Tușesc, tușesc...Și al presupuselor tale viitoare iubite pe care o să le schimbi ca pe șosete...Tușesc din nou iar el se uită urât la mine.
-Tu ești, aproape mereu, motivul despărțirilor mele de ele, Sis.
-Vinovată. E vina mea că Luiza mi-a dat cu oja în față din greșeală și tu ai făcut o scenă de toată frumusețea făcând-o să plângă și despărțindu-te de ea. Dau aprobator din cap în timp ce băieții se miră iar fetele par stânjenite.
-Ți-a dat cu ojă în ochi și a trebuit să mergem la spital! Mă rog! Să revenim la discuția pe care pacostea mea de soră a întrerupt-o. Unul din dormitoare este al lui Lorian și a Melisei, unul în caz că ei se ceartă și Mel îl alungă pe Lorian pe preș. Unul pentru Selena și verișorul Look. Look tocmai dă să spună ceva dar Vladimir intervine. Până nu face 19 nu ai voie să te numești iubitul ei. Look se uită la vânătaia de la ochiul lui Lorian apoi se dă bătut și nu mai vrea să comenteze. Unul pentru cărți, unul pentru cadouri și unul pentru viitorul camarad la băutură Mike și viitoarea văduvă Ligia. Iar restul sunt libere.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...