—Perspectiva Melisei—
Au trecut 3 luni de când am ucis pe cineva, m-am confruntat cu evenimente tulburătoare, m-am dus la doctori, la psihologi… dar am reușit să mă vindec cât de cât. Este iulie și sunt în vacanță în Iași la hotelul Unirea. Vladimir și cu mine am reușit să cădem de acord în ceea ce privește siguranța mea, iar acum chiar știu să mă lupt datorită lui. Am și propriul meu pistol, ca să mă apăr, și nu a mai trebui să-i fur eu din ale lui. Am sfârșit legată de un scaun și cu Vladimir care l-a pus pe Look să caute în camera mea și l-a găsit în perna mea. Știam eu că trebuia să îl ascund mai bine. Fratele meu a trecut și peste asta și acum suntem prieteni la cataramă și când vine vorba de astfel de situații. Mă implică în unele misiuni ale lui și îmi place asta. Bridget Smail chiar poate ajuta mult în misiuni. După aflarea secretului am obținut o mulțime de avantaje dar și dificultăți. Acum știu mai bine de ce nu a vrut să aflu. Partea bună e că mă vindec repede și că el are nervi de oțel în a nu mă omorî din cauză că sunt prea încăpățânată. Încăpățânarea este o calitate, nu un defect. Că el nu vrea să înțeleagă asta, e problema lui.
Vladimir și cu Ligia se înțeleg perfect împreună. Eu sunt sigură că au un limbaj secret prin care vorbesc dar ceilalți că eu exagerez. Cine ar fi zis că tot ce trebuia să fac ca să îl fac pe fratele meu să nu mai fie atent la toate chestiile pe care le fac, era să îl combin cu Ligia?! Tatuajul meu de pe umăr îi mulțumește Ligiei. Oare din ce țară să îi spun că mi-am făcut un tatuaj?
Eu și Lorian urmează să facem un an de relație și să mergem la Facultatea de interpretare muzicală la departamentul de Canto şi Artele Spectacolului Muzical, împreună în primul an. O să îi fie greu cu două facultăți în paralel dar o să aibă roade pe măsură. Așa spune el. El a încercat de multe ori să mă ajute să mă simt mai ok cu situația și să accept ceea ce mi se întâmplă. Mi-a organizat și un sejur la Cluj de 3 zile. Ce superb a fost! Păcat că nu îi pot spune lui frate-miu ce mișto a fost. Ar vedea că i-am încălcat pedeapsa. Lorian mi-a promis că nu o să îi spună. Și nici despre faptul că era să fiu mâncată de un lup la grădina zoo. Credeam că e un câine mare ce nu are voie acolo și de asta toată lumea fugea. Era liniștit măcar. Ce bine că au venit paznicii cu tranchilizante!
Mike e împreună cu o fostă asociată de a lui Vladimir în afaceri, Laura. Se înțeleg perfect și se potrivesc. Îmi place de tipă. E mișto. Spre binele relației lui Mike, eu mă prefac că nu îmi place așa mult de ea. Vladimir nu a trecut peste faza cu Alina și e foarte sceptic în a mă lăsa să mai ies din casă cu cineva în oraș. În afară de Ligia, Selena, Lorian, Mike, Look și Vanesa. Care mă scot des din casă pentru a putea face ce vreau eu, după ce Vladimir crede că nu mai sunt nesupravegheată. Și faptul că e îndrăgostit mă ajută mult. Oare cum să îi spui că i-am distrus motocicleta de la Galați când am fost cu Mike? Nu e vina mea că el mi-a spus de casa lui de vacanță și locul lui de ținut cheile.
Selena și Look se mută la Cluj din toamnă, din păcate. Selena a intrat la Arte în Cluj, iar Look a aranjat să se transfere la medicină acolo. Ce porumbei drăguți sunt amândoi! Și prieteni buni ce știu să păstreze secrete. Mai ales Look. În Craiova mi-am făcut tatuajul. Look știa niște prieteni de pe acolo. L-a mințit pe Vladimir că mă ia la niște cursuri ce durează și noaptea, iar Selena i-a spus și de cursurile ei la un atelier și nu a mai vrut să insiste. Ea a spus că mă duce după la cursuri de pictură și o să fim plecați la un hotel câteva zile. Ce bine că am pus telefonul meu în ghiozdanul lui Mike! Prostul nu s-a prins că eram în Craiova în loc de București.
Vanesa și iubitul ei, Bastian s-au mutat de o lună împreună în București într-un apartament luxos. Lorian și Mike nu prea au fost încântați de această decizie. Nu prea îl mai are Lorian pe Bastian la inimă. Însă Lorian trebuie să înțeleagă odată, că sora lui are 22 de ani și trebuia să se mute cu iubitul ei într-un final. Oricum stă la 20 de minute de mers cu mașina distanță față de noi. Nu a plecat în Egipt! În vilă am mai rămas doar eu, Lorian, Vladimir, Ligia, Mike si Laura. E suficient de mare pentru toți.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...