-Perspectiva Melisei-
Când ajungem acasă băieții cară cadourile lui Vladimir într-o cameră specială iar eu îi întreb, stând pe lângă mașini și așteptându-i pe fiecare. Dacă îi întreb pe toți odată atunci sunt mai mari șansele să apară efectul de turmă și dacă unul zice "nu" atunci toți să spună "nu". Chiar învăț lucruri utile stând pe lângă Lorian. Primul care vine este Lorian. Va fi simplu să-l conving. De ce nu ar merge cu iubita lui la film?!
-Lorian, vrei să mergi cu mine și cu Vanda mâine la film la Venom? Este la 22.50.
-Scuze iubire, dar mâine chiar nu pot! Mai ales atunci. Am început să lucrez ocazional la sală de fitness ca antrenor și sunt la o sală care face non-stop. De aia are nevoie de angajați pe timp de noapte. Iar eu ziua am parțial la statistică. Și după trebuie să dorm să fiu fresh pentru tura de noapte. Chiar îmi pare rău! Rămâne pe altădată să mergem noi doi la film?
-Trebuie să mă duc. I-am spus că merg și a cumpărat deja și biletele pentru noi două. O să întreb pe altcineva.
El pleacă și eu zic că poate așa este mai bine căci Vanda îl cam irită pe Lorian când începe să îi spună din greșeală tot numele și se oprește la "Leonar..Leon, scuze". Apare din casă, Mike. Adoră filmele de groază deci poate el o să vrea.
-Scuze, Melisa! Eu mâine am niște seminarii foarte grele la facultate și o să fiu epuizat total. Facultatea de Sport te epuizează fizic și o să am nevoie de un somn bun de 12 ore ca să îmi revin. Îmi pare rău! Poate găsești pe altcineva.
Mike pleacă. De ce trebuie să doarmă 12 ore?! Mi se pare un pic ridicolă scuza lui, dar nu îl pot obliga dacă nu vrea. Eu decid să fac o încercare asupra lui Look. El e anul 3 la Medicină și poate știe cum să împartă facultatea și viața privată. Apare totuși Vladimir pe ușă și sunt convinsă că el o să vină așa că îl întreb ca și cum mă aștept să zică da.
-Voi chiar nu puteați să găsiți o altă oră pentru film?! Am o întâlnire de afaceri în Ilfov așa că o să fiu plecat de la 20.00 până la 04.00. Îmi pare rău, dar va trebui să mergeți fără mine sau să vorbești tu cu ea să nu vă mai duceți atunci..
-Nuu...adică eu i-am spus că mergem atunci și ea are deja luate 2 bilete. O să merg totuși cu ea și poate vine și Ligia cu...
-Am nevoie de Ligia la întâlnirea asta. Ea se descurcă pe partea de negociere referitor la bani iar eu pe partea de acțiuni. Întreabă-l pe Lorian! El cred că sigur ar fi disponibil.
-Deja l-am întrebat și are job atunci, căci ziua are parțial la statistică. Parcă așa zicea?! Spun eu încercând să îmi amintesc. O să îi întreb pe ceilalți.
Vladimir dispare înăuntru și eu devin tot mai dezamăgită. O văd pe Selena pictând în bucătărie și mă duc să o întreb. Aceasta îmi spune că nu poate deorece are cursuri speciale de artă la o galerie de artă, noaptea, și deja a plătit acel curs. Cine se duce noaptea la cursuri de pictat?! Look este deja la portbagaj când ies afară și sper să poată merge.
-Îmi pare rău să-ți stric cheful dar am practică în spital atunci. Doctorii lucrează și noaptea, Melisa, și mereu e nevoie de ei. Un prieten de-al meu îmi pune pile ca să pot avea mai multă practică în spital la el.
-Generos prieten, ce să zic! Spun eu iritată de faptul că mai multe ore de lucru nu e un cadou pentru cineva.
-Melisa...e complicată relația mea cu el. Eu am plecat în casă.
O sun pe Vanda și îi spun că se pare că doar noi două o să mergem la film iar aceasta spune că ne vedem la cinematograf și când ajung, să intru în sală, să o aștept.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Gizem / GerilimO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...