Capitolul 34- Răzbunarea

5 0 0
                                    

-Perspectiva lui Vladimir-

Ele și-au pus manele pe telefon și dansează. Aoleu! Nu cred că s-au îmbătat?! Melisa cântă fluturând mâinile prin aer, iar Vanesa le flutură și ea pe ale ei, dar ținând în mână o sticlă de Alexandrion.

-Fetelor?! Ce e asta?!

Vanesa vine și mă trage deoparte. Miroase a băutură și pare că se chinuie să-și transmită ideile.

-Vladimir! Spune ea de parcă nu m-a mai văzut de cinci ani, dând din cap de parcă a început piesa ei preferată. Sora ta s-a cam întristat că ai aflat de Alina că e în oraș, eu i-am spus că nu are nevoie de ea pentru că mă are pe mine și ne-am apucat să petrecem.

Ea începe să râdă. Lorian o să mă bată clar dacă o vede pe Vanesa în halul acesta. Ea e foarte expresivă și mă tot arată cu degetul. Se uită la mine de parcă așteaptă să o acompaniez în nebunia ei.

-Să vezi ce le-am făcut celorlalți!! Deja mi-e frică. I-am sunat cu privat... și i-am chemat în diferite locuri și ei au crezut. Ha,ha,ha! Pe Selena și Look i-am trimis la Cluj... pentru un interviu la o facultate de arte. Îți vine să crezi că au pus botul?! Sincer, da! La câte CV-uri a trimis Selena, nu mă miră că au crezut. Ea este în extaz și abia mai poate ține sticla în mână. Mâine la 08.00 le-am spus că e interviul și să se cazeze la un hotel de pe acolo. Să nu ne strici poanta că ne supărăm!

Eu trag un ochi la sora-mea care o racolează pe Ligia la băutură, din câte observ fugitiv. Vanesei îi place foarte mult să vorbească. Sper că nu am rămas eu singur cu ele! Trebuie să am grijă de ele! Off! O să beau un pahar în timp ce Vanesa povestește.

-Mike și Lorian sunt în drum spre...face o pauză de suspans de parcă chiar o să fie ceva super revoluționar în ceea ce urmează să spună... închisoare, pentru a plăti daune provocate de Leonardo în închisoare. Ideea mea a fost asta. Toată casa e a noastrăăă! Țipă ea iar celelalte fete urlă și ele de bucurie. Apropo dacă vrei poți să faci nebunii cu Ligia...Nu pot să cred că a spus asta!...nu mă supăr! Mereu eu am fost doar un pansament pentru tine, dobitocule! Dar te voi face să plătești prin dezvăluirea celui mai mare secret al tău.

Vanesa gesticulează exagerat cu mâinile în timp ce vorbește. Ea arată cu degetul spre mine. E beată criță. Oare doar 10 minute au trecut de când a plecat la bucătărie?! După cum arată ea, eu n-aș prea crede ca au fost doar 10 minute.

-Vanesa, îmi pare rău! Te rog, nu....Ea a plecat la fete și se urcă pe canapea și ia o sticlă cu vin dansând pe maneaua din fundal un pic.

-Atenție toată lumea! Țipă ea de parcă e o vedetă care urmează să facă show pe o scenă în fața miilor de oameni. Melisa și Ligia se țin una de alta și de niște sticle cu alcool. Acel dobitoc...arată către mine abia vorbind...m-a mințit și a mințit pe toată lumea. Cel mai mare secret al lui e că el e îndrăgostit de Ligia. Prostul nu știe nici el.

Fetele se opresc mirate, se uită către mine apoi încep să râdă. Melisa vine pe șapte cărări la mine, aproape cade dar eu o prind și îmi zice.

-Tu de ce nu știi de cine ești îndrăgostit?! Eu...face o pauză ca să se gândească și să bea un pic...îmi place mult de Vanesa dar nu o face să sufere. Ea se bălăngăne și abia vorbește. Tu și Ligia... perfect cuplu sunteți! Perfect, perfect! Ooo! Acum face ochii mari și se entuziasmează fluturând din mâini de parcă ar primi o mașină cadou. Perfeeect! Draga mea, draga mea! Fără tine! Draga mea, draga mea! Ea cântă un pic apoi se uită la mine. Dobitocule! Tu pe mine nu mă lași cu Alina! Ești un insensibil. Mi-ai frânt inima că... Melisa se bâlbâie și vorbește rar dar răspicat pentru a nu se da de gol că e beată.

Adevăruri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum