Capitolul 28- Noua ispită V.

13 0 0
                                    

-Perspectia lui Vladimir-

Nu mai sunt sigur de nimic. Îmi e frică să mai am discuții cât de cât ok cu fetele și să pot să le aduc lângă Melisa chiar și la mall în preajma ei. Au trecut deja două luni și simt nevoia și de altceva. M-am săturat de aventuri cu tipe pe care le bag în pat și a doua zi le dau papucii. Vreau o conversație ceva. Să prezint și eu pe cineva. Nu mai pot avea încredere în nicio altă fată în afară de Melisa, Ligia și Selena. Trebuie să cunosc pe cineva pe care le știu și ele ca să fie sigur pentru ele. Mă tot gândesc stând pe canapea la o cale de a trece de șocul cu Vanda, iar Melisa vine și bănuiesc că o să mă sâcâie iar la cap.

-Ți-am spus că doar o singură dată dacă mă lași o să promit să fiu cuminte toată viața. Ooo, te rog! Te rog! Te rog! Iar face fața aia de cățeluș. Dacă mai zice o singură dată cuvântul te rog jur că îi pun un păianjen pe pernă înainte să intre la ea în cameră. Vladimir! Trebuie să mă lași. Am 18 ani acum. Te roooooooooogg! Te roog! Te rog! Gata! Spiderman fi gata să o întâlnești pe Spiderwoman după ce plantez paianjenul în camera ei.

-Termină cu prostiile! Am spus nu! Mă ridic eu, exasperat de sora mea care mă scoate din minți. Nu poți face asta. Și nimeni nu o să poată să o facă fără acordul meu. Nu te las să îți faci un tatuaj. Gata cu subiectul acesta. Mă scoți din minți! Jur că mă scoți din minți! Știi bine că toți cei ce fac tatuaje sunt prieteni de ai mei și îmi știu de frică atunci când vine vorba de tine. Nu, Melisa, nu înseamnă nu!

Sunt mult mai ironic și nervos în ultima vreme. Nu îmi place să fac asta dar mai țip la sora mea din când în când. Era să fie împușcată odată pe stradă de un lunetist în timp ce eu mă băteam cu oamenii ce apărau lunetistul. Noroc că zvăpăiata asta nu prea stă locului și lunetistul tot înjura că tot rata în timp ce eu mă băteam cu asasinii. Am ajuns la timp la lunetist ca să îl opresc. Dragomir a avut dreptate când zicea că trebuie să am mereu un plan de rezervă când rămân fără gloanțe.

Pe ușă intră o fată necunoscută cu păr blond și ochi albaștri, înaltă și îmbrăcată elegant cu un tricou albastru închis și o pereche de blugi albi. E frumoasă tipa și arată ca un înger cu părul acela blond și ochii aceia extrem de albaștri. Ce sexy e! Oare cine e și cum de a intrat la noi în casă?!

-Vanesaaa! Melisa se duce și se aruncă la ea în brațe.

Măcar acum pot fi mult mai concentrat pe bunăciunea asta decât pe faptul că poate fi periculoasă.

-Cine ești tu și cum îndrăznești să intri pe furiș aici?!

Am spus că nu o să mai fiu concentrat, nu și că nu o să arăt că simt repulsie pentru o viitoare iubită ce ar putea fi spion ca să o omoare pe Melisa. Lorian vine de după tipa nouă și să uită la mine de parcă știe că nu vreau să am o iubită nouă.

-Vladimir, ea e Vanesa! Colegă cu mine la facultate. E de fapt în anul 2 și o știu de 5 ani. Asta m-a liniștit enorm. Vanesa, el e Vladimir, fratele Melisei.

Se apropie de mine și luăm loc pe canapea toți patru. Dacă ești psiholog te rog ajută-mă! Nu mai suport! Nu mai am încredere nici să o las pe Melisa cu o colegă de clasă la bibliotecă. Ajută-mă!

-Vanesa face practică din liceu pentru a deveni psiholog și deja știe cum să rezolve niște lucruri. Fetele cred că ar trebui să o aducem pe Vanesa ca să te poată ajuta în legătură cu ceea ce s-a întâmplat cu Vanda. Vanesa a ajutat-o pe Melisa când a venit de la Bucegi în legătură cu ceea ce s-a întâmplat cu Leonardo dar și cu tragedia cu părinții voștri. A ajutat-o și începând de acum o lună în ceea ce privește încrederea oarbă în Vanda. Trebuie să accepți să fii ajutat, Vladimir! Trebuie să le lași pe fete și în compania altor fete. Mie mi se plâng că le agasezi colegele de școală, să știi!

Adevăruri ascunseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum