-Perspectiva lui Vladimir-
Au trecut aproape trei săptămâni de când diavolul tazmanian a făcut accident cu motocicleta. Urmează zilele viitoare să își scoată ghipsul. O lună de relație cu Vanesa. Wau! Aș vrea să pot spune că e diferit, dar sentimental simt că o cam înșel cu Ligia, chiar dacă eu și Ligia ne comportăm ca întotdeauna. Am mințit-o de câteva ori pe Vanesa când ieșeam eu cu Ligia la întâlniri amicale dar ea nu ar înțelege relația mea cu Ligia. Ar fi geloasă.
Aș vrea să zic că am terminat cu obiceiul meu de a o mai săruta pe Ligia uneori dar nu e așa. Totuși o fac în timp ce Ligia doarme așa că nu e mare lucru. Măcar Vanesa înțelege că uneori trebuie să dorm și cu Ligia deoarece suntem și cei mai buni prieteni, iar Mike o mai face să sufere câteodată. Recunosc că îmi place uneori asta, deoarece îmi dă prilejul să fiu alături de Ligia și să dorm noaptea cu ea, după ce ne uităm la filme ca să o fac să se simtă mai bine.
Vanesa spune că este ok să fac asta deoarece vede că Ligia se simte mult mai ok după ce petrece timp cu mine. Ligia începe să mă viseze noaptea. Uneori când o sărut ușor pe buze îmi zice numele. Ea clar doarme dar începe să vorbească și are tot felul de vise. Uneori vine noaptea să doarmă cu mine după ce are coșmaruri. Coșmarurile Ligiei sunt extrem de rele. Se trezește plângând noaptea și nu se poate calma până nu vin eu. Faza cu asasinii o afectează un pic. Știam eu că nu trebuia să o implic. Are niște coșmaruri foarte violente. Totuși ea mă ajută la plănuit strategii și documente pentru introducerea calului troian în întâlniri cu scop de afaceri, din care din 10 oameni adunați doar 3 ies în viață. Eu și aliați de-ai mei.
Stau întins pe canapea în timp ce mă documentez despre afacerile de ultimă oră. Ligia stă cu capul în poala mea și mă mângâie pe brațul cu care o ating pe abdomen. Îmi las lejer mâna pe ea pentru că e mai comod așa. E o muncă de echipă până la urmă. Ea e sfătuitoarea mea legat de cealaltă parte din afacerile mele. Așa pot face ambele lucruri în același timp. Afaceri legale pe laptopul cu documentația despre aparatura nouă din firmă și posibilele domenii cu care aș putea colabora pentru a îmbunătății atât colaborările noastre cât și câștigul posibililor parteneri, iar afacerile ilegale în brațele mele în timp ce eu mă gândesc la metodele de rezolvare.
-Vladimir! Nu crezi că ar trebui să folosești o Anaconda sau o Cobra pentru mâine? Trebuie să fii și tu mai ascuns cu armele. Sunt elegante și letale totuși.
-Știi că stilul meu e Colt Gold Cup Life. Pe tine te-aș vedea folosind o Beretta. Anaconda și Cobra sunt prea de fete și de amatori. Nu, iubito, mie dă-mi ceva mai impunător! Nu sunt cowboy ca să folosesc Cobra sau Anaconda.
-Bine. Ziceam doar că ar fi mult mai ușor să le ți ascunse. Dacă nu iese bine mâine, nu știu ce aș face. Vin după tine să știi! Îți promit asta. Nu e de glumă cu tipii ăștia. Ai văzut rapoartele lor.
Ligia este un pic obosită de la cercetat toată noaptea pentru a descoperi planurile clădirii în care urmează să am întâlnirea, actele necesare pentru a avea un pretext de intrare, rapoartele despre persoanele cu care mă întâlnesc și multe altele. Am învățat-o cum să spargă baze de date. Ea se așează mult mai bine în brațele mele. Cred că trebuie să încerc să o adorm. Săraca de ea este frântă!
-Bine, Lig! Hai să vorbim de altceva! Nu vreau să ne audă ceilalți.
-Ok, domnule pufos! Ce subiect vrei să abordezi?
-Subiectul cântecelor de leagăn, somnoroaso.
Ea are ochii pe jumătate închiși și mă strânge în brațe în timp ce se pune mai bine cu capul pe pieptul meu. Eu îi sărut creștetul capului și o cuprind în brațe cu mâna mea. Cu mâna cealaltă trag pătura mai bine pe ea. Încep să îi cânt o melodie de leagăn în spaniolă iar ea ușor, ușor adoarme.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...