-Perspectiva Melisei-
-Alina! Ce m-ai speriat?! Puteam să te împușc! Să nu mai faci asta niciodată! Credeam că cineva vrea să mă omoare. De ce mi-ai trimis mesajul acela? Și de unde știi?
-Am vrut să îți fac o surpriză și să te fac sa crezi ca cineva vrea să te șantajeze, ca să nu te gândești la posibilitatea de a fi eu. Vladimir mi-a spus de secret, când eram împreună. Am venit în București acum 3 zile. Am vrut să ne vedem și să rămânem prietene. Doar că nu vreau să-i spui lui Vladimir sau Ligiei. Știu că nu mă plac ei doi. Vladimir ar încerca orice ca să ne distanțeze. Crede că sunt o influență rea pentru tine. Poți să nu le spui, te rog frumos?
Alina are în mână un cadou împachetat care seamănă cu un ciocan. Ce imaginație bogată am putut să am?! Un ciocan?!
-Ok. Știu cum este Vladimir. Mai ales că acum paranoia lui e la alt nivel. Crede că orice fată care se apropie de mine vrea să mă omoare. Era o tipă care a fost iubita lui și era sora unui fost de al meu, aia s-a infiltrat în relația mea cu a Vladimir și mi-a făcut rău ca să mă omoare frate-su, dar am scăpat. Oricum chestia asta a declanșat paranoia excesivă. Dacă ar auzi că m-am văzut cu tine, cred că ar zice iar că ești diavol, spion, omul negru, chupacabra, fata aia care a jucat în The Ring și ucideaq oameni prin apeluri telefonice, satana pe pământ...te-a mai făcut și călugărița din The nun. Scuze că zic asta, dar vreau să înțelegi cât de absurd poate fi el uneori. Îți vine să crezi că ăsta crede că tu vrei să mă omori?!
-Vedeam că e paranoic dar nu credeam că e chiar așa. De unde îi vin ideile astea?! Îmi pare rău de tine! Ai încercat cu un psiholog?
-Da. Legat de celelalte fete, e mai ok acum. Uneia i-a rupt mâna la bibliotecă când voia să mă ajute cu o carte. Nu ești singura despre care zice că vrea să mă omoare. Acum o lună jumătate mi-a spus că Ligia, nu e Ligia și că ești tu deghizată în Ligia și cu operație facială, și ai complota cu un asasin care a răpit-o pe adevărata Ligia, și vreți să mă omorâți. I-am dat o palmă peste față, am țipat la el, l-am izbit un pic de perete și l-am amenințat că îl duc la un psiholog dacă nu își revine la realitate din paranoia aia excesivă. Mi-a mulțumit că l-am trezit la realitate și și-a cerut scuze că mi-a spus asta și a gândit asta. Nu trece o lună fără să aducă vorba de tine, să nu am încredere în tine și nu știu ce. A făcut terapie recent și și-a mai revenit. Dar îmi fac griji pentru el. Chiar nu vreau să înnebunească.
-O să fie ok, Mel! O să vezi că o să își revină. Este într-o stare mai proastă în ultimul timp, dar o să își revină. Nu trebuie să îți faci griji. Apropo... se aude din spatele meu un foșnet.
-Melisa! Ești ok? Scuze că te-am urmărit dar am auzit de la Lorian că te comportai ciudat cu el la telefon. L-ai pus să promită că va sta cu Vladimir până o să suni tu și el m-a pus să te urmăresc. Apropo, cine e ea?
-Credeam că sunt în pericol, dar Alina mi-a făcut o farsă. Ea e Alina, ăăă, asta o să fie ciudat, dar ea e o fostă prietenă de a lui Vladimir. Off! Acum e așa ciudat să o prezint pe o fostă prietenă de a fratelui meu actualei lui prietene. Alina, ea e Vanesa, actuala prietenă a lui Vladimir.
Alina se duce la ea și îi întinde mâna. După ce își strâng mâinile, Alina îmi dă cadoul, care este un microfon, și îmi spune că va sta un pic prin preajmă așa că vrea să ne petrecem timpul împreună mai mult căci după o săptămână trebuie să plece și nu o să ne mai vedem. Când a aprins luminile, am rămas uimită de decorul încăperii. Cipsuri, ciocolată, filme pe DVD, laptop, un sistem de Karaoke și gume cu tatuaj.
Eu și Vanesa ne-am petrecut 4 ore cu ea. A fost super mișto. I-am spus să nu îi spuna lui Vladimir căci el e extrem de sceptic în privința fostelor iubite și e paranoic. Ea mi-a spus că știe și că nu o să spună.
CITEȘTI
Adevăruri ascunse
Mystery / ThrillerO poveste ce are în prim plan inocența furată a unei fete ce pericolele o urmăresc la orice pas, un băiat ce se luptă cu traumele din trecut și pe care viața la maturizat mult mai repede decât ar fi trebuit, o adolescentă rebelă ce încearcă să rezis...