Capitolul 1

6K 180 7
                                    

Amalya Parker povesteşte :

Nu îmi vine să cred ce dezordine este în toată casa .Toată această tornadă de lucruri aruncate în cele mai bizare colțuri ale casei nu este decât de 3 zile . Eu nu am timp să mă ocup de strângerea lucrurilor nefolositoare și să le arunc la gunoi , nu am timp să șterg praful sau să dau cu aspiratorul și asta doar din cauza serviciului meu care nu îmi lasă prea mult timp liber pentru a  face toate aceste lucruri , e imposibil  . Bine că de pregătirea meselor și de tot ce ține de bucătărie se ocupă Marta .Este cea mai bună bucătăreasă pe care am avut-o până acum . Nu am nimic să-i reproșez , face cele mai bune bucate din toată lumea. Are o vârstă destul de înaintată , și nu aș vrea să o solicit și cu alte lucruri de făcut. Nu de mult am avut și o menajeră care făcea toate lucrurile prin casă , dar am concediat-o din cauză că nu se ocupa deloc de toate treburile astea , uneori nici nu venea. Era o fată draguță , tânără și modestă . La început s-a descurcat foarte bine , nimic de spus , dar cu cât timpul trecea aceasta se schimba . Se pare că au intervenit alte lucruri care o împiedicau de a se concentra la slujba pe care o avea și astfel singura soluție nu mi-a rămas decât să o concediez.Mă așez pe fotoliu care este așezat  lângă fereastră care îmi oferă o priveliște frumoasă asupra grădinii , savurându-mi cafeaua liniștită .

Se aud niște pași coborând treptele scării iar privirea mi se îndreaptă spre soțul meu Thomas care este îmbrăcat într-un costum negru , cu o cămașă albă și cu o cravată în dungi toate acestea asortându-se foarte bine. Este un domn care deși nu mai e la prima tinerețe , impresionează pe oricine cu felul lui simplu de a se îmbrăca mai ales persoanele de sex feminin .Este foarte inteligent , având o gândire extraordinară și de aceea conduce cea mai mare firmă din oraș . Nu spun asta doar că este soțul meu , dar e adevărul .Ceea ce m-a cucerit a fost felul lui de a fi și nimic mai mult .

" Bună dimineața , dragă ." acesta se apropie de mine dându-mi un sărut scurt pe buze așezându-se pe canapea savurându-și cafeaua.Pare puțin stresat din cauza firmei dar încearcă pe cât posibil să nu arate asta .

"Bună dimineaţa , dragule. Trebuie să vorbim în legătură cu postul de menajeră . Ne trebuie urgent cineva care să se ocupe de curățarea casei , și asta cât mai repede . Simt că trăiesc într-o ghenă de gunoi . " spun calmă , sorbind din cafea.Începe să mă deranjeze toate lucrurile din jur , chiar dacă uneori sunt o persoană nepăsătoare .

" În regulă , am niște prietenii care lucrează la redactarea ziarelor și am putea scrie acolo un anunț . "spune uitându-se la mine pentru a vedea un răspuns .Nu pare chiar o idee proastă dar nici bună . Stau câteva momente în care îmi pun gândurile în ordine și analizez și alte opțiuni dar neavând prea mult succes .

" Este cam neobişnuit să dăm anunţ în ziar , dar cred că altă soluţie nu avem . Nu cred că ne v-a cădea din cer o persoană care caută de muncă  ." nu îmi prea surâde ideea , dar altă opțiune nu este și avem nevoie urgent .

" Nu vom da numele nostru de familie . Vom scrie că avem nevoie de menajeră și vom da doar adresa unde ne poate căuta . Nimeni nu își va da seama cine locuiește la adresa respectivă. " spune acesta sigur pe el .De asta îl iubesc eu așa de mult . Mereu găsește soluții la orice problemă . Răsuflu mai ușurată după ce am găsit oarecum o rezolvare a problemei dar nu este încă sigură .

"Am înţeles . Sper să găsim mai repede pe cineva ." spun mai încrezătoare.

" Bine dragă .Eu trebuie să plec la muncă.Te sun mai târziu și îți spun ce am rezolvat." spune acesta ridicându-se de pe canapea punându-și ceașca pe măsuță , dându-mi un sărut pe frunte apoi îndreptându-se spre ușă.

"Bine dragă , te iubesc . Să mă suni să îmi spui ce ai făcut . " spun ridicându-mă de pe fotoliu , îndreptându-mă pe urmele lui . Acesta se urcă în mașină și pornește spre companie . Este foarte greu să te ocupi de o companie întreagă de unul singur , bine nu chiar singur are tot sprijinul meu și a câtorva oameni de încrede , dar este foarte greu și obositor să îl ajut când agenția de modă pe care o dețin îmi ocupă foarte mult timp . Dar toate astea nu ne împiedică să avem o căsnicie frumoasă și să ne petrecem timpul în familie .

Mă întorc înăuntru , închid ușa apoi iau cele două cești și le duc în bucătărie unde dau de Marta care pregătește micul dejun . S-a apucat cu noapte în cap să pregătească toate aceste gustări .

" Bună dimineaţa , Marta . Pentru mine nu pregăti nimic , nu voi lua micul dejun acasă şi nici Thomas , a plecat deja la companie . Pregătește doar pentru Christian , asta dacă a venit acasă aseară.Ursulețul ăsta nu se învață minte niciodată . Când o să-și dea seama că ar trebui să înceteze din ași petrece serile prin acele încăperi pline cu fum și băutură , apoi pierzându-și timpul în compania unei domnișoare de moravuri ușoare . " spun ieșind din bucătărie auzind în urmă un scurt surâs din partea Martei . Îmi iau geanta de pe canapea și mă îndrept spre ușă încălțându-mă cu pantofi mei de culoare crem , aruncând papuci de casă pe dulăpiorul de lângă ușă .

"Sigur , doamnă .Să aveți o zi bună." o văd pe Marta stând chiar lângă mine având un zâmbet larg pe față . Este chiar o persoană foarte bună în care poți avea încredere și dă niște sfaturi înțelepte .

Ies din casă şi mă urc în maşină pornind spre agenţie . Sper ca lucruri să meargă bine și să îmi dispară durerea asta de cap cât mai repede posibil .

Acesta este primul capitol . Știu că este scurt și plictisitor . Aceasta este prima carte pe care o scriu.Pe viitor sper să mă îmbunătățesc în felul de a mă exprima și scrie . Aștept părerile voastre .





Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum