Capitolul 19

2.2K 154 6
                                    

Christian povestește :

"Era aproape  să ce ?" Aceasta mai repetă încă o dată întrebarea așteptând un răspuns cât mai repede .Îmi las privirea în jos căutând cât mai repede o soluție ca nu cumva aceasta să bănuiască ceva .  Nu am chef  să facă mereu glume proaste  de acel incident de fiecare dată când are ocazia .

"  Eram aproape să o arunc de la fereastră. Este chiar enervantă uneori .Vorbește întruna ." îmi ridic privirea spre fata blondă ca să văd ce reacție are . Nu pare a fi surprinsă deloc și asta mă neliniștește   . Ar fi trebuit să arate puțină uimire dar pe chipul ei nu se citește decât plictiseală . Pare plictisită de încercarea mea de a mă scoate din încurcătură .  Cred că asta nu a mers așa cum mă așteptam . Era chiar penibil să creadă o așa tâmpenie . Stă încă în aceeași poziție și pare că se gândește la ceva .

"  Eram sigură că asta o să zici . De fapt , și ea mi-a răspuns același lucru ca și tine .   Nu îmi prea vine să cred vorbele voastre pentru că știu ce am văzut , dar să lăsăm așa pe moment. Nu vreau să fiu fata acea care stresează pe toată lumea și pe deasupra își bagă nasul peste tot .  Când veți înceta în a vă mai preface puteți să ne spuneți.  Atunci dacă nimeni nu mai are nimic de zis  să mergem sus . Cred că ea deja a adormit ." blonda se întoarce pe călcâie și urcă pe scări . Cred că pe la al patrulea etaj o vom găsi întinsă pe jos plângându-se că nu mai poate să meargă . Știam că nu mă va crede   dar mă bucur că nu a mai insistat pe subiectul ăsta .

"  Se pare că era alt ceva să se întâmple nu e așa ?" prietenul meu întreabă ridicând jucăuș din sprâncene începând să chicotească . Mă enervează când mereu devine sarcastic  știind că eu încerc să îi spun ceva serios , dar același lucru i se întâmplă și lui când stau să îl ascult .

" Hai să mergem sus ." aleg să nu îi mai răspund la întrebare . Idiotul , îl apucă râsul de ce tocmai eram eu să fac .  Se pare că nici ea nu vrea ca cineva să afle de acea situație .Nu știu de ce am simțit să fac asta , poate că eram nervos pentru din cauză că primise niște flori de la acel individ Jackson sau cum îl cheamă iar eu când încerc să mă apropii de ea mă evită . Sa bucurat foarte mult  pentru acel buchet și din câte am văzut avea și un bilet . Nu știu ce scria dar a reușit să o facă să-i apară un zâmbet micuț pe față . Dacă îl voi mai întâlni pe acel băiat o să-l bat cu florile în cap până o să plece . În schimb , la cadoul meu nu  a avut nici o reacție . Bine nici eu nu am fost prea concret . Am lăsat acea cutiuță pe masă și am plecat , cine  s-ar fi gândit că am luat acea brățară pentru ea  . Toată lumea știe că nu ne înțelegem prea bine ." Ești un mare idiot . "  o super am ajuns să fiu certat de propria conștiință .O să înnebunesc dacă totul continuă  în felul ăsta .

După atâtea trepte de urcat nici că mai ai nevoie la sală .  Deschidem ușa și intrăm înăuntru  , unde le vedem pe cele doua fete întinse pe canapea  , mâncând floricele  fiind atente la televizor . Mă mir cum a ajuns blonda aia atât de repede aici , chiar nu pare deloc obosită . Cred că e un agent sub acoperire care vrea să îl omoare pe bunul meu prieten , altfel nu îmi explic cum a ajuns atât de repede .  Râsetul lor răsună la fiecare scenă amuzantă ce apare pe micul ecran. Urăsc genul ăsta de filme .

" Deci la ce film ne uităm ?" le întreb pe cele doua , dar nimic . Sunt captivate de filmul  iar fata șatenă face semn din mână cum ar trebui să tac . Nu îmi place când face pe șefa dar dacă o să mai spun ceva tipele ăstea două  o să sară cu gura pe mine și nu o să mai scap de morala lor .

" Ce înțelegeți voi de la comedia asta  romantică . Știm mereu finalul povești când amândoi sunt fericiți și rămân împreună . Ce porcărie. "da cred că atât am putu să mă abțin , fix trei secunde  . Mă așez pe fotoliu și iau un bol cu floricele de pe masă . 

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum