Capitolul 14

2.2K 140 9
                                    

Carolyn  povestește :

"Mai stai mult pe mine ? Trebuie să coborâm ." vocea lui enervantă  mă trezește din melancolia în care căzusem mai devreme .  Mereu trebuie să strice el lucrurile . Priveliștea de mai înainte părea desprinsă din basme și pentru câteva minute am crezut că totul este bine . Că viața mea e ca a celor din basme și că tipul de lângă mine nu e chiar așa enervant dar se pare că realitatea este mult mai dură de cât se pare .

" Hei poți să te abții de a strica așa momente frumoase." spun  coborând ca o furtuna , apropiindu-mă de  Natalie . Dacă mai satu cinci minute lângă el cred că voi face crimă de om .

" Ce s-a întâmplat ? Ai o față de zici că mai ai puțin și omori pe cineva . " spune aceasta răzând apucându-l și mai bine de braț pe Alex . Acesta pare un tip ok , știe să vorbească și să se comporte cu o femeie ca să o împace , totuși nu știu cum  de este prieten cu Christian și de ce nu ia lecții de la el , iar fi de folos .

"  Poate că o să-l omor , că sigur nu voi mai rezista mult . De ce trebuie să strice mereu momentele frumoase ?" spun iritată și asta datorită comportamentului lui . Încerc să mă calmez și să nu stric și seara celorlalți din cauza nervilor mei .

" Așa este el . Nu avem ce să-i facem . " spune ațintindu-și ochii în spatele meu .

"   Ce tot discutați despre mine ?Se pare că cineva  nu poate să stea fără a se gândi la mine." spune acesta punându-și mâna pe umărul meu . Normal , mă gândesc zi și noapte cum să îl fac să dispară din raza mea vizuală .

" Ai vrea tu . Deci s-a cam întunecat afară v-a trebui să plec , mâine sunt la muncă ." spun în timp  ce îmi aranjez mai bine hanoracul pe mine . Am puțin cam mult de mers , deci ar cam trebui să pornesc spre casă .

" Da ai dreptate ." spune blonda pornind înainte . Se pare că energia s-a cam scurs și a obosit ."Suntem doi cu doi , deci eu voi merge cu Alex  din moment ce locuim împreună iar Christian o va duce pe Carolyn acasă ." mai bine plec pe jos și cred că  acesta nu va fi de acord .

" Nu , este în regulă mă voi duce singură . Nu vreau să deranjez pe nimeni sau să primesc văicăreli cum canapeaua mea este prea tare și că nu merge liftul . "se pare că m-a cam luat gura pe dinainte deoarece toți trei se uită la mine . Christian îmi aruncă priviri ucigătoare iar Alex cu Natalie se uită  mirați la noi doi . Trebuia să știu când să mă opresc . Puteam să spun doar că mă duc singură acasă . Acum sigur își vor imagina tot felul de scenarii .

"  Nu în nici un caz nu te duci singură . Afară e noapte și este periculos . Christian te v-a duce și nu cred că va protesta foarte mult ." aceasta este foarte sigură pe ea și are argumente întemeiate dar totuși nu vreau să merg cu el .

" Acum noi vă lăsăm . Sper să mai ieșim în formula asta de acum , chiar a fost distractiv și Carolyn mi-a făcut plăcere să te întâlnesc . Se pare că de acum înainte vom fi la egalitate cu fiecare decizie . Noapte bună și să aveți grijă . "spune acesta strângându-mă în brațe . A fost chiar o zi frumoasă și distractivă dar și forte obositoare . Mă bucur că mi-am făcut prieteni noi și chiar sunt în regulă .

" Noapte bună . Să aveți grijă la drum . "spun făcându-le cu mâna .

" Nebunilor să  fiți cuminți și să nu vă mai treacă nu știu ce prosti prin minte ." spune acesta băgându-și mâinile în buzunar pornind spre mașină .

Nu știu ce să fac ? Să merg cu  el sau să mă duc pe  jos acasă . Chiar nu mai vreau să îl deranjez . Cine știe ce o să mai spună doamna Laris dacă ne mai vede iar  împreună . Doamne unii oameni gândesc prea departe .

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum