Capitolul 18

2.2K 143 6
                                    

Carolyn povestește :

 Oare ce îmi trece acum prin minte este adevărat ? Poate acea brățară a luat-o pentru mine ? E absurd să cred asta dar totuși  de ce sper cumva să fie adevărat .El a spus că este exact unde trebuie să fie . Nu înțeleg  și de asta mă frământ atâta . Mii de gânduri fără sens îmi trec prin minte dar nu am timp pentru asta atâta timp cât tipul de lângă mine continuă să facă pași mărunți în direcția mea . Palmele îmi sunt transpirate , obraji îmi frig mai tare ca jăraticul iar inima mai are puțin și îmi iese din piept . De ce fața lui pare că se apropie de a mea ? De ce am impresia că vrea să mă sărute sau poate să mă arunce de la balcon .În cameră își face prezența Natalie care se uită la noi  puțin mirată .

"Am întrerupt ceva ?" se proptește mai bine de  tocul uși  așteptând răspunsul nostru .Nu aș vrea să o mint , e una din puținele  persoană cu care mă înțeleg bine , dar până nu-mi dau seama ce se întâmplă între noi nu pot să îi zic nimic . Asta ar crea multă confuzie tuturor . 

" Nu , chiar nimic . Lui Christian îi intrase ceva în ochii iar eu îl ajutam să îl scoată . De ce ? S-a întâmplat ceva ?  " mă îndepărtez puțin de brunet încercând să găsesc altă ocupație . Obraji mei încă sunt roși iar agitația mea nu cred că întăresc prea bine vorbele de mai devreme .  Chiar nu vreau ca fata blondă să bănuiască cine știe ce , care nu ar fi adevărat . Sincer mi-aș fi dorit să nu vină în bucătărie în momentul ăsta și să văd cât de departe avea de gând să meargă brunetul .

" Alex m-a trimis să vă întreb ce film să vedem ? Eu vreau unul de dragoste iar Alex sigur va fi de acord cu mine , voi ?"spune aceasta chicotind.Nu prea e genul meu de film . De ce m-aș uita la niște persoane care se prefac că sunt îndrăgostiți  , arătând bine pe sticlă . Sau poate adevăratul motiv e că nu am găsit pe nimeni care să mă facă să trăiesc sentimentele pe care încearcă acei actori să le transmită  . Uneori  cred că sunt cea mai rece ființă  de pe planetă , incapabilă de a avea sentimente dar mă înșel atunci când prin preajmă apare Christian . El e  cu mult peste nivelul meu .

" De groază. "spunem amândoi în același timp , uitându-ne unul la altul .  Se pare că avem multe lucruri  în comun și asta mă sperie . Cum de putem fi atât de diferiți dar  atât de apropiați . Se pare că domnul destin iar se ia de mine .

" Nu și tu Carolyn  . Nu înțeleg de ce vă plac filmele de genul dar în fine , ne vom uita la ce vreți voi , știind sigur că  și Alex vrea la fel ." blonda pleacă în cealaltă cameră târându-și picioarele până acolo. Se pare că am cam dezamăgit-o dar nu e vina mea . Ar fi trebuit să nu întrebe nimic altfel ne-am fi uitat la ce apărea pe ecranul televizorului .

Se pare că și Christian s-a dus în cealaltă cameră . Am rămas doar eu singură în bucătărie . Am luat și am pus băuturile  în frigider ca să fie reci , și am băgat punga de popcorn la cuptorul cu  microunde .După câteva minute de așteptare și de frământare am pus floricelele în bol și am pornit în sufragerie . Filmul ar fi trebuit să înceapă , dar nu e nimeni în cameră . Imediat ce mai fac câțiva pași o zăresc decât pe fata  blonda ce stă liniștită pe canapea și butonează telefonul .  Mi-am adus  aminte că trebuie neapărat să-mi iau telefonul de la reparat . Ar fi trebuit să-mi iau altul dar nu am făcut-o , m-am obișnuit cu el și nu vreau să-l schimb . Am numere de telefon importante și nu vreau sa le pierd.

" Gata floricelele , unde sunt băieții ? "arunc o privire scurtă  prin  jur dar nici urmă de ei . Mă așez lângă ea pe canapea punându-mi bolul în brațe înfulecând floricele având privirea pe ecranul negru din față . 

"  Au ieșit afară să fumeze o țigare . " se întinde să ia telecomanda și pornește filmul . Mă uit puțin confuză la ea  dar aceasta nu pare a fi deranjată de asta . 

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum