Capitolul 27

2.1K 132 13
                                    

Carolyn povestește:

De ce este el la ușa mea ?  Ce mai vrea ? Și atunci mi-a picat fisa . Răspunsul mi-a venit imediat în minte : chiria . Am uitat  că nu am plătit-o și norocul meu este că nu am cheltuit salariul primit de la familia Parker , altfel nu știu ce m-aș fi făcut.  El este Raul fiul administratorului . Un băiat de vreo 26 de ani , blond cu ochii albaștri care are niște gropițe de invidiat . Este îmbrăcat lejer având o pereche de pantaloni de trening negri , un tricou alb și  bluza de la costum tot neagră . Nu am o părere foarte bună despre el  dar nici una proastă . Uneori este prea arogant , aruncă vorbele în batjocoră  și are o metodă foarte proastă de agățat . Dar sunt și momente când se comporta frumos chiar dacă sunt cam rare.

"Îmi cer scuze . Acum mi-am amintit că nu am plătit chiria . Sunt o așa uitucă . Ar trebui să notez pe ceva unde să pot vedea ca să îmi aduc aminte . "  trag și mai bine hanoracul pe mine și aștept să văd dacă ce mai are de spus .

"Asta e adevărat . Tata m-a trimis să îți spun că trebuie să treci mâine dimineață pe la el  și dacă poți să și plătești .  " ce atitudine . Mă mir că nu a spus nimic care să mă deranjeze până acum  , dar niciodată nu e prea târziu . Măcar  sa deranjat să vină până aici și să îmi spună .

"Bine . Îți mulțumesc că mai anunțat . Să ai o seară frumoasă. " vreau să închid ușa dar acesta o oprește . Îmi ridic privirea spre el și aștept să aflu ce mai are de zis  .

" Am auzit un zvon cum că te întâlnești cu un tip mai arătos decât mine . Este adevărat ?" acesta îmi face cu ochiul și îmi arată cel mai stupid zâmbet posibil . Nu înțeleg de ce toată lumea crede asta . Ar fi mai bine să nu îi mai intereseze viața mea și să și-o vadă pe a lor .

"Nu este adevărat . Acela era doar o cunoștință , nimic mai mult ." mă joc cu degetele de la mâini și nu înțeleg de ce sunt așa emoționată și tot odată tristă . Ar trebui să nu mă mai comport așa stupid mai ales când sunt și alte persoane prin preajmă .

"Asta înseamnă ca ești liberă . Deci ce ai zice dacă ai ieși cu mine ." acesta se apropie și mai mult de mine ,chiar foarte aproape . Bine asta este chiar ciudat , el este un ciudat . Ce tupeu are să  zică asta  și când credeam că  nu va zice nimic să mă derajeze . Știu că așa e felul lui de a fi , mi-a mai propus asta de câteva ori dar am refuzat într-un mod frumos.

"Nu am de gând să ies cu tine .  Nu mă înțelege greșit , arăți bine , ai o grămadă de tipe care stă la coadă pentru tine dar asta nu înseamnă că sunt și eu în acea categorie , chiar nu cred că sunt genul tău și invers. Nu cred că ne potrivim și chiar nu vreau o relație în momentul de față." văd cum acel zâmbet este umbrit de o dezamăgire fiind înlocuit imediat de o aroganță ce dă pe afară .

"Drăguț refuz .  Se pare că aștepți prințul pe cal alb , o să îmbătrânești și tot nu o să apară . Totuși sunt curios cine e acel tip pentru că nu am crezut acea  minciună  cu suntem doar cunoștințe . Oricum ne mai vedem . Să ai o seară  frumoasă și să mă visezi. " acesta se îndepărtează și pleacă cu pași repezi spre scări.

Nu am mai apucat să zic nimic așa că am închis ușa și m-am dus spre dormitor .  Să creadă el asta . Am destule chestii la care să mă gândesc . Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți  , un tricou mai larg și lenjerie intimă apoi am intrat în baie.
După aproximativ jumătate de oră am ieșit din duș  , mi-am înfășurat un prosop în jurul corpului iar după ce mi-am pus pijamalele pe mine  am ieșit din baie . M-am dus direct în dormitor , am aprins televizorul apoi m-am  băgat în pat ,încet , încet căzând în lumea visurilor.

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum