Capitolul 7

2.4K 145 10
                                    

Carolyn povestește :

Este 9:00 a.m. iar eu încă încerc să mă strecor printre oamenii ca să ajung mai repede la muncă.Mi se pare s-au azi orașul este mult mai aglomerat ca în alte zile . Poate asta se datorează și faptului că seara trecută nu am dormit foarte mult din cauza gândurilor care nu îmi dădeau pace. M-am tot foit prin pat toată noaptea dar tot ce îmi trecea prin minte erau gânduri cu ce aș putea să-i fac  și să nu-i placă acelui nemernic . Când eram pe cale să adorm îmi mai venea câte o idee trăsnită și astfel am ajuns în întârzierea asta. Așa că de acum când îmi trece ceva diabolic prin minte să trec într-un carnețel ca să am de unde  alege și să nu îmi mai pierd vremea .

Am intrat pe străduța care duce spre casa domnilor Parker când la câțiva metri o văd pe prietena lui Christian .Este îmbrăcată într-o rochiță neagră cam scurtă , niște pantofi foarte înalți ,mă mir cum poate să meargă pe așa ceva  , o geantă de aceeași culoare ca rochița și multe accesorii cum ar fi cercei , lănțișoare și brățări ce par a fi foarte scumpe . Am înțeles că  o cheamă Miranda și că cei din casă nu prea o suportă din cauza fițelor ei . Eu nu-i contrazic , nu o cunosc așa de bine ca ei . Dar din câte am văzut este o persoană care se enervează repede  și are standarde scăzute în alegerea oamenilor cu care umblă. Aceasta se oprește când mă vede și mă așteaptă să ajung cât mai aproape de ea  . Speram să plece să nu mă vadă intrând în curtea lui , dar se pare că nu se clintește nici un pic . Mă opresc în fața ei și aștept să se dea din fața porții ca să pot intra și așa sunt în întârziere .

"Măi , măi de cine dau  aici ? Dacă nu e chiar șatena pe care am avertizat-o să nu o văd în preajma cuiva , dar mai nou lucrează pentru el . Ce te pune să faci ?"spune aceasta apropiindu-se foarte mult de mine .Nu înțeleg de ce este așa pornită în potriva mea . Zici că sun aici să îi fur iubitul nu să muncesc pentru familia lui .Dar stai  , că ea nu-i prea întreagă la minte și poate că are impresia că asta fac  .

"  Îmi pare rău să te dezamăgesc , dar uite-mă aici și să știi că nu  mi-am dorit să am de-a face cu cineva ca el , dar s-a nimerit .  Aveam urgent  nevoie de o slujbă iar  ei de o nouă menajeră așa că nu am ratat oportunitatea . Nu știu de ce îți dau atâtea detalii când cred că știi totul , îmi pare rău dar mă grăbesc . Te poți da din drum ? " spun încercând să trec pe lângă ea. Chiar nu am chef să dau explicații , mai ales uneia ca  ea . 

" Eu  nu cred nimic din ceea ce mi-ai spus . Ești aici ca să te dai pe lângă Christian . Mă înșel să se uite el cumva la tine dar nu știu ce îți poate ție mintea ."acum crede că sunt o ușuratică ca ea , se înșeală amarnic . Nu aș face asta pentru nimic în lume și nu știu de ce mă  complic în ai da atâtea explicații . Oricum părerile ei nu mă afectează cu nimic , când știu că nu am nimic de-a face cu asta .

 " Nu înțeleg de ce te alarmezi atât de mult când ști că o persoană ca el nu s-ar uita la mine niciodată . Asta înseamnă că te îndoiești de tine însuți ." spun privind-o în ochii atentă sa-i văd reacția. Se pare că pe chipul ei  se citește doar furie  .

" Nu mă îndoiesc de mine doar că am crezut că  vei înțelege să nu te apropii de el prin advertismentul pe care ți l-am dat la cafenea . " spune aceasta lăsându-mă să trec nu înainte de a pune piciorul ca să mă împiedic și să cad jos pe trotuar. Mă ridic încet și mă pun la loc pe picioare .Simt mici înțepături în tot corpul  dar tot ce fac e să mă uit la ea cum se calmează și se apropie și mai mult  de mine .  Acum observ  că îmi curgea puțin sânge  de la genunchi și din palmă dar  mi-am ridicat privirea spre ea  ca să par că toate astea nu mă afectează . Nu înțeleg de ce a făcut asta  dar sper să fie mulțumită .

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum