Capitolul 26

2.3K 165 14
                                    

Natalie povestește: 

A fost foarte surprinsă când m-a văzut în fața uși sale dar imediat a făcut câțiva pași în spate dându-mi voie să înaintez spre sufragerie . Ultima dată când am fost aici , a fost acum o lună când am venit toți patru să vizionăm un film , rămânând peste noapte . A fost și momentul în care Christian a făcut accidentul iar de atunci s-a dezlănțuit haosul . Nici până acum nu am aflat de ce a plecat fără să spună un cuvânt dar ceea ce contează este că acum e bine. Am fost șocată când am aflat că a demisionat și că nu mai are de gând să se întoarcă. Știu că are tot dreptul să facă asta dar ar trebui să se mai gândească. Acel idiot a făcut-o lată ca de obicei. Uneori chiar nu știe când să se oprească . Eu și Alex ne-am hotărât să încercam să rezolvăm și problema asta cum am făcut și cu restul .

"Să fiu sinceră , am venit să-ți propun ceva . Sper să îți placă ideea."nu știu cum v-a reacționa dar sper să o conving dacă încearcă să se împotrivească . O văd cum pufnește  și se așează pe canapea . Cred că  a înțeles că vreau să o bat la cap să se reîntoarcă  la casa domnilor Parker dar nu e așa . Nu voi obliga pe nimeni să facă ceva ce nu îi convine .

" Spune, mai făcut chiar foarte curioasă ."entuziasmul se citește în ochii ei și sper ca acesta să nu dispară . Se pare că starea ei de spirit s-a mai îmbunătățit  și asta  mă face să zâmbesc .

"Păi nu ne-am mai văzut chiar de mult și m-am gândit ca săptămâna viitoare să mergem undeva la munte să petrecem timp împreună . Noi șase ne vom distra de minune." și uite așa toată încântarea dispare de pe fața ei, acum având doar niște încruntări  . Ar fi trebuit să formulez altfel dar acum e prea târziu , sper doar să o conving să meargă cu noi . Are nevoie de relaxare iar vacanța asta e tot ce îi trebuie .

"Noi șase ? Cum adică ?" pare cam nedumerită și chiar calmă . Am crezut că va reacționa și mai rău sau doar se abține pe cât posibil să nu zică ceva care să mă deranjeze .

"Pe lângă noi patru va mai veni Miranda și Josh . M-am bucurat când am văzut că Josh chiar vrea să vină . Se pare că are un motiv întemeiat , dar nu pot spune și în cazul Mirandei . A tot insistat să meargă și ea și nu am avut încotro." se pare că nu m-am înșelat când am spus că nu va rămâne calmă pentru mult timp . Văd cum se ridică în picioare și face ture du-te vino prin fața mea .

"Cred că glumești . Bine este o idee bună dar nu înțeleg de ce în formula asta. Sunt sigură ca două persoane nu vor fi foarte încântate de prezența mea." se mișcă gesticulând întruna din mâini. Poate are dreptate în legătură cu Miranda și Christian dar ar trebui  să le de-a importanță . 

"Stai liniștită nimeni nu va spune nimic . Acum ia un loc pe canapea și spune-mi ce ți s-a mai întâmplat ." încerc să o mai potolesc  din pornirea sa de a nu merge sub nici o formă  în această vacanță .

"Natalie nu am spus nimic cum că voi accepta . Așa că nu schimba subiectul . Nu vreau să stric buna dispoziție nimănui , mai ales a mea . "

"Să nu mai aud nimic .Tu vei merge cu noi pentru că știu că ai nevoie de relaxare așa ca nu te mai împotrivi . Dacă te deranjează cineva încearcă să eviți persoana respectivă și să faci alt ceva ."Văd cum oftează învinsă ca mai apoi să îmi povestească despre ce s-a mai întâmplat de când a plecat din casa lui Christian . Sun fericită să aud că e bine  și că a  trecut peste cuvintele dure ale brunetului .

Mă bucur că am reușit sa o fac să meargă cu noi dar sunt și mai nerăbdătoare să aud ce a rezolvat Alex . Misiunea lui este mai grea deoarece are de-a face cu o persoană mult prea temperamentală și greu de convins . Se va împotrivi știind că va merge și Carolyn cu noi dar eu sper că va accepta .

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum