Capitolul 6

2.4K 152 0
                                    

Christian povestește :

  Doar ce am parcat mașina în garaj  și mă îndrept spre intrare cu gândul la dușul ăla mult așteptat . Sunt cam extenuat iar tot ce vreau  acum e puțină relaxare . Nu îmi vine să cred că m-am lăsat convins să merg cu Alex la sală când știam că vestiarele și băile sunt în reparații . Eu i-am spus asta dar el a tot insistat . Ar fi trebuit să îmi dau seama că nu pot scăpa de el cu una, cu două . Îl cunosc de multă vreme și pot spune că m-am  obișnuit cu toate cicălelile lui . Închid ușa , mă descalț de pantofi   și merg spre scării . Nici nu apuc să pun piciorul pe prima treaptă că o voce își face prezența . Se pare că baia trebuie să mai aștepte .

"Christian , trebuie să vorbim ." spune aceasta autoritară . După tonul pe care îl folosește se pare că este cam supărată .Oare cu ce am mai deranjat-o acum ? Nu am mai creat probleme în care să apară numele nostru pe undeva  sau să mă cert cu ea din diferite chestii minore . De asta  îmi place să discut mai mult cu tata , el nu prea are multe de spus .

" Nu mai poate aștepta puțin . Trebuie să fac urgent un duș ." spun gesticulând din mâinii . Chiar sunt transpirat iar deodorantul nu își mai face efectul . Parul îmi stă în toate părțile , hainele sunt cam murdare , și tot ce vreau e ca discuția asta  să nu existe  .

" Nu v-a dura mult ." spune aceasta făcându-se comodă în fotoliu .Poartă o pereche de pantaloni negri , o bluză de culoare roșie  și colierul său preferat pe care l-a primit cadou de la mine de ziua iei anul trecut .

" Bine ." spun ducându-mă să o sărut pe frunte apoi mă așez pe canapea , așteptând să aud ce are de spus . Oare ce s-a întâmplat de e așa serioasă , nu prea e genul iei să fie așa. Mereu o vezi cu zâmbetul pe buze și pusă pe glume  .Și după mai zice cu cine semăn.

"Christian  poți să-mi spui și mie de ce ai făcut asta ? Ce ai cu ea ?" spune aceasta ațintindu-și privirea spre mine . Se pare că a aflat iar mica mea gluma nu a fost atât de amuzantă cum mi s-a părut mie .Nu înțeleg de ce e așa apropiată de tipa asta . Nici măcar nu o cunoaște , poate este doar o profitoare care încearcă să se dea bine pe lângă ea .

 Se pare că acea nebună i-a spus totul  de asta este așa  supărată .  După ce plecase de la noi atunci lăsându-mă cu vorbele baltă m-am grăbit să o ajung din urmă. Nimeni nu își bate joc de mine și scapă nepedepsit ,așa că mi-a trecut prin minte să îi spun că ziua următoare are liber și că nu trebuie să vină. Asta era o șansă bună de a scăpa de ea . Mamei nu prea îi place când cineva nu se ține de cuvânt.  La început era puțin confuză făcându-mi griji că planul  nu v-a merge , dar după ce am văzut că nu spune nimic , m-am întors pe călcâie și am plecat . Se pare că mama nu prea a avut îndoielii asupra ei și a simțit că  ceva s-a întâmplat de nu a putut veni . Suspicios .Mama de obicei nu prea are așa încredere în oameni și mai ales să îi cunoască de puțin timp .

" Nu îmi place de ea . Nu îmi place să fie prin împrejur ."Chiar nu vreau pe nimeni să pătrundă în intimitatea mea . Nu că aș fi pudic , dar nu e bine ca cineva să îți cunoască slăbiciunile deoarece poate profita de asta . Simt că fata asta va aduce o mare schimbare  asupra mea dacă o să stea pe lângă mine .

" Nu înțeleg , de ce ?"aceasta este cam confuză din cauza răspunsului  meu nu prea dezvoltat . Se pare că nu prea am argumente în potriva ei .

" Sincer  nici eu nu știu ! " spun mai în șoaptă sperând să nu mă audă." De ce tot îi iei apărarea ?"cred că s-a atașat prea repede de această Carolyn și uită cine face parte din familie și cine nu .

 "Mi-e chiar îmi place fata asta . Este frumoasă , deșteaptă , amabilă , respectuoasă și își face treaba foarte bine ..." o întrerup:

"Pardon , frumoasă ? Respectuoasă ? De ce cu mine nu se comportă așa cum spui tu . Cred că nu vorbim de aceeași fată ."nu îmi vine să cred ce aud din gura mamei . Oare vorbim de altă persoană aici sau chiar asta e impresia care i-a creat-o ei .

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum