Capitolul 32

2.1K 147 30
                                    

 Natalie povestește :

Au ajuns . În sfârșit a dat domnul să ajungă . De felul meu sunt o persoană răbdătoare dar dacă mai întârziau mult cred că  mâncam scoarța copacilor nu numai eu dar și ceilalți . Îmi este atât de foame în cât îmi aud stomacul cum plânge . Îi văd cum coboară din mașină  și se îndreaptă spre noi având niște sacoșe în mâini . Pornesc înaintea lor și înșfac exact punga în care erau dulciurile .Se pare că a  dat norocul peste mine . Nemernici ăștia doi par așa obosiți de parcă ar fi făcut înconjurul lumii pe  jos . Stau și îi privesc mai atentă iar comportamentul lor este ciudat .  Ceva nu îmi miroase a bine . Oare ce sa întâmplat  între ăștia doi  pe drum  ? Iar s-au certat și nu își vorbesc sau cine știe .  Un rânjet idiot îmi apare pe față  și pornesc spre ușa cabanei .

  " Hei iubito , s-a întâmplat ceva  ? De ce te uiți așa ciudat la cei doi .  " prind și mai bine punga în brațe și îi fac semn să se apropie de mine  . Acesta mă prinde de mijloc și își aduce urechea mai aproape de buzele mele .

  " Cred că sa întâmplat ceva pe drum . Uită-te la ei . Se ignoră de parcă nu s-ar cunoaște."  acesta îi caută cu privirea  iar atunci când îi găsește se încruntă .  Deci nu sunt singura care i se pare asta . Îmi ia punga din mâini și mă trage în casă  mai repede . 

  " Ai dreptate . Trebuie să facem ceva ." acesta pare că se gândește la ceva  .  Mă bucur că suntem de acord că cei doi ar trebui să fie împreună . Dacă ei nu își dau seama de asta cineva trebuie să o facă  și se pare că noi am devenit dintr-o dată Cupidon  .

 "Tu du-te cu băieții și fă grătarul și dacă poți încearcă să-l tragi de limbă să afli ce s-a întâmplat  . Eu voi rămâne aici  să aranjez masa cu Carolyn  și vom vorbi ca fetele."  acesta dă din cap în semn că da . Mă sărută scurt pe  buze și pleacă . 

 Deci să văd dacă reușesc să scot ceva de la ea .  Știu că par o mare băgăcioasă în momentul de față  dar nu este așa . Mă îngrijorează situația celor doi . Nu vreau ca mai târziu să văd două peroane nefericite din cauză că nu și-au ascultat sentimentele . Mă așez pe canapea lângă ea  și o privesc atent . După câteva minute în care am lăsat-o să își tragă răsuflarea și să își alunge toate gândurile ce o măcinau văzându-se după expresia feței am întrebat-o .

  "Ce s-a întâmplat în mașină ? Pari cam tăcută și meditezi la ceva . Ar trebui să știu și eu acel lucru ? "  aceasta doar mă privește și pentru un moment am simțit cum  respirația i sa oprit . Deci este ceva ce o macină și nu vrea să îmi spună . Văd că încearcă să evite răspunsul   dar într-un sfârșit acesta apare .

  "Nu , doar că sunt obosită . Aștept să mănânc și să fac un duș apoi să mă bag la somn . Sunt nerăbdătoare să văd ce vom face mâine și sper ca lucrurile să meargă mai bine ."  nu cred că asta e adevăratul motiv dar o las baltă . Voi avea și alte ocazii să aflu . Își așează capul pe umărul meu iar eu îi mângâi parul său castaniu și moale .

  "Stai liniștită . Sunt sigură că va fi o zi frumoasă pe care nu o vom uita prea curând ."  aceasta doar îngână și rămâne tăcută  privind undeva în gol . 

Și eu de-abia aștept ziua de mâine  mai ales că este ziua de naștere a  domnului Parker   . Împlinește frumoasa vârstă de 25 de ani . Am de gând să  îmi iau revanșa . Anul trecut de ziua mea mi-a făcut ditamai farsa . Am ieșit în club cu  toții  iar acesta pe la un timp  a venit și mi-a arătat o poză  cu  un cuplu care se sărutau în baie . Când am privit mai atentă jacheta , semăna cu cea  a lui Alex . Am înnebunit când am realizat că mă înșeală  și am pornit direct spre  aceștia . Am trântit ușa și m-am năpustit peste cei doi .  Am fost însă oprită de Alex care de-abia venise în încăpere împreună cu Christian  care mai avea puțin și leșina de atâta râs . M-am uitat mai atentă la cei doi și am realizat că am făcut o greșeală . Mi-am cerut atât de multe scuze încât săraci se plictisise de mine . Toate astea sau întâmplat din cauza domnului nemernic . Așa că trebuie  să îi întorc favoarea . Iar acum știu și de cine am nevoie pentru  a face asta . 

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum