Christian povestește :
Imediat ce fata șatenă a strigat "Nu " tare și răspicat cât să audă întreaga cabană și chiar toată pădurea , s-a ridicat și a pornit cu pași grăbiți spre bucătărie . Am fost puțin uimit de reacția sa dar mă așteptat oarecum la așa ceva . Orgoliul meu este la pământ și dacă nu i-au atitudine imediat , v-a rămâne acolo . Privirile celor din cameră nu mai sunt ațintite spre fata care tocmai ce a plecat ci spre mine . Se pare că și ei sunt puțin uimiți de atitudinea sa dar în momentul ăsta nu pot citi pe fețele lor decât amuzament și asta mă irită .
" Se pare că fata șatenă s-a cam înfuriat și asta doar din vina ta . Ar trebui să nu te mai comporți ca un bădăran cu ea . " vorbele blondului mă înfurie și mai tare iar dacă în momentele următoare nu tace din gură va face cunoștință cu pumnii mei . Ce drept are el să îmi spună cum să mă comport cu cineva , mai ales cu ea . Ar trebui să își țină gura și să își vadă de treaba lui . Îmi e de ajuns că am acceptat să îl suport în această vacanță și asta din cauza celor doi nebuni care în momentul de față își fac de cap și nu stă să îi asculte tipului ăsta toate aberațiile .
" Tu , nu ar trebui să te bagi . Din câte știu nu ești iubitul ei așa că nu înțeleg care este problema ta . Mă comport cum vreau . Totuși nu am spus nimic absurd prin afirmația de mai devreme . E doar un sărut neînsemnat , nu ? " îl văd cum își încleștează pumni și răsuflă nervos . Se pare că am atins o coardă sensibilă . Tipul ăsta ar trebui să știe în ce se băga dacă ar fi cu o asemenea femeie . În maxim câteva luni ar ajunge la spitalul de nebuni ."Și tu , totuși nu ai făcut-o !" conștiința asta idioată și predicile ei.
" Nu o mai răni altfel vei avea de-a face cu mine ! " spune atunci când ajunge în dreptul meu apropiindu-se de ureche astfel în cât să aud doar eu . Blondul ăsta cred că nu știe cu cine se pune . Ar trebui să nu se mai comporte așa nesăbuit că altfel o v-a încurca . Se îndepărtează de mine aruncându-mi încă priviri furioase . Încerc să mă calmez și să nu i-au în considerare vorbele acestuia . Nu am chef să provoc un scandal mai ales la ora asta așa târzie .
" Eu mă voi retrage în camera mea . Jocul ăsta și cele câteva sticle de bere mi-au pus capac . Noapte bună . " mă bucur că am scăpat de el . Dacă mai stătea mult aici sigur ar fi încasat-o . Mă întorc cu fața la frumoasa roșcată care se uita confuză la mine . Ce a mai pățit acum ?Iar și-a rupt vreo unghie?
" Ce s-a întâmplat ? De ce ești așa nervos pe el . Are de-a face cu arătarea aia ?" mă uit la ea ușor crispat și încerc să mă prefac că nu am auzit ce tocmi a spus . Nu are nici un drept să vorbească așa . Doar eu pot să fac asemenea glume pe seama ei . Nimeni nu are voie să se atingă sau să vorbească în halul ăsta la adresa ei . " Vezi , vrei să o ai doar pentru tine . Ești așa un nemernic !Nu conștientizează că ești îndrăgostit de ea ?" Asta nu e adevărat . Ia stai de ce sunt un nemernic ? Doamne ce se întâmplă cu mine și de când am început să vorbesc cu conștiința mea ? Ăsta e semn că o iau razna și doar din cauza ei. Fata din fața mea doar râde și se agață de mine lăsând mici săruturi pe gât.
"Nu este nimic . A fost doar o conversație . " o văd cum dă din cap și se lasă și mai mult pe mine . Dacă ar fi fost ea , ar fi pus mii și mii de întrebări dar ea , ea nu este așa . Și iar tot despre ea vorbesc .
" Am înțeles . Eu voi urca în dormitor așa că te aștept . Îți pregătesc ceva frumos . " spune mușcându-mă de lobul urechi apoi se îndepărtează de mine pornind spre scări . O văd cum dispare din încăpere lăsându-mă singur . De ce mă simt așa plictisit de prezența sa ? Stau întins pe canapea și meditez tot ce sa întâmplat azi când câteva zgomote din bucătărie mă fac să tresar . Eram să uit . Se pare că ea încă nu a plecat la culcare iar asta îmi dă o idee . Mă ridic de pe canapea și mă îndrept spre dormitor , dormitorul ei iar un zâmbet viclean îmi apare pe față . Intru încet în cameră astfel încât să nu fac zgomot și mă ascund după ușă ca atunci când intra să o sperii .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "