Capitolul 12

2.4K 138 2
                                    

Carolyn povestește :

"Și acum trebuie să dai niște răspunsuri ."spune Miranda care mai are puțin și scoate flăcării pe nas , dar cu greu stă liniștită pe canapea . O înțeleg de ce este așa diplomată și de ce nu ar face acum o mare zarvă . Vrea să fie profesională ca să nu-i creeze păreri și mai proaste, doamnei Amalya care are și ea privirea ațintită spre mine. De ce am fugit , tot nu am scăpat . Cum să le explic că între mine și Christian nu este nimic , nu a fost și nici nu va fi . Poate uneori ne comportăm de parcă am fii ce-i mai buni prieteni , dar asta se întâmplă doar că uităm că suntem rivali de moarte .

" Să știți că nu se întâmplă nimic între noi . Am sărit în spate ca să îl lovesc pentru că mi-a pus piedică și m-am întins pe jos . " spun cu fața în pământ , jucându-mă cu degetele de la mâini . Asta este un tic , pe care îl fac când sunt stresată . Aș vrea ca în momentul ăsta să fiu o furnică ca să mă strecor din încurcătura asta și nimeni să nu observe .

" Să știi că nu cred nimic din ceea ce spui . M-ai bine l-am chema pe Christian să vedem ce spune ." Miranda se așează mai bine pe canapea și își înfășoară mâinile la piept . Păi să-l cheme mai repede să vedem ce are de zis și el . Normal că ar spune la fel ca mine și măcar o dată am fi de acord cu ceva . Vreau să continui să mai spun ceva dar sunt întreruptă de sonerie . M-am scuzat apoi m-am dus la ușă ca să deschid . În fața mea stă un bărbat înalt , bine îmbrăcat , cu un păr șaten și niște ochii verzi , care pare de aceeași vârstă cu Christian , poate este un prieten de al lui . La brațul lui stă o blondă foarte frumoasă cu niște ochii verzi ca smaraldul , îmbrăcată cu o rochiță albă .

" Bună  , cu ce vă pot ajuta ."mi-am dat seama că pe Christian îl caută dar am încercat să par politicoasă . Nu vreau să îmi pun și alți oameni în cap , chiar dacă aceștia par în regulă.

" Îl căutăm pe Christian . Tocmai ce am vorbit cu el la telefon și mi-a spus că este acasă ." spun aceștia ,  privirile lor fiind îndreptate undeva în spatele meu . Se pare că am avut dreptate cu intuiția mea .

" Hei amice , scuze că nu ți-am răspuns și ai dat de menajera noastră care nu prea știe să se comporte manierat . Îmi  pare rău dacă v-a speriat ." spune acesta rânjind , dându-mă la o parte făcându-le loc să intre înauntru . Ce nesimțit vrea să mă facă de râs în fața prietenilor lui . După ce că m-a lăsat să dau singură explicații în fața doamnelor acum se dă mare și tare .  Îmi vine să îl iau la bătaie de față cu toți acești oameni  și atunci cred că m-ar crede o nebună scăpată de la spital .

" Bună ziua doamnă Amalya , Miranda ,  îmi cer scuze pentru deranj dar am venit să-l luăm pe Christian cu noi . "spune prietenul lui . Acesta pare mult mai respectuos și chiar nu înțeleg cum de sunt prieteni .

" Bună ziua doamnă îmi cer scuze că nu am mai trecut de mult pe la dumneavoastră , dar ne-am luat cu treaba și am cam uitat , am fost cam ocupați  ." spune blonda sărutând-o pe obraz și o prinde într-o îmbrățișare caldă .

" Bună Miranda , îmi cer scuze nu te-am văzut ." se așează pe canapea lângă doamna Amalya și își plimbă privirea prin încăpere  . Mă analizează pentru câteva minute și un zâmbet îi apare pe față .  Miranda își da ochii peste cap semn ca nu prea îi pare bine că au venit . De fapt eu cred că nu suportă pe nimeni în afară de persoana sa .

" Hei copii mă bucur să vă revăd . Alex ce ai mai făcut ? Natalie cum e la facultate ?" se pare că am aflat și numele celor doi . Doamna pare foarte bucuroasă de venirea lor și cred că ține foarte mult la ei . Par niște tineri ok și sper să mă înțeleg bine .

" Păi eu am cam umblat cu niște acte pentru firmă și nu am mai avut așa mult timp de ieșit , dar acum am rezolvat tot ce mi-am propus și sunt mai liber ."ce băiat bun , muncește , îi respectă pe cei din jur și chiar dacă arată bine nu se dă mare și tare cu aspectul său  în schimb domnul lăudăros  mai are puțin și inventează cuvinte noi numai să spună cât de minunat este .

Rămâi lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum