Carolyn povestește :
Stăteam în sufragerie împreună cu Josh și vizionam un film de groază , desigur fiind alegerea mea asta după ce am stat câteva ore bune în bucătărie pregătind niște prăjituri care spre rușinea nu au fost atât de bune pe cât mă așteptam , asta fiind prima oară când încerc rețeta pe care am văzut-o la televizor acum câteva zile . Acesta nu sa împotrivit atunci când am ales acest gen de film , dar expresia lui era ușor confuză . De obicei fetele sunt înnebunite după filmele de dragoste în care toată lumea e fericită și cei doi protagoniști sunt împreună până la adânci și bătrâneți . Uneori aceste filme creează iluzii multor oamenii și ajung să creadă că viața lor va fi la fel ca a celor de pe ecrane . Dar când realitatea îi izbesc apar dezamăgirile iar zâmbetele lor dispar fiind înlocuite de tristețe .
Îmi așez mai bine capul pe umărul său și sunt atentă la scenele ce se derulează în fața mea . Mă bucur că a venit pe la mine să-mi țină companie . Poate așa voi reuși să nu mă mai torturez singură și îmi voi lăsa pentru un moment gândurile undeva departe. De la mica noastă escapadă de la munte lucrurile s-au schimbat , oarecum . Relația noastră de prietenie a devenit mult mai apropiată decât m-aș fi așteptat iar asta mă neliniștește . Știu că Josh are sentimente pentru mine și asta mă bucură nespus de mult știind că cineva acolo se gândește la mine și că sunt o persoană importantă pentru el , dar totuși ceva mă oprește din a încerca să-i dau o șansă . Știu că îi este greu în situația de față , dar totuși nu mi-a reproșat niciodată nimic , trăind cu speranța că pe viitor răspunsul meu în legătură cu asta va fi unul favorabil .
Mi-am găsit un nou loc de muncă , ca menajeră dar uneori mai am și grijă de aceasta . Mă bucur să îi fiu de ajutor doamnei Patricia , o bătrânică de șaptezeci și cinci de ani care la ani aceștia încă se ține bine pe picioare dar oricât de tânără vrea să pară trecerea timpului și pus amprenta pe dânsa . Din păcate soțul ei a murit cu cinci ani în urmă iar acum aceasta locuiește împreună cu cățelul acesteia Bob fiind singurul ei sprijin moral în momentele grele . Locuința bătrânei e la câteva străzi distanță de blocul meu , așa că nu îmi ia mult timp să ajung .
I-am spus și lui Josh despre noul meu job și a fost încântat când m-a văzut așa entuziasmată . Mi-am cerut scuze pentru faptul că a depus atâta efort de a vorbi cu tatăl său , să mă angajeze la firma acestuia fără să am experiență în domeniu , iar eu alegând un loc de muncă care nu pare a fi așa de important , favorabil ca acela . Sincer mă încânta ideea de a fi prin jurul unor oameni de afaceri dar apoi mi-am dat seama că nu am ce căuta printre ei atâta timp cât nu am o specializare în domeniul economiei și m-aș fi simțit prost primind niște bani nemeritați . Acesta a înțeles și acceptat ideea asta știind că nu are cum să mă convingă să renunț , fiind o fire așa de încăpățânată .
Am mai ținut legătura și cu cei doi prieteni excentrici Natalie și Alex care acum câteva zile au plecat în vacanță în Caraibe . Un loc frumos , ce merită descoperit așa că de abia aștept să se întoarcă să văd poze și să-mi povestească cum a fost . Au trecut pe la mine înainte să plece ca să mă vadă , să mă întrebe ce mai fac și dacă sunt bine , gestul lor bucurându-mă . Reținuți și cu jumătate de gura mi-au cerut să le fac un favor . Prima dată am crezut că îmi cer ceva imposibil dar când am auzit , nu m-am mai putut opri din ras ore bune . Mă rugaseră să am grijă de noul lor animal de companie . O pufoșenie mică , cu ochi albaștri ce lasă păr peste tot prin casă dar ce înmoaie și inima celui mai mai mare tiran . Am acceptat normal , acum e noul meu partener cu care dorm seara și pentru câteva secunde nu mă mai simt atât de singură , chiar dacă ființa de lângă mine nu e decât o pisică .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "