Carolyn povestește :
Ei bine , după ce am vorbit aseară cu el venind chiar în persoană să își ceară scuze m-am mai liniștit puțin și nu am mai fost să vorbesc cu doamna Amalya . Schimbarea lui de comportament mă cam sperie . Ceva nu este în regulă și asta mă frământă . Mereu când încerc să aflu lucruri despre el sarcasmul și ironia își fac prezența neînțelegând dacă ce spune este adevărat sau doar minciuni presărate cu semne de întrebare . Ceea ce trebuie să faci este să te ferești să intri într-o conversație contradictorie cu el . Știe să îți întoarcă fiecare cuvânt contra ta și să te simți inferior lui .Nici bine nu m-am trezit că el deja îmi umblă prin minte .
M-am ridicat din pat și am pornit spre baie . Micul meu răsfăț a durat cam în jur de 15 minute apoi am ieșit și m-am îndreptat spre dulap . Mi-am luat un tricou alb și o pereche de blugi iar părul l-am lăsat pe spate . Am ieșit din cameră și m-am poziționat în fața uși lui și am bătut . Am auzit un " Intră." și am deschis ușa . Stătea pe fotoliul din fața ferestrei și butona telefonul . Părea foarte stresat și iritat din cauza persoanei de la capătul celălalt al firului . Era îmbrăcat într-o pereche de blugi negri și un tricou alb , părul stând în toate direcțiile făcându-l să pară și mai sexy decât este . De-abia acum observ că suntem îmbrăcați foarte asemănător și că tocmai ce l-am făcut sexy . E din cauza lipsei de somn nu din alte motive , încerc să îmi tot repet în minte . Se ridică cu ajutorul cârjelor și vine chiar în fața mea.
" Nu pot să merg azi la doctor . A intervenit o problemă și trebuie să o rezolv ." mă încrunt la el așteptând să aud în continuare restul propoziției , dar nimic .
" Nici să nu te gândești . I-am spus doctorului că te voit duce la fiecare control chiar dacă trebuie să folosesc forța . " un chicot îi scapă printre buze ca mai apoi să își treacă o mână prin păr nervos .
" Carolyn , ți-am spus că trebuie să rezolv ceva . De ce nu poți să înțelegi ? Ai nevoie de traducere ?Ești cam grea de cap. " spune acesta ironic apropiindu-se și mai mult de mine.
" De ce nu putem să mergem la doctor și după te duci unde ai treabă . De ce ești atât de încăpățânat și mofturos ? De ce iar începi să te comporți ca înainte? Ai vrut să vezi dacă sunt ușor de păcălit , se pare că ai reușit . Ești o enigmă pe care nu vrea să o descopăr niciodată și cred că nici alte persoane nu își doresc asta . " după reacția lui se pare că a înțeles ce am vrut să îi spun și se încruntă la mine .
" Nu te-am pus eu să mă duci la doctor și nici să ai grijă de mine . Nu știu de ce ești mai interesată de chestia asta decât mine , nu e neapărat nevoie să mă duc azi , pot și mâine sau în altă zi . Din cauza ta mai am puțin și o să ajung la nebuni . Ești doar o fată , o servitoare , o orfană care a intrat în viața mea și mă enervează asta la culme . Nu îmi place să primesc ordine de la nimeni , mai puțin de la tine ." mă simt rănită și folosită . Credeam că s-a schimbat dar m-am înșelat . Ar fi trebuit să-mi dau seama că oamenii ca el nu m-ai pot fi schimbați . Sunt prea bună iar el nu merită bunătatea mea .
" Ești un nesimțit și ai întrecut măsura . Ar fi trebuit să știi când să te oprești ." furia pune stăpânire pe mine iar lacrimile îmi inundă fața ori cât aș încerca să le șterg , acestea nu se opresc să nu apară .
" Și tu ar fi trebuit să înțelegi că nu pot . Mereu mă aduci în situați în care nu am mai fost pus vreodată. " acum el e victima nu eu . Mereu încearcă să iasă din situațiile ăstea dând vina pe alții .
" Și mă rog , care sunt acele situații ? Te auzi măcar ce spui ? Nu sunt eu cea care se folosește de bunătatea altora , nu îți dai seama că faci asta și cu proprii părinți . Da înțeleg că sunt o străină pentru tine , o fată după stradă , o orfană , dar crezi că eu mi-am dorit asta ? Crezi că nu eram mai fericită să fiu cu familia mea în loc să lucrez pentru un om ca tine care nu îl înțeleg deloc , își schimbă stările din minut în minut . Nu am nimic cu părinți tăi , sunt niște oameni foarte buni și nu înțeleg cum te-au crescut pe tine . Ești un monstru . " Mă proptesc mai bine de tocul uși și încerc să îmi țin echilibrul . Nu îmi vine să cred că din două vorbe a reușit să mă aducă în starea asta . Nu înțeleg de ce au efectul ăsta venind de la o persoană pe care o urăsc și disprețuiesc foarte mult .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "