Christian povestește :
Nu a durat foarte mult până am ajuns la parcul de distracții . Nu am mai fost de mult aici , și chiar mă bucur că am ocazia să îmi aduc aminte de copilărie , de clipele în care mă distram cu adevărat alături de Alex și familiile noastre. De când părinții noștri și-au deschis companii împreună , aceștia au devenit foarte ocupați , noi rămânând în grija bonelor pe care le angajau când eram mici . O dată ce am crescut am uitat de acel sentiment pe care îl ai atunci când ești copil , acesta fiind înlocuit de multe griji și de maturitate . Uneori mai am scăpări de a mă distra, și asta nu ați ghici în compania cui ... șatena aceea care îmi scoate perii albi în cap și asta e ciudat . De ce tocmai ea din toate femeile pe acest glob . Aceasta coboară din mașină și pare nerăbdătoare . Cobor și eu urmat de Miranda care imediat se agață de brațul meu . Se pare că suntem doar noi cinci iar cineva se v-a simți în plus . Oare cine va fi persoana ?
"Se pare că uni sunt chiar încântați de această idee , alții deloc ." blonda își aruncă privirea spre mine și Miranda apoi se uita la Carolyn cu un zâmbet dulce . O ia de mână și pornesc înainte amândouă foarte vesele și pline de energie . Pornim și noi după ele și nu ne oprim decât atunci când ajungem în fața unei roții gigantice .
" Hei cine vrea să ne dăm în roată ? "spune blonda bătând din palme foarte încântată . Se pare că s-a molipsit de la cealaltă fată .
" Mergem, toți ! Din câte observ sunt doar câte doua locuri iar cineva v-a sta singur ." spun bătând apropo spre șatena care acum câteva minute avea un zâmbet uriaș , acum dispărând . Am de gând să fac glume pe seama ei . Sunt curios cât va rezista .
" Christian , nu strica dispoziția celorlalți dacă tu nu ai chef ." spune blonda apăsat , aruncându-mi priviri veninoase . Ăstea două se înțeleg de minune și asta nu e prea bine pentru mine și Alex .
" Hai mai bine să ne așezăm la coadă și vom vedea cum o să stăm . " spune Alex încercând să mai calmeze tensiunea din aer . Acesta este un bun mediator între mine și blonda lui car amândoi suntem aceeași fire , nu ne place să ne dăm bătuți sau învinși . MI-ar prinde bine să fie în momentele în care mă contrazic cu cealaltă fată pornită împotriva mea . Nu știu de ce se comportă așa doar cu mine , dar voi afla .
Se pare că m-am înșelat când am spus că ea v-a rămâne singură și se va simți foarte prost . Lângă ea stă un blond , puțin mai scund decât mine care încearcă să se bage în seamă cu ea . După reacția ei se pare că îi face plăcere să discute cu el și nu pare să aibă vreo intenție ca să-l omoare .
"Te -ai înșelat când ai spus că ea v-a fi în plus . Se pare că are cu cine să meargă și tipul e chiar drăguț ." spune blonda cu un rânjet victorios pe față . Da m-am înșelat dar nu cred că v-a sta prea mult pe lângă ea când v-a vedea ce comportament ciudat are și o să plece .
Carolyn povestește :
Din câte observ el nu mă vrea aici . Ei bine nici eu nu aș vrea să fiu în preajma lui , dar nu voi rata această ocazie pentru a-mi face niște prieteni și de a mă distra . Natalie este o fată plină de viață care are mereu zâmbetul pe buze și știe să se distreze la fel și ceilalți doar că azi uni din ei nu au o dispoziție foarte bună . Se pare că este o fată care îi poate ține piept lui Christian fără să cedeze până nu s-a dus și ultima fărâmă de speranță , iar atunci când ea câștigă îl sâcâie și îi aduce aminte de fiecare dată când are ocazia . Seamănă așa de bine cu mine în privința asta . Îmi place să îl enervez așa mult pe brunet dar nu pot spune același lucru când se întâmplă invers . Alex este o fire mai calmă , mai liniștită . Nu îi plac așa mult discuțiile ăstea copilărești . Am observat că el este un fel de mediator între cei doi . De când am venit Miranda nu s-a dezlipit nici un pic de brațul lui și nu a încetat să-mi arunce priviri pline cu venin de parcă ar vrea să mă omoare .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "