Christian povestește :
" Ce s-a mai întâmplat de data asta ? Nu am mai spus nimic care să te supere sau jignească iar tu continui să mă ignori și asta nu îmi place . " încerc pe cât posibil să îmi stăpânesc nervi și sarcasmul care sigur ar deranja-o . Stă pe scaun și se joacă cu marginile bluzei care se pare că e mai interesantă de cât mine.
" Termină , Christian și hai să mergem să luăm pentru cină ca să ajungem mai repede acasă altfel vom mânca mâine. Mie mi-ar fi indiferent dar mai sunt și alte persoane care așteaptă să mănânce ." se oprește din ceea ce făcea și se uită la mine de parcă ar vrea să mă strângă de gât dar se stăpânește atât de mult să nu facă asta . Cred că nu sunt singurul care își schimbă stările atât de repede . Este atât de micuță și firavă încât ție frică să o atingi ca nu cumva să se spargă dar uneori se comportă mai ceva ca femeia diavolului care se luptă cu tine până nu ai încotro și cedezi nu mai ca să o vezi fericită de victorie , dar cu toate astea tot ce vreau e să o cunosc mai bine. Din câte am văzut nu prea lasă pe nimeni să se apropie de ea sau sunt singurul pe care îl ține la distanță .
" Chiar nu îmi pasă ! Până nu îmi răspunzi la ce mă interesează nu voi deschide ușile ." o văd cum se așează mai bine pe scaun și își încrucișează mâinile la piept în semn de protest . Stă câteva momente așa după care vocea ei se face auzită în toată încăperea .
" Ce vrei să știi ? " oftează înfrântă apoi își îndreaptă privirea spre mine . Ochii ei îmi spun că există ceva ce o deranjează , ceva ce nu îi dă pace iar eu mă voi asigura că aflu ce se întâmplă . Acum că am o șansă să aflu lucruri noi despre ea , nu o voi rata .
" Deci , ce s-a întâmplat de nu mi-ai mai adresat nici un cuvânt . Din câte știu nu ți-am zis nimic care să te supere iar tu ai continuat să mă ignori. " încă stau și meditez ce s-a întâmplat în ultimele ore și nu găsesc nimic în neregulă.
" Deci atunci în magazin nu mi-ai răspuns pentru că ....?" în magazin , nu îmi mai amintesc . Ori eram concentrat pe gândurile ce tot îmi treceau prin minte ori eram supărat pe Miranda și nu am mai vrut să creez probleme.
" Cred că nu te-am observat sau eram prins în gânduri ." încerc să ies cumva din această situație dar tot ce aud este o răsuflare zgomotoasă apoi continuă să vorbească.
" Ca să îți răspund la întrebarea de dinainte și să mă lași mai repede în pace ca să plecăm o să îți spun doar un singur cuvânt :Miranda ." imediat cum aud numele fetei roșcate un val de nervozitate și confuzie pune stăpânire pe mine . Ce are ea de-a face cu asta ?
" Ce a zis ?Ți-a făcut ceva ?" o urmă de îngrijorare își face prezența și încep să mă frământ . Ce-i cu mine ? Nu mă îngrijorez pentru mine dar mă interesează starea iei ? Cred că am luat-o razna și ea este cauza . De când a venit la noi în casă și am petrecut timp în compania iei am început să mă comport uneori ciudat . Am descoperit sentimente pe care nici nu știam că le am și asta îmi ridică semne de întrebare . De ce a fost ea cauza lor ? De ce mă interesează dacă e bine sau nu ? De ce îmi tot umblă mereu prin minte și nu îmi dă pace ? Pentru că ai sentimente pentru ea . Oricât ai ignora asta îți vei da seama că ai nevoie de ea și dacă nu faci ceva o vei pierde ." conștiință idioată , îți place să îți bați joc de mine și să mă torturezi.
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "