Carolyn povestește :
" Până acum am murit și înviat de nici nu îmi mai aduc aminte de câte ori . Cred că și Dracu s-a speriat de mine ." spune acesta fără a se mișca din poziția incomodă în care mă aflam . Poate lui îi place să mă chinuie , dar cred că întrece măsura .
" Ști dacă nu încetezi te voi spune doamnei Amalya . " spun nervoasă încercând să scap cumva din strânsoarea lui . Fața încă îi era așezată pe umăr stând parcă să îmi analizeze fiecare mișcare . Știu că pare copilăresc , dar poate așa mă v-a lăsa în pace .
" Hei scump-o , poți să îi spui , nu mă deranjează cu nimic , dar fi sigură că nu vei mai scăpa de gura mamei și de aberațiile ei . Știi ea chiar te place și mereu îmi umflă capul cu mii și mii de porcării ." spune acesta luându-mi o șuviță de păr jucându-se cu ea . Are dreptate , dacă îi voi spune mamei lui că acesta tot îmi dă bătăi de cap îmi v-a pune și mai multe întrebării și așa îi sunt datoare cu unele pentru dimineața asta . Prin simplu fapt că se joacă cu mine îmi provoacă un gol în stomac și nu cred că e din cauză că n-am mâncat .
" Atunci lasă-mă dacă nu vrei să mori . Nu știu cum voi face asta , dar voi reuși ."sunt întreruptă de cafeaua care a dat în foc pe aragaz . Apăs repede butonul ca să sting gazul apoi îmi întorc privirea spre Christian . Simt cu furia îmi acaparează tot corpul și dacă mai scoate un singur cuvânt îl voi arunca de la balcon .
" Hei nu te uita la mine așa . Nu este vina mea , este a ta că nu ai oprit aragazul . "începe să chicotească și să se îndepărteze de mine ca mai apoi să nu îl mai văd , dar încă îi aud glasul . Îmi place atunci când râde , zâmbetul lui care emană uneori senzualitate , dar și aroganță buzele lui care sunt atât de moi și de s.. o doamne îi fac complimente unui idiot care mi face viața un calvar . Acum trebuie să strâng aici repede și să mă duc să-i duc cafeaua și să mă îmbrac în ceva mai adecvat .
După ce am strâns în bucătărie am pus cafeaua într-o ceașcă și m-am îndreptat spre sufragerie . Aici nu este nimeni și nu se aude decât televizorul care este dat pe un program de muzică . Se pare că a plecat . Ce nesimțit , nici măcar nu și-a cerut scuze pentru ce mi-a făcut , am mai pregătit și cafeaua degeaba . Am lăsat-o pe măsuță și m-am dus în dormitor să mă îmbrac . Mi-am luat pe mine niște lenjerie și o pereche de pantaloni scurți și un tricou mai mare și larg . Am mai verificat încă o dată prin casă și se pare că am rămas singură . Am încuiat ușa de la intrare și am plecat spre dormitor . Fără să vreau ochii îmi fug spre cutiuța roșie de pe măsuță . Oare ce este cu asta ? Știu că cea în care este brățara doamnei Amalya este în cameră la mine . O iau în mână și o deschid . În ea este o altă brățară dar diferită de cealaltă . Este atât de finuță și foarte elegantă . Are câteva pietricele care strălucesc foarte tare , pare a fi foarte scumpă . Oare pentru cine este ? Pentru mine sigur nu e , poate i-a luat-o Mirandei ! Se pare că a uitat-o la mine . Mâine o să i-o duc acum nu vreau decât să mă așez în patul meu și să dorm .
Christian povestește :
După ce a dat cafeaua în fiert m-am depărtat încet , încet de ea cu grijă ca să nu îmi dea cu ceva în cap . Nu știu ce m-a apucat de am avut asemenea comportament dar mi-a plăcut să o țin în brațe , să mă joc cu părul ei să o văd cum se alarmează . Inima ei mai avea puțin și o lua la goană . Cred că am băgat-o într-o confuzie profundă . Sunt sigur că dacă nu l-ar lăudat așa mult pe tipul ăl mi-a fi văzut de treabă . Gândul că aș fi putut fi gelos mă înspăimântă așa că îmi las gândurile undeva departe pe moment . M-am dus în sufragerie unde am primit un telefon de la mama care vrea să ajung de urgență acasă . Cred că s-a întâmplat ceva de mă sună și pare cam alarmată , de obicei aceasta nu mă prea sună și când o face doar mă întreabă dacă sunt bine așa că m-am cam îngrijorat și am plecat imediat nu înainte să-i las cutia pe masă .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "