Carolyn povestește:
Nu înțeleg de ce patul meu s-a micșorat așa de mult de nu prea mai încap în el . Oare m-am îngrășat chiar așa de mult ? Căldura asta care persistă sunt conștientă că nu este nici de la mine nici de la cearceaful cu care m-am învelit aseară , dar cu ajutorul ei am dormit foarte bine . Aș mai vrea să lenevesc încă puțin dar trebuie să mă pregătesc să plec la muncă . Simt cum capul meu urcă și coboară în ritmul unei inimi care bate . Ciudat nu știam că mi-am cumpărat o așa pernă care să îmi facă masaj la cap . Stai puțin asta nu e logic acum două serii nici patul dar nici perna nu se erau așa .
Deschid repede ochii și analizez încăperea în care sunt . Mă liniștesc când îmi dau seama că sunt doar în sufragerie la mine . Șocul a fost atunci când am ridicat capul mai sus văzând cine doarme lângă mine . Parcă eram enervantă și plictisitoare de ce a mai rămas? A făcut asta intenționat ca să mă enerveze ? Un țipăt ascuțit îmi scapă printre buze astupându-mi imediat gura cu mâinile . Ce caută tipul ăsta aici mai ales așa aproape de mine . Am crezut că a plecat acasă imediat după ce am adormit . Cel mai ciudat este faptul că eu dormeam pe pieptul lui iar acesta nu m-a dat la o parte . Uitându-mă și la poziția corpului mai aveam puțin și mă urcam complet pe el , picioarele mele sunt așezate pe el iar mâna mea nu îi dă drumul tricoului lui . Un mârâit mă trezește din gândire și îmi îndrept privirea spre el . Doamne arată așa de bine chiar dacă e cam șifonat și are părul ciufulit . Ce tot fac ? Îl complimentez pe diavolul însăși . Trebuie să încetez să mai fac asta .
"Mă mai admiri atât de mult ? " spune acesta îngâmfat și foarte somnoros . Nu îl admiram . Asta crede el . Eu doar eram confuză de toată situația din fața mea și privirea mea era ațintită în direcția în care el .
" Nu te admiram . Doar m-am uitat la tine . " spun dându-mă jos de pe canapea așezându-mă pe fotoliul de lângă . Acesta doar își arată zâmbetul său șarmant și își trece cu mâna prin păr de câteva ori .
" Ce pijamale șmechere ai . Îmi plac foarte mult ursuleți imprimați pe ea ." spune acesta sarcastic . Nu înțeleg ce e așa amuzant . Bine arăt ca un copil de 6 ani cu pijamalele ăstea ,dar mie îmi plac foarte mult . Mă simt așa de bine în ele încât aș sta zilnic îmbrăcată în ele .
" Mai bine te-ai uita la tine cum arăți nu la pijamalele mele . "acesta pufnește și își dă ochii peste cap . Se pare că nu îi place ca cineva să facă haz de necaz pe seama sa .
" Poate aș fi arătat bine dacă cineva nu s-ar fi urcat pe mine ." îmi las privirea în jos simțindu-mă vinovată pentru asta . Aici chiar are dreptate dar nu voi recunoaște asta .
" Hei de unde să știu că tu nu ai plecat acasă ? Parcă nu mă suportai . Nu e vina mea că așa dorm eu de fiecare dată . " am găsit și explicația pentru asta . Da nu e vina mea , tot a lui este .
" Am încercat să plec dar nu am putut . Mai prins de tricou și nu mi-ai mai dat drumul . Erai ca o lipitoare ." Deci asta explică faptul de ce nu a plecat dar nu e scuză . Putea să tragă de mine să mă trezească , dar nu a făcut-o . Săracul cred că a suportat cam multe dar a fost și di vina lui . .
" Hei îmi pare rău .Nu am știu că se va întâmpla asta . Deci ca să uităm de seara trecută vrei o cafea ? " schimb repede subiectul pentru a nu observa că mă simt incomod discutând despre asta .
" Da , dar mai întâi vreau să îmi răspunzi la o întrebare ." acesta pare serios în legătură cu asta . Sau doar vrea să pară ca să mai trântească câte o glumă proastă de a sa .
" Spune că mă grăbesc . Trebuie să fac cafeaua apoi să mă îmbrac și să plec la muncă . " spun asta doar să scap mai repede de alte întrebări care s-ar putea să mă deranjeze . Stau în picioare și bat cu piciorul în podea în semn de nerăbdare .
CITEȘTI
Rămâi lângă mine
Romance"Uneori , cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este doar să-i stai alături ! "