45.Bölüm

625 42 39
                                    

İnci'den;

O dönem hayatımızın en güzel birkaç haftasını yaşamıştık. Tüm sorunların yavaş yavaş çözüldüğü, baharın gelişi ile hayatımıza gelen yeni umutların olduğu birkaç güzel hafta..

Özellikle Kumru hala'nın o gece Ateş enişteyle ilgili olan tüm anıları yakması mutlu etmişti hepimizi.

Vazgeçmişti...

Bu savaştan, yaptığı tüm kötülüklerden gerçekten de vazgeçmiş, hayatında bir kez olsun kendi mutluluğu için iyi birşey yapma kararı almıştı.

Taki hiç beklemediğimiz anda bir bomba patlayıpta herşeyi altüst edinceyedek.

Kim bilir belki de onun da cezası bu olmuştu! Yaptığı tüm kötü şeylerden sonra öylece mutlu olmasına izin vermemişti hayat..

Kapımın çalması ile ara verdim yazmaya.

"Gel!" Kapı açıldı, elinde kravatı ile Erdem adımladı odaya.

"Ya abla şunu bağlayamadım bir el atar mısın?"

"E yuh ama daha geçen öğretmedim mi?" Bana yine gözlerini devirdiğinde gülümseyerek karşısına geçtim. Kravatını bağlamasına yardımcı olup ceketinin yakalarını düzeltdikten sonra yanaklarına dudaklarımı bastırdım.

"Yakışıklı prensim."

"Yakışıklı prensiniz büyüdü ablası. Acaba böyle çocuk gibi öpüp yanak sıkmaları bıraksak mı?"

"Sus bakayım! Sen benim için hala babamların kucağında eve gelen o küçük ve sevimli bebeksin."

"Ee sen ne yapıyorsun burada? Hiranur abla seni arıyordu bir bak. Ayrıca nişan töreni başlamak üzere babam, Poyraz amcamı hazırlamak için dedemlere geçti birazdan gelirler."

"Bilgisayarda birkaç işim vardı okulla ilgili onu hallediyordum. Ayrıca Hiranur'un hazırlanmasına yardım ettim de geldim niye arıyor ki beni? Neyse hadi gel gidip bir bakalım gelin hanıma."

2024

Emine, saatlerdir beklediği okulun önünde göz hizasına giren kişi ile arabadan indi.

Birkaç adım uzaklıktaki genç kız, arkadaşları ile vedalaşıp Emine'nin olduğu yöne doğru ilerlerken onu farkettiğinde durdu.

"Merhaba Emine hanım."

"Merhaba kızım, nasılsın?"

"İyiyim teşekkür ederim siz? Toprak'a mı geldiniz diyeceğim ama o bu hafta sadece çarşamba ve cuma gelecekti."

"Yok okul yönetimiyle bir toplantımız vardı da burs sağladığımız öğrenciler ile ilgili onun için buradayım."

"Anladım. O öğrencilerden biri olarak tekrar teşekkür ederim size. Hakkınız nasıl ödenir bilmiyorum."

Genç kızın mahçup bakışlar ile söylediklerine karşı kendini daha fazla tutamayıp sarıldı Emine. Oysa karşısındaki genç kızın hakkı olanların yanında burs, sadece Emine'nin vicdanını biraz olsun rahatlatmanın bir yoluydu sadece.

Kendisine sarılan kadına karşı önce şaşırdı, ardından sarılmasına nazikçe karşılık verip ayrıldı.

Etrafından duyduğu Emine BOLAT ile şuan sarıldığı kadın aynı mı diye düşündü bir an.

"Teşekkür etmene gerek yok, derslerine iyi çalış yeter tamam mı?"

"Notlarımı biliyorsunuzdur zaten."

Yaban Çiçeği - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin