Hoşça kal Emine mommy🥺
Bu arada bölüme geçmeden önce şunu da söyleyeyim; Kitap'ın günümüzde ve gelecekte olmak üzere iki tane final sahnesi olacak.
Gelecekten okduğumuz kesitler için final kısmını bu bölümün başında yazdım..
Geriye günümüzde olan olayların sonuca bağlanması kalıyor ki o da bir kaç bölüm içerisinde gerçekleşecek.
Öyleyse keyifli okumalar :)
_
Yazar'dan;
Güzel oyuncu Hiranur Bolat, uzun süredir birlikte olduğu milli futbolcumuz Poyraz Gediz ile bugün, memleketleri Trabzon'da gerçekleşecek olan nikah töreni ile evleniyor.
"Haberler peş peşe çıkmaya devam ediyor. Gazeteciler de kapıya dayanırsa şaşırmam."
"Yağmur, kızım koy şu telefonu kenara artık."
"Tamam tamam koydum Nezaket sultan kızma hemen."
"Ben bir aşağıya ineyim mutfağa bakacağım." Hiranur gelin odasında hazırlanırken Türkan hariç diğer kadınlar da odada toplanmıştı.
Gazme söylediklerinin ardından odadan çıkıp mutfağa indi.
"Yardıma ihtiyaç var mı Türkan abla?"
"Yok canım organizasyon şirketi hallediyor her şeyi zaten. Baktın mı sen Hiranur'a var mı bir ihtiyacı?"
"Yok Nezaket anne ve kızlar yanlarında. Zaten kuaför de geldi demin başladılar hazırlığa."
"Tamam sen buralarda dur o zaman ben de bir çıkıp bakayım."
"Hadi bak öteki türlü için rahat etmeyecek yoksa biliyorum." Türkan yanından ayrılırken Amir geldi. Elini Gamze'nin beline sarıp yanağını öptü sıkıca.
"Ne yapıyor bakalım benim karıcığım? Sabahtan beri oradan oraya koşturdun durdun gelsene yanımıza. Topraklar seni soruyordu."
"E düğün eviyiz biz maalesef nikah başlamadan yanınıza gelemem. Uraz ve Rüya nerede bu arada?"
"Feryatların yanında. Uraz basketbol, Rüya da yüzme takımındaki başarılarını anlatıyordu Toprak ve Ateş'e"
"Bu arada araya nikah hazırlıkları girince pek kutlama yapamadık ama Rüya'nın ödülünü de kutlayalım nikah sonrası."
"Tamam bir tanem. Şöyle hep beraber güzel bir yemeğe çıkar, kutlarız kızımızın başarısını." Dediğinde Gamze'nin deminden beri saatine bakıp durduğunu farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaban Çiçeği - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] Feryat, Trabzon'da ailesi ile yaşayan otuz bir yaşındaki genç bir adamdı. Sekiz senedir kalbi tek bir isim ile, Ali ile çarpmaktaydı. Öyle ki Feryat'ın bu sevgisine sadece ailesi değil, tüm çevresi, tanıdık tanımadık herkes şahit olmuş...