53.Bölüm

563 38 10
                                    

Medya: Gamze kuş 🌺

_

Yazar'dan;

"Geçsenize." Dedi Gamze biraz kenara çekilip.

"Salon şu tarafta." Ayakkabılarını çıkartıp içeri doğru adımladı hepsi. Salonda Gamze'nin annesi Gülsüm, babası Metin ve abisi Berk oturmaktaydı.

"İyi akşamlar." Dedi İhsan lafa bir yerden başlaması gerektiğini düşünüp. Gamze'nin annesi ve Berk ayağa kalktı hemen. Babası ise iş kazası sonucu uzun bir süredir tekerlekli sandalyede olduğundan oturduğu yerden şaşkınca baktı..

Daha demin tüm gerçekleri Gazme'ye anlatırlarlarken üzerine Bolat ve Ünal ailesinin çıkagelmesi durumu daha da zor bir hale sokmuştu.

"Biz şey için gelmiştik- adres burası yazıyordu ama yanlış mı geldik acaba?"

"Kardeşiniz için mi gelmiştiniz Feryat abi? Eğer öyleyse doğru adrestesiniz çünkü ben de siz gelmeden beş dakika kadar önce öğrenmiş bulundum."

"Şöyle buyurun lütfen kalmayın ayakta." Gülsüm'ün söylediklerinden sonra geçip oturdular. Ali, Berk'in yanına otururken onun yüzünde gördüğü şaşkın ve üzgün ifade kaçmadı dikkatinden.

Ardından Gülsüm hanım herkese birer çay getirdi ve kendisi de geçip oturdu sandalyelerden birine.

"İçin lütfen yeni demlemiştim."

"Biz biraz şaşırdık tabii. Kapıyı Gamze kızımın açmasını beklemiyorduk. Kendisiyle rahmetli Emine'nin doğum gününde tanışmıştık tabii Berk oğlum ile de öyle."

"Berk aynı zamanda bizim ofiste çalışıyor Nezaket hala."

"Gamzeyle de biz aynı bölümde okuyoruz zaten." Dedi Toprak, Ali'ye ekleme yaparak.

"Siz peki- İhsan bey- Yani biolojik babam siz mi oluyorsunuz? Topraklar ile babalarımız aynı değilmiş çünkü annemler öyle anlattı." Sözlerini güçlükle çıkardı Gamze dudaklarından. Daha öğrendiklerinin şokunu üzerinden atmadan birde gerçek ailesi ile tanışmak ağır gelmişti bünyesine.

"Evet İhsan benim."

"Başka çocuğunuz var mı peki? Kusura bakmayın ben Berk kadar iyi tanımıyorum herkesi. Sadece Toprak ve ailesini biliyorum sizi daha önce hiç görmedim."

"Var benim." Ateş'in sözlerinden sonra bir kez daha şaşırdı Gamze.

"Toprak ve abileri ile anneden benimle de babadan kardeş oluyorsun." Gülümsedi Gamze..Ateş ile tanıştıkları ilk gün de sadece komiser kişiliğine değil aynı zamanda koruyucu tavırlarına da hayran kalmıştı..Tıpkı bir abi gibi.

Flashback.

"Bu arada tanışmadık ama Ateş ben."
Dedi elini uzatarak. Gamze, uzattığı eli sıktı, zor da olsa tebessüm ederek.

"Ama şuan resmi bir sorgulamada olmadığımız için bana Ateş abi diyebilirsin."

"............."

"Bak Gamze, şimdi sana birkaç soru soracağım. Bana doğru ve detaylı bilgiler verirsen bu soruşturmanın erkenden sonuçlanması için bana yardımcı olabilirsin."

"Ne bilgisi vereyim ki anlamadım."

"Berk'in, Cihan'ı yaralaması meselesi ile senin bir ilgin var mı? Okuldan birkaç kişi ile konuştum, Cihan'ın seni rahatsız ettiği bilgisini verdiler. Sence bu olay gerçekten kasıtlı mı oldu yoksa abin seni veya kendisini mi korumaya çalışıyordu? Eğer bana gerçekleri anlatırsan abin içeriden çıkabilir. Veya eğer olay meşru müdafaa ise abin çok az bir ceza ile hapis yatar ve çıkar."

Yaban Çiçeği - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin