Medya: Kitap boyunca hayatı herkese zehir etip, mahkeme günü gelince hakimi etkilemeye çalışan Kumru DSDASDĞSADKSA
°°°
Yazar'dan;
Feryat ve Ali sabah, odada iş için hazırlanırken kapı çaldı. İkisinin de aynı anda gel demesine karşı içeri adımladı Düğme.
"Ben bunu yine yanlış ilikledim sanırım."
Güldü Ali bu haline bakıp. Sırf ikisini de rahatsız etmemek için okul üniformasını her sabah kendisi giyinmeye çalışıyordu ama her sabah da gömleğinin düğmelerini yanlış ilikliyordu.
"E niye bize söylemiyorsun kızım hallederiz biz." Dedi Feryat sanki yıllardır aynı şekilde sesleniyormuş gibi. Ali de aynı şekilde kızım diye sesleniyordu Düğme'ye fakat yine de doğal olarak hem garip geliyordu bu duygu hem aşırı hoşuna gidiyordu.
Babalık, birisinin babası olma duygusu...
"Evet, tamamdır! Şimdi söyle bakalım okulda arkadaşlarınla iyi anlaşıyorsun değil mi?"
"Hı hı herkesle iyi anlaşıyorum. Hem Zeynep hocayı da çok seviyorum. Biliyor musun her sabah derse başlamadan önce tek tek sarılıyor hepimize."
"Ne güzel. Arkadaşlarını da öğretmenlerini de üzme ama tamam mı? Seni üzerlerse de önce Zeynep hocana sonra bize anlat mutlaka bu konuda anlaşmıştık hatırlıyorsun değil mi?"
"Hatırlıyorum baba merak etme."
Gömleğinin kol düğmelerini bağladıktan sonra ikisinin sohbetine dahil oldu Feryat'ta. Ve Düğme'yi kucağına aldığı gibi yüzünün her tarafına bir sürü öpücük kondurup burnuyla boynunu gıdıklamaya başladı.
"Ya yapma gıdıklanıyoru-" Gülme krizlerine girdi lafını tamamlayamadan.
"Formasını bozacaksın hadi bırak artık çocuğu." Dedi Ali yalancı bir kızgınlık ile.
"Dil çıkar bakalım babaya." Ali'nin söylediklerine dil çıkartarak yanıt verdi Feryat.
"Bir kere babaya dil çıkartılmaz."
"Yaa yaa gördün mü? Aferin benim akıllı fındığıma. Hadi koş çantanı kap bakalım." Feryat'ın kucağından inip odasına doğru koştu Düğme. İkisi de arkasından gülümseyerek bakarken Feryat'ın bakışları az sonra Ali'yi buldu.
"Niye öyle bakıyorsun?"
"Sen kızımı bana karşı dolduruyor musun bana mı öyle geliyor?" Dedi üzerine doğru yürüyerek.
"Şuna bak. Asıl sen dil çıkar diyerek yapıyorsun aynısını. Kötü örnek olamazsın kızımıza. Sonra gidip okulda arkadaşlarına da dil çıkarınca; koskoca Feryat Bolat'ın kızı yaramazlık yapıyor diyecekler."
"Desinler. Ben de gider babasına çekmiş derim o zaman." Diyerek biraz daha yakınlaştı Ali'ye ve belinden kavrayıp kendisine çekti, yatağa otururken bacaklarının arasına aldı Ali'yi de.
"Bugün öğlen üçte veli toplantısı var unutmadın değil mi?"
"O bugün müydü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaban Çiçeği - Gay
Genel Kurgu[TAMAMLANDI] Feryat, Trabzon'da ailesi ile yaşayan otuz bir yaşındaki genç bir adamdı. Sekiz senedir kalbi tek bir isim ile, Ali ile çarpmaktaydı. Öyle ki Feryat'ın bu sevgisine sadece ailesi değil, tüm çevresi, tanıdık tanımadık herkes şahit olmuş...