Medya: Boşanınca Ateş :d
Keyifli okumalar ✌️
°°°
Yazar'dan;
Duruşma karara bağlanınca herkes salondan ayrıldı. Dışarı çıktıklarında Ateş'in yüzünde büyük bir mutluluk vardı, saklamak istemediği..
"Bir an başaramayacaksın sandım yalan yok ama sözünü tuttun. Teşekkür ederim Ali." Dedi sarılarak.
"Çok daha önceden yapmam gereken bir şeyi yaptım sadece..Teşekküre gerek yok. Toprak ile mutlu olun bu hepimize en büyük teşekkür zaten. Bunca uğraştan sonra çocuğu üzecek olursan Feryat'a bırakmam o gözlerini ben oyarım biliyorsundur herhalde."
"Biliyorum. Ayrıca sözüm söz! Çok mutlu edeceğim onu hepinizin yanında bir kez daha söyleyeyim."
"E hadi koş o zaman. Bu güzel haberi beraber kutlayın." Ali'nin söylediklerinden sonra Adliyeden ayrıldı Ateş. Feryat, Emine, Nezaket ve Erdem kendi aralarında konuşurlarken Ali de çıkmadan yakaldı Kumru'yu.
"Aa gidiyor musun? Daha karpuz kesecektik dermişim." Dedi sırıtarak.
"Baya mutlu gördüm seni."
"Büyük büyük laflarını birkaç dakika önce yedirdim sana. Sence de hakkım değil mi mutlu olmak?"
"Evet yedirdin. Sonuçta yenilgiyi de kabullenmek gerek bazen. Ama düştüm diye yerde kalacağımı zannediyorsan yanılıyorsun kıvırcık şeytan. Çünkü ayağa kalktığımda ilk işim seni devirmek olacak. Kimse değil! Ne Toprak, ne Ateş ne bir başkası..En büyük ve baş düşmanım sensin artık."
"O mertebeye eriştiğime sevinsem mi üzülsem mi bilemedim şimdi. Ama baş düşman olarak beni seçtiysen yenilmelere doyamayacaksın demek ki canım görümcem."
"Eğlencene ortak olmak isterdim ama ağrım var ve burada durmuş saçma sapan muhabbetini çekemeyeceğim hiç. Kısa sürelik zaferinin tadını çıkarmaya bak bence. Ben de bu sırada bir doğurup geri döneceğim."
Kumru söylediklerinin ardından Adliye'den ayrılırken Feryat da diğelerini geçirip Ali'nin yanına geldi.
"Ne konuştunuz öyle?"
"Her zamanki Kumru işte. Kardeşinin yoğun bir psikolojik tedaviye ihtiyacı var biliyorsun değil mi? Bunu dillendirmemek için çok tuttum kendimi ama Kumru'nun tahtaları tek tek eksiliyor. Bir dur demezsek muhtemelen son kalan parçalarıyla da evi biz uyurken ateşe falan verecek."
"Farkındayım. İnan hiç bu kadar farkında olmamıştım daha önce. Ama şuan elimizden birşey gelmiyor. Mayın tarlasında dolaşıyormuşuz gibi hissediyorum biliyor musun? Adımımızın nerede patlayacağını bilmeden şans eseri yürüyor gibiyiz öylece. Şuan atacağımız her adımı düşünerek atmak zorundayız Ali. Kumru'nun hastaneye yatmaya ihtiyacı var evet! Ama bunu zorla yaparsak durum daha da beter hale gelebilir. Ayrıca doğuma çok az kaldı ve bu durum ona yeni bir travma yaşatmaktan başka bir işe yaramaz."
"Doğuma az kaldı da kendisi anne olmaya hazır mı acaba? Ateşi de kaybetti sonsuza kadar. Erdem'i de yanına yaklaştırır mı orası muamma. Sahi siz konuştunuz mu hala tepkili misin ona?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaban Çiçeği - Gay
Fiksi Umum[TAMAMLANDI] Feryat, Trabzon'da ailesi ile yaşayan otuz bir yaşındaki genç bir adamdı. Sekiz senedir kalbi tek bir isim ile, Ali ile çarpmaktaydı. Öyle ki Feryat'ın bu sevgisine sadece ailesi değil, tüm çevresi, tanıdık tanımadık herkes şahit olmuş...