☾ Rio'da Bir Gece | 33

3.1K 297 1K
                                    

-33-

❝Beyza❞

O akşam odamda, yatağımda uzanmış dergileri kurcalıyordum. Canım sıkılmıştı. Telefonum çaldı. Tahmin ettiğim gibi yine oydu arayan. Sinan. Bitti lafından da anlamıyordu.

Bezgin bir ifadeyle telefonu açtım. "Ay ne var Sinan, ne?"

"Neden telefonlarımı açmıyorsun?"

"Bitti demedim mi ben sana? Niye beni arıyorsun?"

"Beyza, saçmalama. Bitti deyince bitiyor mu öyle hemen? Delirtme beni!"

"Sinan psikopata bağlayacaksan kapatıyorum."

"Bekle, bekle!" Mantıklı herhangi bir şey söyleyeceğinden değil de sadece ne diyeceğini merak ettiğimden kapatmadım ve sessizce söyleyeceğini bekledim. "Başka biri mi var?"

"Sana ne Sinan? Var veya yok, seni ilgilendirmez artık."

"Ne demek ilgilendirmez? Sen benimleyken o adamla da mı-"

"Karısını aldatan biri olarak bunu soracak son kişisin biliyorsun değil mi?"

"Beyza, delirtme beni! Ben senin için evliliğimi tehlikeye attım!"

"Heyecanlı olan tarafı da buydu zaten. Ben sana aradığın o heyecanı verdim ve her şeyin sonu olduğu gibi bunun da bir sonu vardı. Ve bitti Sinan. Artık heyecanlı ve eğlenceli değilsin."

"Başka biri mi var diyorum sana!"

"Ay var, Sinan! Ne yapacaksın şimdi?" Onun daha fazla bağırıp çağırmalarını dinlemek istemediğim için "Üff... Hadi yeter bir daha beni arama. Seninle uğraşacak hâlim yok." diyerek telefonu suratına kapattım.

Defalarca arasa da açmadım. Daha fazla şansını zorlarsa engellerdim. Onunla uğraşacak değildim.

Kapı çaldı ve içeri hizmetlilerden biri girdi. "Efendim, Alev Hanım geldiler."

Kısa bir an düşündükten sonra salona inmeye üşendiğim için "Buraya alabilirsin." dedim ve ekledim. "İkramlık bir şeyler de getir."

O çıktıktan kısa süre sonra içeri Alev girdi ama ne girmek. Selamı sabahı bırakıp direkt "Haberi gördün mü?" diye sordu.

"Ne haberi?"

Telefonundan hâli hazırda açtığı haberi gözüme gözüme soktu. Gördüklerime inanamadım.

"YILIN BOMBASI: YILDIRIM NİKÂHI

Geçtiğimiz günlerde hayır adına düzenlenen baloda dansları olay olan Valentino Riccardo ve Lâl Alsancak cephesinden sıcak bir gelişme magazin gündemine bomba gibi düştü.

Eski âşıklar ilişkilerini tamamen bitirmişe benziyorlardı fakat aldığımız son habere göre ani bir kararla Roma konsolosluğunda hızlı ve romantik bir nikâhla evlenmişler. Bu acelelerinin sebebi gizemini korurken sürpriz evlilikleri gündeme bomba gibi düşen çiftin balayı için Karayipler'e gideceği konuşuluyor."

Donup kalmıştım. Ağzım dilim tutulmuştu ve ne diyeceğimi bilemedim ama tam karşımda ne tepki vereceğime dair gözümün içine bakan bir kadın vardı. Bu yüzden sakin bir şekilde "Şaşırdım." dedim ve ekledim. "Kutlarım."

"Beyza."

"Efendim?"

"Bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi?"

Sinirden delirmemek için kendimi çok zor tutuyordum ve karşımdaki kadın beni zorluyordu. Kollarımı kavuşturup "Ne demekmiş?" diye sordum umursamazca. Son derece umursuyordum. Özellikle daha düne kadar Alev'le parmağında yüzük yok diye konuştuğumuz bu adamın nasıl oluyordu da nikâh masasına oturduğunu çok fazla umursuyordum.

Rio'da Bir Gece | Gecedeki Aşk Serisi - III ღBİTTİღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin