Hayat sen planlar yaparken karşına geçip kahkahalarla gülermiş, tek bir planım vardı bu hayatta lanet olasıca kadınlardan uzak sade ama huzurlu bir hayattı tek istediğim. Şimdiyse karşımda öyle bir kadın vardı ki, ondan ne kaça biliyordum ne de ona adım ata biliyordum.
Bir insan göremediği dokunamadığı bir yaratığı nasıl alt edebilir.
İlkim, karşımda umut dolu gözlerle bana bakarken tek yapabildiğim o yeşil gözlerde kaybolmamaya çabalamaktı.
'' Ateş, başımız ciddi anlamda bela da da ne demek? ''
'' Bilmiyorum İlkim, daha bir saat öncesine kadar hayaletlerin varlığına bile inanmayan bir heriftim şimdiyse seni karanlık diyardan kurtardığımı söylüyorsun bana. Kahretsin bunu nasıl yaptığımsa kahrolası bir bilmece sanki. ''
'' Hermes' le konuşmalıyım, her dakika daha da dibe gömülüyorum ve hiç bir şekilde bir çıkış yolu bulamıyorum bu yaşadıklarıma. ''
'' Bende seninle geliyorum. ''
'' Hayır. ''
'' İlkim, seni gerçekten yalnız bırakacağımı düşünecek kadar çılgın değilsin değil mi, peşinde lanet olasıca bir ucube var! ''
'' Ateş anlamıyorsun, evet beni o kahrolasıca karanlıktan ruhumu tüketmek beni yok etmek isteyen o yaratıktan kurtarma ihtimalin yeniden eski hayatıma hafızama kavuşmak gibi mucizevi bir şey ama aynı zaman da seni karanlığıma hapsetmek de demek bu. ''
'' Sırf beni o kahrolasıca karanlığına alet etmemek için sonsuza kadar yok olmaya razı mısın yani, bu mudur senin çözümün. Eğer öyleyse geçeceksin bu yolları küçük kız, içeride senin için nefes alan sırf sen hayata döne bil diye kendinden vazgeçen kadın ne olacak peki? ''
Ateş' in söylediği her söz nefesimi daha da keserken gözlerimden dökülen yaşlara engel olamıyor hayata döndüğüm ana binlerce lanet okuyordum.
Her şey lanet olasıca bir kabusa dönüşmüş hayatımsa içinden çıkılmaz labirentlere dönüşüp beni boğan düğümlerden ibaretti sanki.
'' Neden bana bu kadar yardım etmek istiyorsun, benden nefret ettin daha tanıştığımız saniye başladı bu nefret, şimdi bu saçma inadına hiçbir anlam veremiyorum Ateş. ''
'' Yaşadıklarımı bilmiyorsun küçük kız.. ''
'' Anlat o zaman, seni tanımama izin ver. ''
'' Belki başka bir ömürde İlkim! ''
'' Seni tanıyabilmek için başka bir ömre gerek yok Ateş, inan bana eskiden nasıl bir kadın olduğumu hatırlamasam da şu anki ben istediğimi mutlaka yapan bir kadın olduğuma eminim. ''
'' Ve... ''!
'' Ve seni mutlaka çözeceğim ister güzellikle, ister zorla. ''
...
'' Sence de artık kardeşimin durumuna bakmanın zamanı gelmedi mi, uzun bir süredir ortalıkta yoklar gereğinden fazla bir konuşma oldu aralarında. ''
'' Elif, izin ver aralarındaki sorunu halledebilsinler. Ateş, sandığın kadar kötü kaba bir adam değil. Evet kaba saba ve fazlaca ters görünür ama İlkim' de onu tetikleyen bir şeyler var. ''
'' Bu da ne demek? ''
'' O kadar uzun yıllardır kadınlardan nefret ediyor ki, çevresine kadın olarak kabul ettiği tek kişi Aslı, teyzemizdi desem! ''
Buluttan duyduğu her sözle daha da şaşkına dönen genç kadın şaşkın gözlerle karşısındaki adama bakarken kader kendi ağlarını örmekle meşguldü.
'' Ama neden, tamam İlkim' in dediği kadar öküz bir kişiliği olduğunu bende kabul ediyorum bunu kabul etmemek için ya kör ya da sağır olmak lazım fakat bir insan neden bütün kadınlardan nefret eder ki! ''
'' Belki başka bir zaman güzel kız kardeşim içindeki çıkmazları çözmeye hazır olduğu bir zaman seninle uzun, uzun geçmişimizi yaşadıklarımızı konuşmak isterim, ama şimdi tek diyebileceğim kardeşime bir şans vermeni istediğimdir. ''
...
'' Hermes, konuşmamız gerek! ''
'' İlkim, iyi misin çocuğum sana saatlerdir ulaşmaya çabalıyoruz. Şeref, de bende deliye döndük. '''' Hiç iyi değilim, başım çok büyük bir belada Hermes, kahretsin senin dediğin şeyler olmaya başladı artık gözlerim açıkken de onları görmeye başladım. ''
'' Tamam İlkim, sakin ol ve bana olanları tane, tane anlat kızım. ''
'' Sizin yanınızdan aceleyle ayrıldıktan sonra başıma saçma sapan bazı şeyler geldi, daha ne olduğunu anlayamadan o sinir harbiyle kendimi karanlık diyarda buldum. Ama artık o küçük kızı kurtarmayı delicesine istediğimden kendimi kaybettim ve ona seslenmeye başladım. ''
'' Ne yaptın, ne yaptın.. ''
'' Onu beklememe rağmen bir türlü gelmemesi endişelenmeme sebep oldu ve ona seslemeye başladım. ''
'' Ah çocuğum, bu çok büyük bir yanlış karanlık tarafta sadece iyi ruhlar yoktur bunu sana söylemiştim. ''
'' Biliyorum, sadece o an o küçük kız için o kadar endişelenmiştim ki, gerisini düşünmedim bile. ''
'' Peki sonra ne oldu? ''
'' En sonunda karşıma çıktı, çok fazla zorlansa da bana ismini söyledi Hermes, artık adını ve soy ismini biliyoruz. ''
'' Bu güzel bir haber İlkim, artık en azından kurtaracağımız o kadını daha rahat bulabiliriz çocuğum. ''
'' Keşke her şey bu kadar olsaydı.. ''
'' Elif, gitmeden beni uyarabilmek için son gücünü tüketirken kendimi kapana sıkışmış bir halde buldum. Hayatımda asla görmek istemediğim bir yaratıksa artık peşime düştü. Oradan ablam sayesinde çıkabilsem de artık benim farkımda Hermes, o kadar ki beni gerçeklikte de buldu. ''
'' Tamam İlkim, sakin ol ve en kısa zaman da yanımıza gelmeye çalış. ''
'' Dahası var, çok garip şeyler oldu.. ''
'' Daha ne olmuş olabilir? ''
'' Nasıl söylenir bilmiyorum ama biri var Hermes, o karanlık diyarda artık sonumun geldiğini düşünürken hiç bir çıkış yolumun olmadığı o an biri öyle bir şey yaptı ki şu an hala nefes alabiliyorsam sanırım bu onun sayesinde. ''
'' İlkim, seni anlayamıyorum biri var da ne demek? Bu olanları Şeref, ve benden başka biri daha mı biliyor yani? ''
'' Anlatmak zorunda kaldım, hiç istemesem de artık o da bu çıkmazın içinde senin yardımın olmadan daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. ''
'' Anlat kızım bana her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlat ki, beraber bir çıkış yolu bulabilelim. ''
'' O karanlık diyarda hapsolduğum an sonumun geldiğini düşünürken çevremde tuhaf bir koruma kalkanı oluşmaya başladı. Oradaki hiç bir yaratık bana yaklaşamazken beni görebiliyor ama asla yanıma yaklaşamıyorlardı. İçlerinde peşimde olan o canavarda vardı ve nefret dolu gözlerle bana düşmanca bakarken eni çağıran bana huzur veren sıcak bir ses duydum, bana gel diyordu sanki. Hiç gücüm olmamasına rağmen o sese doğru ilerlerken etraf aydınlanmaya başlamış bense huzuru bulmanın sevinciyle dünyamıza geri dönebilmiştim. ''
'' Aman Allah'ım yoksa o... ''
'' Evet Hermes, o Ateş'ti. ''
'' Bu, bu doğaüstü İlkim, sen sen onu bulmuşsun. ''
'' Kimi bulmuşum, anlayamıyorum, bu lanet güçlerimin Ateş'le ne ilgisi olabilir ki? ''
'' O, o şu anda yanında mı İlkim! ''
'' Ev, evet. ''
'' En kısa zaman da onu da alıp bana gelin kızım, bu telefonda konuşamayacak kadar uzun bir hikaye olacak ve emin ol her şey daha yeni başlıyor. ''
Telefonu şaşkınlıkla kapatan İlkim, şaşkın gözlerle Ateş' e bakarken genç adamın da yanındaki güzel kadından hiç bir farkı yoktu aslında.
Her şey daha yeni başlıyor da ne demek?
Kimi buldun sen İlkim, onu derken benden bahsediyor olamaz değil mi? Kahretsin biz neye bulaştık böyle!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...