O sendin !

54 36 0
                                    

Koşuyordum neredeyse nefesim tükenmek üzere olmasına rağmen .. deli gibi koşuyor bir an önce hermese ulaşa bilmek için .. yaşlı bacaklarımı hiç olmadığı kadar zorluyordum.

Sanki ilkimin korkuyla söylediği her bir kelime zihnim de sonsuz bir döngünün içine hapsolmuş gibi kendisini arka arkaya tekrar ediyordu.

Titrek bir sesle yardım et .. peşimde demişti !

Bir insanın hayatı bir yılda bu kadar mı değişirdi .. İlkimi tanıdığım ilk andan beri sanki bambaşka bir dünyaya ayak basmış gibiydim.

Onca yıl hiç bir şeye hiç kimseye karışmadan sadece doktorluk görevlerimi yapan ben şimdi asla yapmam dediğim şeyleri yapar olmuştum.

Ama yapmalıydım işte .. O küçük kızın bana ve hermese çok fazla ihtiyacı vardı. 

Ve düşünmeye bile korktuğum o şey ilkimin peşine düştüyse her şey daha da karışacaktı.


Kardeşinin sonunda kendisine geldiğini gören elif buluttan hızla uzaklaştığında gözleri sadece ilkimi görüyordu.

Hızlı bir şekilde ilkimin yanına ulaşan genç kadın ateşin hemen yanındaki sandalyeye oturduğu an tekrar nefes alır olmuştu .. kardeşine yine kötü bir şey olmadığı için içinden binlerce kez şükrediyordu.

_ iyi misin ilkimim !

Ablasının yaşlı gözlerle ve daha da kötüsü titrek bir sesle sorduğu soru ilkimi tamamen kendisine getirdiği an kendisine lanet ediyordu .. sürekli ablasını ağlatıp üzdüğü için kendisinden ciddi şekilde nefret ediyordu genç kız ..

Eliften dökülen her damla yaş içine kor ateşler atıyordu sanki .. ablasının daha fazla ağlamasına dayanamayan ilkim uzandığı koltuktan yavaşça kalkmaya çabaladığında ne kadar uğraşsa da başarılı olamamıştı. 

Ne kadar kendisine gelmiş olsa da başı hala dönmeye devam ediyordu maalesef.

İlkim de bir terslik olduğunu anlayan elif ne yapacağını ne söyleyeceğini şaşırmış bir şekilde küçük kız kardeşine bakmaya devam ettiği sıralarda ateş bu saçma sapan duruma daha fazla dayanamamış ve ilkimden izin bile istemeden onu ani bir şekilde kucağına almıştı. 
İlkimse böyle bir şeyi hiç beklemediği için çığlığını bastığı an evdeki herkes başlarına toplanmaya başlamıştı bile.

Kardeşinin korkuyla attığı çığlığı duyan elif yeterince stresliyken ateşin bu son yaptıkları genç kadını iyicene delirme noktasına doğru sürüklüyordu.

İlkim belki de o öküz yüzünden bayılmıştı ve adam da ki cesarete bakın hala ilkime yaklaşa biliyordu. Artık kesinlikle emindi genç kadın bu adamdan hiç ama hiç hoşlanmıyordu.
_ kardeşime ne yapıyorsunuz ateş bey .. lütfen onu hemen yere bırakın !

Saçmalama elif kardeşini kaçıracak değilim ve lütfen bağırmayı kes.

_ bağırmamı istemiyorsanız lütfen kardeşimi şu lanet olasıca koltuğa bırakın ..


İlkim kendisine geldiği andan itibaren bir köşeden sessizce olanları seyreden bulut elif ve ateşin birbirlerini neredeyse boğazlamak üzere olduğunu anladığı an olaya müdahale etmek istemiş ve sessiz adımlarla birbirlerini öldürmek ister gibi didişen ikiliye doğru ilerlemeye başlamıştı.

Arkadaşlar ...........  yanlarına yaklaştığı andan itibaren sürekli seslenmesine rağmen ne ateş ne de elif onu bir türlü duymuyordu.


İlkimin uyanmasını beklerken sanki ortam her an biraz daha gerilmeye başlıyor gibiydi. 

Aslı hanım ortamı az da olsa yumuşata bilmek için mutfağa doğru gittiğin de döndüğü zaman göreceği şeyleri hiç düşünmemişti.

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin