Eve dönüş ..

61 41 0
                                    

Biliyordum ilkimin üzerine fazla gitmemem gerekiyordu ama onu böyle sessiz sakin gördüğümde sanki içimden binlerce parça kopuyordu.

Hastahaneden şükürler olsun ki yarım saat önce çıka bilmiştik.

Onu evimize anılarımıza götürüyor olmak bile tekrar rahat bir nefes almama neden olurken kardeşimin bu sessiz halleri kalbime binlerce kıymık batmasına neden oluyordu.

Ben onun bu hallerini hiç bilmezdim ki !

İlkim çocukluğumuzdan beri en yaramazımız olmuştu .. her zaman enerji dolu ve her daim kıpır kıpır.

Ama şimdi hiç tanımadığım bir yabancı gibiydi.

O allahın belası kaza kardeşimi bambaşka birine çevirmişti. Eskiden hiç susmayan sürekli neşeli olan kardeşim .. şimdilerde sessiz düşünceli ve anlayamadığım bir şekilde tedirgin dahası korkulu birine dönüşmüştü.

Bir yıl bir insanı bu kadar değiştire bilir miydi ?

Dün geceden beri tekrar gözlerimi kapatmaktan ödüm kopuyordu. Sanki gözlerim kapandığı an o küçük kız tekrar karşıma çıkacakmış gibi hissetmekten her yerim gerilmişti.

Ablamla bile hastahaneden çıktığımızdan beri tek kelime konuşamamıştım.

Ona ne diye bilirdim ki ??

Müjde ablacım .. uyanması için bir yıl beklediğin .. günlerce sağlığına kavuşsun diye dualar ettiğin küçük kız kardeşin kafayı sıyırdı. Olmayan varlıklar görüyor ve korkudan gebermek üzere mi ?

Hayat ne tuhaftı bir yıl önce nasıl bir hayatım vardı onu bile hatırlamazken ne zaman gözlerimi kapatsam tuhaf varlıkların sesini duyuyordum .. hatta daha da beteriyse o küçük solgun ve yaralı liseli kızını kendi gözlerimle görmüştüm de.

Ateş ve bulut aslı teyzeleriyle güzel ve eğlenceli bir yemek yedikten sonra yaşlı kadını güzelce evine bırakmış sahil kenarına çektikleri araçlarından çıkıp gün batımını izlemeye karar vermişlerdi.

Aslında bu tür şeyler genellikle ateşi sinir ederdi .. ama neden se ateşin içi anlayamadığı bir şekilde sıkılıp duruyordu.

Hayırdır ateş bey siz bu tür yerlerden genellikle nefret edersiniz ?

Ateş o an o kadar dalgındı ki .. bulutun ona yine ateş bey dediğini duymamıştı bile.

Bulut ilk başlarda her zaman ki gibi arkadaşını sinir etmek istemişti .. ama ateşin durgunluğunu fark ettiğinde anında ciddileşmiş arkadaşı için endişelenmeye başlamıştı bile.

Ateş neyin var ?

Sonunda bulutu duyan ateş kendine az da olsa gele bildiğinde içinden kendine okkalı bir küfür savurmadan da edememişti ..

Ne diye geçmişi tekrar hatırlamıştı ki sanki ?

O kızdan hayatı boyunca nefret etmeye devam edecekti nasıl olsa genç adam .. hatta sadece o kızdan da değil dünyada ki tüm kadınlardan nefret ediyordu ateş.

Sadece aslı teyzesini seviyordu o annesi gibiydi çünkü. Hayatta kalan tek yakını tek akrabasıydı.

Zaten bu koskoca hayatta bir aslı teyzesi bir de en az kendisi kadar çılgın bulutu vardı.

Bir şeyim yok bulut sadece gün batımını izlemek istedim. Bu tür saçmalıklar sadece sana özel değil biliyorsun.

Hoş geldim öküzüm bende derinlere dalarken sende oralarda kaybolacaksın diye bir an korkmuştum.

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin