Arabadan indiğim an gökyüzünde büyük bir şimşek çakmıştı .. yağmur delicesine bir coşkuyla birlikte beni selamlıyordu sanki !
Bunu düşünme sebebimi bilemesem de artık anlamaya başlamıştım .. belki de yaşadıklarımı kaldıramıyordum bilemiyorum.
Şu an bildiğim tek şey o arabada ablamın karşısında biraz daha oturmaya devam etseydim eğer sonuç felaketlere neden ola bilirdi .. çünkü yaşadıklarımı daha ne kadar içimde tuta bilirim bilmiyordum !
Ben bir ucubeydim. Hayata geri döndüğüm andan itibaren tek yaptığım şey başımı belaya sokmak olmuş türlü saçmalıklarla savaşmak zorunda kalmıştım.Şimdiyse peşim de kötü bir ruh vardı ve benliğimin peşindeydi.
Bir insan ablasına bu olanları nasıl anlata bilirdi ki ?
İlkimi yine bunaltmış ona nefes aldırmaz olmuştum .. tam bir aptaldım.Kendi kardeşime yabancı insanların arasında hesap sormuş ona avazım çıktığı kadar bağırmıştım.
Ona yardım etmek için çıldırırken bile kendi kardeşimi incite biliyordum.
_ elif iyi misin ?
Önümdeki koltuktan ne zaman ayrılıp benim yanıma oturduğunu anlayamadığım bulut bey .. endişe dolu gözlerle bana bakıyor benden bir cevap bekliyordu.
Ona ne diye bilirdim ki ? Ben kötü bir insan .. kötü bir ablaydım !
Boş gözlerle hemen dibim deki adama bakmaya başladığım an daha ne olduğunu anlayamadan kendimi bulut beyin kucağında bulmuştum .. Üstelik şu an o kadar şaşkındım ki .. çığlık atmayı bile düşünemiyor sıkı ve kaslı kollarının arasında beni sımsıkı tutan yabancı adama sarılıyordum.
İlkim boş gözlerle arabayı terk ettiği andan itibaren .. ateşin içinde tanımlayamadığı bir yangın başlamıştı sanki ?Üstelik elifin telaşla kardeşine sorduğu sorularda cabasıydı.
Lanet olsun bu kız ne zaman hastahaneye kaldırılmıştı ? Daha da kötüsü ne zamandır bu korku dolu kabusları görüyordu ?
Sorular soruları kovalıyor kafası karman çorman oluyordu ..
Kendi düşünceleri ve ilkimle ilgili bitmek tükenmek bilmeyen soruları yüzünden teyzesinin arabasında nefes alamaz hale geldiğin de genç kızın arkasından oda terk etmişti arabayı.
Gök yüzünden boşalırcasına yağan yağmurun altında anında sırılsıklam olduğun da .. hemen önünde olduğu yerde donmuş gibi hareketsiz duran ilkimi görmüş ve ne yaptığını fark etmeden ayakları onu ilkimin yanına götürmüştü._ burada ne yapıyorsun ilkim .. baksana yağmur deli gibi yağıyor ve sen sırılsıklamsın !
Başka bir zaman olsaydı ya da hemen yanın da ki kişi başının bir numaralı belalısı ilkim olmasaydı eğer bu durumu önemser miydi ? Kesinlikle hayır !
Oysa şimdi yanındaki küçük kızın yine hastalanmasından ve hastahaneye kaldırılmasından anlayamadığı bir şekilde ürküyordu.
İlkim için iyicene telaşlanan ateş ilkime sürekli bir şeyler söylemesine rağmen genç kız onu duymuyordu bile.O an gözlerini bile kırpmaya korkar olmuştu çünkü ..
Belki de karanlık bölgede bu sefer çok fazla kaldığın dandı bilemiyordu ama şu an tam karşısında o canavarı görüyordu ve kendisine nefretle bakan ürkütücü gözlerine bakmaktan gözlerini bir türlü alamıyordu genç kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...