Hadi ama bulut konuş artık benimle !
Saatlerdir ateşle tek kelime konuşmayan bulut hala çok sinirliydi. Biliyordu ateş de kendine göre haklıydı ama bu sefer alttan alan kişi o olmayacaktı.
O büyük kavgalarından sonra yıllardır en iyi arkadaşı olan adamla tek kelime etmeyen genç adam adeta sessizliğe gömülmüş ateşi yok sayar olmuştu.
Ateşse bulutun üstüne çok fazla gitmiş ve farkında bile olmadan hayatta en değer verdiği insanlardan biri olan bulutu kırmıştı.
_ özür dilerim tamam mı .. ben böyle bir adamım işte. Bir kez parladığım zaman kolay, kolay sakinleşemiyor etrafımda kim varsa hiç önemseme den kırıp döküyorum !
Sonradan da gerçekler tokat gibi yüzüme çarptığın da çoğu zaman lafımdan geri de dönemiyorum ama sen bilirsin beni bulut. Hiç seni isteyerek kırdığım ya da üzdüğüm oldu mu ?
İlkim beklentiyle hermes' in gözlerinin içine bakarken yaşlı adam genç kızın anlattıklarından dolayı şok içerisindeydi.
Sessizlik uzadıkça ilkim her an biraz daha korkuyor biraz daha geriliyordu.
_ sence bu ne demek oluyor hermes ..
Sonunda kendini tutamayan yaşlı doktor bu sessizliğe daha fazla dayanamadığın da merakla beklenen soruyu ilkim yerine sormuştu. Hermes den hiç hoşlanmasa da ilkimin ona ihtiyacı vardı işite.
Bu yüzden daha fazla sessiz kalamamış ilkim için yıllar sonra hermes'le bağlantı bile kurmuştu.
Hermes yaşlı doktorun sesini duyduğu an yaşadığı şoktan zor da olsa kurtula bilmiş merakla ilkime bakar olmuştu.
Bir süre daha konuşmadan genç kızı izledikten sonra derin bir nefes almış ve ilkime düşündüklerini söylemeye başlamıştı.
Sana nasıl anlatmalıyım bilemiyorum çocuğum ama ...
İlkim tereddütle yaşlı adama bakarken ama dediğinde neredeyse korkudan bayılmak üzereydi.
Bak ilkim sana olan bu şey yıllar, yıllar önce bana da olmuştu.
Na, nasıl yani ?
_ şöyle çocuğum benim büyük büyük atalarım her daim bu işlerden anlaya bilen nadir insanlar danmış kimileri onlara büyücü kimileriyse kahin derlermiş.
Ben çok küçük bir çocukken büyük annem hayata gözlerini yumduğu zaman bu güçlere kavuşmuştum.
İlk başlarda aynı senin gibi deli gibi korkmuş insanlardan çekinmiş derdimi anlatamaz olmuştum.
Hatta en iyi arkadaşım bile sırf ona gerçekleri söylediğim için ansızın hayatımdan çıkıp gitmişti.
Bunları söylerken ister istemez yaşlı adam şeref beye bakmış içindeki özlem ve kırgınlık gün yüzüne kavuşmuştu.
Ama hermes ben hiç bir zaman bu tür güçler istemedim bu bir güç değil üstelik .. bu sanki bir lanet gibi .. geceleri uyumaya gözlerimi kapamaya bile korkuyorum buna nasıl güç dersin ?
İnan bana çocuğum bu çok büyük bir güç. Sen sadece bu diyardaki insanlara değil diğer diyarlardaki yaşamlarını bitirmiş haksızca hayata gözlerini yuman ruhlara öncülük edecek onlar için adeta bir güneş gibi parlayacaksın.
Sen sadece ilkim değilsin artık .. sen yön gösterici ışığın içindeki kadın olacak yardıma muhtaç olan ruhların bu diyardaki savaşçıları olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...