Hayaletlere inanır mısın ?

54 37 0
                                    

Ateşin sorduğu soruyu duyan ilkim olduğu yerde dona kalmıştı.

Ona ne diye bilirdi ki ? Bu lanet olasıca gücü nasıl kullanacağını bile doğru düzgün bilemezken ateş peşindeki adamın kim olduğunu soruyordu genç kıza !

Üstelik peşindeki adam sıradan bir insan bile değildi ..  allahın cezası karanlık kötü bir ruhtu işte

.. Neredeyse bir kaç dakikadır sessizce ilkimden bir cevap bekleyen ateş karşısındaki kızın suskunluğu karşısında kafayı yemek üzereydi.

_ bana daha bir kaç dakika önce yalandan nefret ettiğini söyleyen bir kıza göre fazla değişken davranıyorsun küçük kız !

Ateşin ona tekrar küçük kız diye seslendiğini duyan ilkim o an ürpermeden edememişti.

Belki bir gün önce bu lakap onu deliye çeviriyordu .. Şimdiyse ne zaman ateş ona küçük kız diye seslense o anı hatırlıyor hem heyecanlanıyor hem de ürperiyordu.

Bu nasıl bir duygu karmaşasıydı böyle !!

_ artık konuşmayı düşünüyor musun ilkim .. yoksa senin koskoca bir yalancı olduğunu mu düşünmeliyim ?

Ateşin söylediği son sözleri duyan ilkim sinirden kudurmak üzereydi.

Lanet olsun bu nasıl bir durumdu böyle !!!
Eğer ateşe cevap vermezse iğrenç bir yalancı durumuna düşecekti .. fakat doğruyu söylerse de kesinlikle tımarhanelik bir manyak durumuna düşe bilirdi.
Üstelik kendi ablasına bile yaşadığı korkunç anları söyle yememişken tüm bunları ateşe anlatmak tam bir delilikti. 

Derin bir nefes aldıktan konuşmaya başlayan ilkim bir umut ateşin fikrini değiştirmenin peşine düşmüştü ama ne yazık ki ateş kesinlikle bu işin peşini asla bırakmayacaktı.

_ başka bir soru sorsan .. her hangi bir soru .. söz veriyorum hemen cevap vereceğim bir saniye bile seni bekletmeden hemde !

_ üzgünüm ilkim ama sorumu değiştirmeye niyetim yok .. bana söz verdiğin gibi yalansız bir şekilde sorumu cevapla malısın.

Ateşten aldığı cevapla birlikte başka çaresinin kalmadığını fark eden ilkim gözlerini sımsıkı yumduğunda şansına küfretmeden edemiyordu ..

Söylemek zorundaydı ! Lanet olsun kesinlikle başka bir şansı yoktu ..

Dakikalardır ilkimi aramaya çabalayan hermes bir süre sonra pes etmişti .. 

Defalarca çaldırmasına rağmen ilkim bir türlü telefonlarını açmıyor yaşlı kahini daha da endişelendiriyordu.

Üstelik şeref de hala kendine gelememiş bilinçsiz bir şekilde koltukta sessizce uzanıyordu.

Daha fazla ilkimi arayarak vakit kaybetmek istemeyen yaşlı kahin banyoya doğru elinden geldiğince hızlı bir şekilde ilerlediğin de banyo dolabından kırmızı bir tas çıkarmış ve lavaboda hızı bir şekilde doldurmaya başlamıştı.

Son bir kaç gündür yaşadıklarını biri ona söylemiş olsaydı eğer kesinlikle inanmazdı.

Yıllar önce şerefle çok kötü bir şekilde ayrılan yolları ilkim sayesinde tekrar birleşmiş onları birbirlerine doğru yavaş adımlarla yaklaştırır olmuştu. 

Kırmızı tas yeterince dolduğu an musluğu kapatan hermes mini havlulardan birini kırmızı tasın içine yerleştirdiği an yavaş adımlarla çocukluk arkadaşına doğru ilerliyordu.


Neredeyse on dakikadır ne konuşuyor ola bilirler ?
Dakikalardır tekrar ve tekrar cevapladığım gibi bilmiyorum elif' çim ..

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin