_ ne demek peşimde ilkim neler oluyor ?
Yaşlı doktor hermes' in yanından ayrıldığından beri aklı sürekli ilkim deydi.Ablasından gelen telefonu açtıktan sonra yüzü bembeyaz olan sevimli hastasını en az kendi çocuğu kadar seviyordu şeref bey .. Ve içinde tanımlayamadığı bir sıkıntı ona nefes aldırmaz hale geldiğin de daha fazla dayanamamış ve ilkimi aramıştı.
Ama lanet olsun ilkimden duyduğu bir kaç sözcük çivi gibi yaşlı adamı olduğu yere sabitlemişti bile.
Ateşse hemen önünde duran küçük kızdan duyduklarını bir türlü aklında toparlayamıyordu.
Kim ilkimi bu kadar korkuta bilirdi ki ?
İlkim şeref beye tüm yaşadıklarını anlatmak istese de telefonuyla uzun bir süre konuşamayacağını çok iyi biliyordu .. zaten telefonu çaldığı an istemsizce korkmuş ve yine tüm dikkatleri kendi üzerine çekmişken elifi daha da telaşlandırmak çatlamış duvara çivi çakma etkisi göstere bilirdi.
Ablası onun için yeterince telaşlanmışken gizli , gizli biriyle konuşması elifi delirtebilecek son nokta ola bilirdi.
Şu an anlatamam .. durumum müsait değil .. ama sana ve hermes'e çok fazla ihtiyacım var .. bu sefer başım feci halde dertte dediğin de daha ne olduğunu anlayamadan hızla sağ kolundan çekilmiş ve dengesini kaybettiği için sert bir bedene çarpmıştı.
_ bana hemen ne olduğunu anlatıyorsun küçük hanım ...
Karşısında dimdik dikilen ateşe şaşkınca baka kalan ilkim ne diyeceğini bilemez haldeydi.
_ bu, bu da ne demek şimdi ?
Peşindeki kim ?_ se, sen beni mi dinledin ... bu ne terbiyesizlik !
Bana bak kızım istersen kıçını yırt bana her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmazsan eğer inan bana ablana tüm konuştuklarını bir bir anlatırım.
Ateşten aldığı sıkı tehdit sebebiyle yüzü bir anda daha da beyazlayan ilkim .. yaşadığı stres yüzünden artık etrafı bile bulanık görmeye başlamıştı .. şimdiyse karşısındaki inatçı adama ne diyeceğini bir türlü bilemiyordu.
_ lüt, lütfen ablama bi, bir şey söyleme ateş dediğin de yaşadığı strese daha fazla dayanamayan vücudu ateşin kollarına yığılmış ve ateşi büyük bir telaşa sürüklemişti.
Dakikalar dakikaları kovalıyor ilkim bir türlü geri dönmüyordu. Gözleri sürekli bahçe kapısında olan elif aslı hanımın tüm sevimliliğine rağmen onun sohbetine ayak uyduramıyor küçük kardeşini deli gibi merak ediyordu.
Acaba telefondaki kişi kimdi ?
Bir yıl öncesi olsaydı eğer ilkimin tüm arkadaşlarını tanır kardeşiyle ilgili olan her şeyi bilirdi .. şimdiyse ne acıydı ki ilkim hakkında hiç bir şeyi bilmiyordu genç kadın.
Düşüncelerinin verdiği kasvetle oturduğu yerde daralan elif aslı hanımda kibarca lavaboya gitmek için izin istemiş ve tarif edilen yere doğru ağır adımlarla ilerlemeye başlamıştı.
Bir an öne elini yüzünü yıkamalıydı .. Nedenini bilemese de ev üstüne üstüne gelmeye başlamıştı.
Elifin lavaboya gitmek için odadan çıkmasıyla birlikte ateş rüzgar gibi odaya dalmış kucağında ilkimle birlikte oturma odasının koltuğuna doğru telaşla ilerlemeye başlamıştı.Kısa süre sonra koltuğa ilkimi yavaşça bıraktığı an aslı hanımın acı çığlığı tüm evi inletmişti.
Buz gibi suyla yüzünü yıkayan elif bir kaç saniye aynaya baktıktan sonra kenarda sırasıyla dizilen mini havlularla yüzünü kurulamış ve az da olsa kendine gele bilmişti ki .. aslı hanımın çığlığını duyduğu an yaşlı kadına kötü bir şey olmasından korkan genç kadın koşarak oturdukları odaya doğru ilerlemeye başladığında ne yazık ki yaşayacaklarından habersizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...